U Kini uhapšeno preko 100 Onecoin promotera
U Kini uhapšeno preko 100 Onecoin promotera

U Kini uhapšeno preko 100 Onecoin promotera

Policija u provinciji Hunan je razbila kriminalnu piramidalnu šemu sa digitalnom valutom na ime koje je uplaćeno 15 milijarde jena  (2.4 milijarde dolara) i uhapsila 119 osumnjičenih, kako javlja lokalna televizija.
Onecoin je ušao u Kinu septembra 2014, i mada se reklamira kao transparentna kriptovaluta, radi se o zatvorenom sistemu ni nalik popularnom Bitcoinu.

Onecoin reklamni snimci na Kineskom

Decembra 2017,  Zhuzhou viši sud u Hunanu doneo je presudu da je Onecoin ilegalna piramidalna šema – multi level marketing biznis koji isključivo ostvaruje profit od regrutacije (investicija) novih članova. Presuda je takođe razotkrila da je Onecoin organizacija naplaćivala članstvo u vrednosti od 1000 do 280.000 jena. Organi vlasti zaplenili su više od 1.6 milijarde jena od kriminalne mreže.
Fenomen kriptovaluta u poslednjih par godina privukao je milione investitora, dok je istovremeno pružio šansu kriminalcima da zloupotrebe popularnost tehnologije.

Zhuzhou policija dobila je dojavu za Onecoin još u martu 2016, a u decembru iste godine državna televizija upozorila je javnost u Kini da je Onecoin samo jedna od 60 virtuelnih valuta koji zloupotrebljavaju koncept blockchaina i digitalne imovine kako bi navukli naivne u piramidalnu šemu.

Naivni investitori bez obzira na upozorenje su nastavili da padaju na ovu prevaru. Februara 2017, Onecoin je privukao veliku pažnju javnosti (u Kini) nakon što se raširila vest da je Chen Man, nevin robijao 23 godine za zločin koji nije počinio, uložio milion jena u Onecoin od svojih 2.75 miliona što je dobio od države kao kompenzaciju. U prikazanom video snimku Onecoin promoterka ga je ubeđivala kako je Onecoin licenciran u 214 država sveta – više nego što Kina zvanično priznaje.

Ova prevara je takođe zaslužna za okončanje brakova. Jedna žena iz unutrašnjosti Mongolije zatražila je razvod 2016, objašnjenjem da je od 2014 njen muž uzimao zajmove kako bi finansirao svoju Onecoin naviku.

Povezan tekst:  Onecoin sajam iliti Dealshaker sajam u Rumuniji - očajno i neubedljivo

Izvor: http://www.sixthtone.com/news/1002271/onecoin%2C-many-arrests-hunan-police-bust-pyramid-scheme

U gore pomenutoj presudi nalazi se lista zamrznutih naloga. Četvrti po redu nalog pripada jednom od osnivača Onecoin-a, tzv. master distributer Sebastian Greenwood:
Household name: GREENWOOD××SEBASTIAN
Account number: 6214***3673
Frozen amount (yuan): 45,571,164.05 (about 7.2 million USD)
Oko 7.2 miliona dolara je na njegovom suspendovanom nalogu.

Sebastian Greenwood sa Rujom Ignjatovom koja je skoro godinu dana u bekstvu

Kina za sad prednjači po hapšenjima i presudama, iza nje slede Indija i Pakistan (bilo skoro neko veće hapšenje prevaranata među kojima su bili Onecoin-ovci). Valjda će uskoro krenuti hapšenja i po Evropi….Bio bi red.

Dopuna:
Istraga je krenula u martu mesecu ove 2018, i Zhuzhou policija je bila u početku zapanjena količinom na prevaru stečenog novca, pa su zatražili pomoć od ministarstva za javnu bezbednost. Preko 14 policijskih timova je učestvovalo u istrazi i hapšenju osumnjičenih.

Preko 20000 bankarskih računa u vlasništvu osumnjičenih, je analizirano, zajedno sa desetine miliona obavljenih transakcija. Čak 200 fantomskih kompanija povezanih sa Onecoin-om je bilo u okviru istrage. Pored Sebastian-a našlo se tu još stranih državljana i njihovih blokiranih / zaplenjenih bankarskih računa:

  • Robert Archibald (ili John Archibald, Kinesko ime: 罗某) – 18.8 miliona dolara u tri različita računa
  • Robert Rysart (Kinesko ime: 费某) – 5.6 miliona dolara isto na tri različita bankarska računa

Pored novca, zaplenjeni su laptopovi, kompjuteri i automobili.

Po glasilima koje kruže po internetu, Ruja Ignjatova se krije negde u Rusiji i uživa zaštitu lokalne mafije. Lokacija njenog prijatelja sa slike Sebastiana takođe nije poznata. I on je negde u bekstvu.

Onecoin/Onelife prevara je ovim vestima prestala da bude prevara sa štetom od nekoliko stotina miliona dolara/evra i sada je na nivou koji se mere u nekoliko milijardi. Nije isključeno da će dostići vrednost od 5 milijardi dolara pokradenog novca, a možda i više.

Povezan tekst:  U Onecoin/Onelife opet podvaljuju

Mejdofova ponzi šema je bila po procenama oko 60 milijardi dolara i nanela je nesagledive štete naivnim investitorima. Zabeležen je slučaj  William Foxton i Charles Murphy koji su digli ruku na sebe jer su uložili celokupnu svoju imovinu.

Ne smem ni da pomislim šta će biti na ovim prostorima (Balkan) kada naivni Onecoin investitori shvate da su uludo bacili svoj novac.

Dopuna – 18.05.2018
Zvanično-nezvanični PR Onecoina Igor Krnić je prosuo novi biser, kako su uhapšeni imitatori koji su koristili ime Onecoin-a i lažni web sajt. Kao “dokaze” navodi da fali footer sa Onecoin logom i što ima 21 ikonica umesto 20 u prikazu mreže.

Njegov sledeći dokaz je slika tabele sa godinom 2013, gde kaže da Onecoin počeo krajem 2014.

Zaboravio je samo da pre Onecoin-a, Ruja je bila u šemi Bigcoin.

https://www.youtube.com/watch?v=T7L6AdMQEcM

The Future Of Money fazon je prenet kasnije u Onecoin. Tako da navedeni datum 2013 i uplaćen novac se može odnositi na saradnika iz Bigcoina koji je kasnije prešao u Onecoin.

Ostatak Krnićevih “dokaza” se svodi na uslikane izjave neimenovanih Kineskih promotera Onecoin-a. Ne postoji uopšte neka mogućnost da se proveri autentičnost i preciznost tih izjava. Štaviše, može lako da se radi o nameštaljci a Onecoin/Onelife je uveliko poznat po falsifikatima i podvalama. Krnićev cilj je svakako da izmisli neko smisleno objašnjenje za svoje nalogodavce samo da bi umanjili paniku u stadu.

Dok je ovaca biće i vune, ali koliko neko treba da bude glup i tup da ne vidi očigledno:



Primetili ste na slikama logo i link ka Onecoin sajtu. Da bi Krnićeva fantazija bila ostvariva neko pri vrhu Kineske internet infrastrukture bi morao da preusmeri link za Onecoin sajt na svoju neku kopiju. Kina spada među države sa najvećom internet cenzurom, blokrani su Fejsbuk, Youtube i Twitter. Preusmerenje bi moralo da se odobri od strane samih državnih cenzora. Tako da lupetanja o nekom fantomskom serveru u Danskoj i lažnoj ekipi promotera su bez smisla i logike.

Povezan tekst:  Budućnost plaćanja na Onecoin način - 7000 evra, tj. 550 evra za tablet

Pretplati se
Obavesti o
guest

81  −  71  =  

120 Komentari
Najstarije
Najnovije Najviše glasova
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Zvezda
Zvezda
maj 16, 2018 09:44

Hahaha, Rajko Vukovic gde si :-)?? Gde su avioni, kamioni, jahte, besni automobili, menadzerske kancelarije, odela…

Zvezda
Zvezda
Odgovor za  AntiMLMSrbija
maj 19, 2018 07:12

E ali najiskrenije, on mi je nasimpaticniji od svih prevaranata ovde koji su se javljali, nekako je delovao najpitomije i naravno ubedljivo najsmesniji lik, bas nas je lepo zabavljao… Steta sto su ga ishutirali ovi mudriji i to cak medju njima je jedan sa tek svrsenih 18 godina…

Antiprevarant
Antiprevarant
maj 16, 2018 11:12

Rajko ima jedno odelo,slikao se u tudjoj kancelariji,sto se tice ostalog pretpostavljam da ima bicikl jer to ima vecina ljudi u vojvodini.

Pa na sastanke ili biciklom ili gradskim prevozom.

Drago Palčeta
Drago Palčeta
maj 16, 2018 12:54

Počela su “uljepšavanja” facebook profila glavnih Balkan-udarnika ove prevare. Onoliko koliko mogu, jer ima po webu repova i arhiva

Djeksi(mlm lopovi)
Djeksi(mlm lopovi)
maj 16, 2018 13:55

Uz pesmu Donesi divlje mirise u MOJE PUSTE ODAJE :)) :))) :)))

zelimo srecan odlazak na izdrzavanje kazne nasem drugu Raletu .

Ps. Do sad bilo jedno jedino plavo odelo,a sadaa idemo na glanc novo sivo 😀

Hhahaha ima deca iz kraja da ga uskoro zovu Rale Zabela 😀 😀 😀 😀

Mnogo je ljudi koji su naseli na ovakve mlm i ponzi seme i dali su bukvalno

zadnje pare u kuci u nadi da ce nesto zaraditi. I zato su ovakvi poput Raleta i slicnih

protuva,ljigi i pacova zasluzili da nose sivo odelo i da osete malo muske ljubavi

a Rale onako nabijen ima da bude sveze novo meso :).

Evo izvod iz jednih novina cisto da se svi prevaranti spreme :

“Pušenje se plaća telefonskom karticom od 500 impulsa, što je cijena od 15 konvertibilnih maraka (oko 50 kuna). Za seks se pak plaća karticom od 1000 impulsa. “Topdžije” su nadimak za one koji plaćaju za seks, dok one koji “primaju” zovemo “Šemse”, što je asocijacija na jednu lijepu pjevačicu. Od nas 800 zatvorenika sigurno je 200 “Šemsi” dok “topdžija” ima upola manje”, pričaju zatvorenici.

A RALE MOZEE DA PROBA TAMO DA IM ‘UVALI’ KOINE 🙂

Drago Palčeta
Drago Palčeta
Odgovor za  Djeksi(mlm lopovi)
maj 16, 2018 14:02

Možda primaju coine ko sredstvo plaćanja 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

Djeksi(mlm lopovi)
Djeksi(mlm lopovi)
maj 16, 2018 14:15

Kad ode Rale tamo,proverice sve ! Gledam onaj profil

onakve ljigave pateticne izjave,fujj ! Kao nesto tipa radite na sebi

to kad vidim tacno mi dodje da ga pitam Rale kad si zadnji put jeo ‘leba i priloge iz Pink pantera 😀

HHhahhaha Rale Semsaaaaaaaa 🙂 Zaviruje ljiga ovde,ali hrabrosti nema da ista odgovori vise

Oterali ga koinovci,nije dovoljno vest prevarant,em nabedjen da je pametan. Sad znamo da Raludin Semsovic alias Rale coin nema za pljeskavicu niti za lepinju u panteru . A tamo na onom arhiviranom delu je napisao samo se vi nama prepustite . Crni Rale tebi se smeje ona Cecina pesma iz 2011 : Kucnuće čas,kad će doći po nas 🙂 RALE TI VISE NE MOZES NI U VIDEO KLUBU DA DOBIJES POSAO 🙂 (iako ih odavno vec nema)

Antiprevarant
Antiprevarant
maj 16, 2018 16:24

hajdemo da skupimo prilog za Raleta za pljeskavicu.Ko je za?

Ipak nas je on toliko puta nasmejao svojom gluposcu.Zasluzio je

Djeksi(mlm lopovi)
Djeksi(mlm lopovi)
maj 16, 2018 16:52

Jes pa posle moramo da mu kupimo i internet 🙂

Ja za lopine i lopurde poput Raleta ne dam nista

Njemu ni Jehovini svedoci ne mogu da pomognu

Pljesku nek mu kupe one zagrebacke opajdare sto se slika sa njima

IMAM SENF U FRIZIDERU PA MOGU TO DA GA CASTIM 😀

Yog
Yog
maj 16, 2018 17:43

Zajedno Rajko, onaj njegov spic kolega Pavle i Pederusa (ili bese Torbica), pumpaju misice kod ‘Atlete’, pa su mu tu i skrenuli paznju da se ne javlja vise, shodno tome su Insta i sajt ugaseni, da ga prevareni teze nadju. Bas me zanima, da li je i Bel. (da ne navodim ime vlasnika teretane) prihvatio onecoine? Znam da nije, posto nije glup. A i pored cevapa i limunade, ne kurci se Rajko da se bilda sa koinima. S obzirom na njegovu poslovnu edukaciju kao i na casove zavodjenja, ne zna se da li Rajko manje bode ili manje zaradjuje. Mada pametan je on, nije nekog od vidjenijih (kikindskih) ‘budala’ prevario, da ga razvuce po trgu. Da je nekog mog, ja bih iskreno zaboravio na kulturu i lepo ponasanje.

Antiprevarant
Antiprevarant
maj 16, 2018 19:08

jbg ga Rajko

osto si i bez pljeskavice

Djeksi(mlm lopovi)
Djeksi(mlm lopovi)
maj 16, 2018 19:53

AAAAA EVO GA LEGLO PREVARANATA : https://www.facebook.com/groups/260030484344639/

SAD IMAMO MATERIJALA 🙂

Drago Palčeta
Drago Palčeta
maj 16, 2018 20:37

Damir Topić dobrano pocistio FB dobrano (tako mi je dojavljeno).

Parićeve drustvene mreze su smanjile aktivnost kroz izvjesno vrijeme.

Par ovih manjih sitnih IMA su pobrisali postove, al to je sitna buranija svakako

Yog
Yog
maj 17, 2018 00:47

Koliko su uspesni, covek bi pomislio da ce se rasiriti za jedan viski, a ne da strateski poredjaju prazne case i solje od kafe bez kafe. Dodje mi da im posaljem dve kifle i casu ‘erbalajfa…

magicmark1
jun 25, 2018 16:10

Ekipa kako komentirate zatvaranje istrage u Njemackoj gdje su potvrdili legalnost Onecoina, postojanje blockchaina, transakcije… itd.

Isto kao rjesenje Italije, kako pobit sluzbene izvjestaje? 🙂

Antiprevarant
Antiprevarant
jun 25, 2018 17:31

daj linkove prema tome sto pricas pa da vidimo

magicmark1
jun 25, 2018 18:30
Antiprevarant
Antiprevarant
jun 25, 2018 18:51

koliko vidim ovo za nemacku su izbacili sam One coin firma bez skeniranog dokumenta,potpisa i pecata ,to je isto kao da sam i ja napisao.

Sto se tice Italije nejasan je prevod ali ista prica.

ako hoces da nesto dokazes onda se malo potrudi a cak i da su povukli optuzbe sto mislim da nema sanse i dalje je cinjenica da je One coin najgori scam i cista piramidalna prevara.

Ciste pirimidalne prevare su i Lioness i SC net itd pa nazalost i dalje postoje

magicmark1
jun 25, 2018 19:46

Koliko pratim i za Italiju su prvo izbacili na svojim stranicama a nakon toga stize sluzbeno sa ovog linka (aha sad kad je sluzbeni dokument ti je los prihevod :))

Da malo pratis vidio bi da Italija sada gori od javnih predavanja i Dealshaker Expo-a,.

Tako da sve ono sto ti napises postaje ocigledno da je cista glupost i namjerno dezinformiranje, obmana javnosti. Vrijeme ti je da se poklopis po usima i ispricas svima koje si obmanuo do sada.

Objasni i svoju tvrdnju : i da su povukli optuzbe ti ne vjerujes? Hoces reci da bolje vjerovat anonimcu kao ti umjesto drzavnim Eu sudovima? Kako su ti bili mjerodavni isti ti sudovi i istraga kada su putem Interpola usli u ured Onecoina ove godine u Januaru pa ste Oc proglasili gotovim, a sada nisu mjerodavni po tebi?? I dalje tvrdis citateljstvu da je scam????

Malo si se opekao na Onecoinu pa sad ne znas kako se opravdat citateljima osim tvrdit da su i dalje scam nakon ovakvih istraga??

magicmark1
jun 25, 2018 19:57

Malo da naucis o obavjesti na stranicama Oc-a o njemackoj :

1) This statement is not Onecoin opinion, it is based on official documents from German procesutors sent to Onecoin lawyers that are not available for public

2) Investigation is not yet closed but is in its final stage. Sceptics, for the probable end result, please read statement carefully one or few more times.

IMO, there is a chance for investigation to continue if Onecoin starts laundering money now or any kind of actuall criminal activity. Haha.

magicmark1
jun 25, 2018 20:44

Nisi mi odgovorio na pitanja!

Ne izvlaci se na Krnica on je doktor za tebe i u kontaktu sa menađmentom Oc-a tako da je ihoho informiraniji od tebe a i logika ako si procitao mu stoji.

A sad jos jednom da te pitam nadam se da imas odgovor na svako pojedino pitanje i objasnis. Hvala

Koliko pratim i za Italiju su prvo izbacili na svojim stranicama a nakon toga stize sluzbeno sa ovog linka (aha sad kad je sluzbeni dokument ti je los prihevod :))

Da malo pratis vidio bi da Italija sada gori od javnih predavanja i Dealshaker Expo-a?

Tako da sve ono sto ti napises postaje ocigledno da je cista glupost i namjerno dezinformiranje, obmana javnosti. Vrijeme ti je da se poklopis po usima i ispricas svima koje si obmanuo do sada.

Objasni i svoju tvrdnju : i da su povukli optuzbe ti ne vjerujes? Hoces reci da bolje vjerovat anonimcu kao ti umjesto drzavnim Eu sudovima? Kako su ti bili mjerodavni isti ti sudovi i istraga kada su putem Interpola usli u ured Onecoina ove godine u Januaru pa ste Oc proglasili gotovim, a sada nisu mjerodavni po tebi?? I dalje tvrdis citateljstvu da je scam????

Malo si se opekao na Onecoinu pa sad ne znas kako se opravdat citateljima osim tvrdit da su i dalje scam nakon ovakvih istraga??

magicmark1
jun 25, 2018 21:42

Hahahahaj kaze lazljivi anonimni manipulator ???

Majstore uzivaj u svom jadnom laznom anonimnom zivotu… tako i tako ti je max doseg pisat anonimni blog ?

Pozdrav uzivaj i samo nas gledaj al sta to tebi vrijesi kad pojma nemas o cemu pricas.

Bay bay pusa ???

Antiprevarant
Antiprevarant
Odgovor za  magicmark1
jun 26, 2018 08:19

vidi majmune,

mozes ti ovde lupetati gluposti i pokusati da obmanes neupucene ali svako iole normalan i razuman zna da je One coin samo jedna velika prevara,a hohstapleri kao ti samo jedni prevaranti koji hoce da pokradu novac od naivnih.

To je CISTA CINJENICA I ISTINA a ostalo su nijanse

Jasno sitni lopovcicu?

Djeksi(mlm_lopovi)
Djeksi(mlm_lopovi)
jun 25, 2018 22:14

Gledacemo vas,gledati ali u kazamatima sirom bivse Jugoslavije 😀

Bio je onaj jadnik Rajko ovde pisao i bio je veliki zagovornik one coin-a

eno ga promovise sad drugu prevaru….A Bolje da imamo anonimni blog

nego da smo javni prevaranti !!!!! Sto se tice one coin bajke,kada ih prodas

kolika ti je provizija ??? I kome ih prodati ? Varate ljude i nema druge price 🙂

A ovo pusa baj baj …bice vama svima bajbokana vrlo brzo:) Dovodjenje ljudi u zabludu

se zove prevara po zakonu 😉

magicmark1
jun 25, 2018 22:59

Po tom dovođenju ljudi u zabludu bi bas Vi mogli odgovarat kao i ovi sto su podigli tuzbu u Njemackoj Tim i ekipa (procitaj detaljno o protutuzbama) … a to je razlog i zasto ste anonimni jer ste obicni manipulatori i lazovi!!

Pa di ste, ekipa promovira legalno na javnim profilima za razliku od anonimaca poput Vas

Zato ponovo trazim odgovore na ova pitanja,!!

Uhhjhh da necete odgovorit jer nemate argumenata jadnici ?

Objasni i svoju tvrdnju : i da su povukli optuzbe ti ne vjerujes?

Hoces reci da bolje vjerovat anonimcu kao ti umjesto drzavnim Eu sudovima?

Kako su ti bili mjerodavni isti ti sudovi i istraga kada su putem Interpola usli u ured Onecoina ove godine u Januaru pa ste Oc proglasili gotovim, a sada nisu mjerodavni po tebi??

I dalje tvrdis citateljstvu da je scam????

Talijanski dokument nije mjerodavan za Italiju i Onelife?

Valjda ces znati da su pitanja recenice koje zavrsavaju sa upitnikom ?

magicmark1
jun 25, 2018 23:19

Jesi dobio linkove…. naravno nisi kliknuo ni procitao bitno da znas pametovat i ti meni pricas o dokazima?

Izmenio ANTIMLM: Kad kažem dokaze mislim na prave dokaze a ne naklapanja. Prva i poslednja opomena, daj konkretna dokumenta ili svaki tvoj sledeći komentar će biti označen kao SPAM. To znači ako spominješ Nemačku daj nemačka dokumenta a ne saopštenja prevarantske kompanije

Djeksi(mlm_lopovi)
Djeksi(mlm_lopovi)
jun 26, 2018 00:30

HHAHAHHAHAHAH JAOOOOJJJ ZOO VRT PLACE ZA TVOJOM VRSTOM 😉 ponestalo im orangutana pa bi ti lepo i magično mogao da ih oponašaš 😉 . Čuj Nemačka tužba pa još od prevaranata 😉 kojom nam preti lice da se tako izrazim iz susedstva 😉 . Sto se tog dela tiče de si nas nazvao jadnicima….vidi mi iz Srbije nekad i nekud i negde,možda i odemo…ali ti posle sramote nećeš ni do ulice…ps.bolje biti anonimno pametan nego javno glup….

No papak
No papak
jun 26, 2018 10:27

Nešto korisno smo naučili od R. Paušića, sve što nam ne odgovara udari BAN .

Antiprevarant
Antiprevarant
Odgovor za  AntiMLMSrbija
jun 26, 2018 12:33

Upravo tako.Ovaj blog je trn u oku svim MLM prevarantima.Blog im izbija ciste pare iz dzepa jer ovde ljudi mogu da se informisu kako ove prevare rade.

Zato ovi hohstapleri besne i grizu m…a,pocevsi od Pausica pa na dalje

Antiprevarant
Antiprevarant
jun 26, 2018 10:37

a na sta tacno milis Papak?

No papak
No papak
jun 26, 2018 13:14

Da to uradiš u startu posjećenost ovom blogu bi bila mizerna.Druga stvar je pisanje i tvojih tekstova se često bazira od neprovjerenih izvora npr. (Ruja uhapšena pa sutra nije uhapšena) Još par stvari sam ukapirao ovih dana a i to da tvrdokorni stavovi često imaju kontraefekt kod ljudi.Pisanje da je sve u MLM-u prevara je kontraprodukativno.(I ja sam sam to mislio do prije neki dan)..Evo opet primjer lyoness kartice.(Uzeo sam karticu prije tri dana da vidim baš da li funkcioniše..Nasuo gorivo I dobio na račun mali povrat novca.Ovi na pumpi se smiju i pitaju ,,ko sad laže mi ili ovi što pišu da je prevara,,) Čitaocima treba reći DA UZMU I KORISTE SVE ŠTO JE BESPLATNO a DA NE ULAŽU U BINARKE I SL. .I ako već ulažu da to bude suma koja neće uticati na njihov život,porodicu i egzistenciju tj što bi mi rekli,, onoliko koliko možeš halalit,,Sad sam siguran da bi ovakvim stavom puno više doprinjeli raskrinkavajnu prevara

No papak
No papak
Odgovor za  AntiMLMSrbija
jun 26, 2018 17:53

Ja da da branim lyoness napisao bi da treba ulagati u lyonessa,a u postu prije sam napisao da sam protiv bilo kakvog ulaganja .Tvoja isključivost često će napravit kontraefekat.Znaš li što se ovi iz lyonessa sad rijetko javljaju na tvom blogu? Promjenili taktiku ,I sad samo dijele kartice i pitaju ljude ,,KO SADA LAŽE .DA LI SMO TO MI ILI OVI BLOGERI,,??

Antiprevarant
Antiprevarant
Odgovor za  No papak
jun 26, 2018 20:01

nisi Lionesovac?Ma idi bre

niste vi promeniloi taktiku,nego na razne nacine pokusavate da obmanete narod,pa sad ponovo prica,nisam ja za Lioness,ja samo tu slucajno,ali znam da oni dele kartice i da se moze ustedeti,ma kako da ne.

NIKADA nijedan lionessovac ce biti zadovoljan da ti da karticu,to je samo maska,oni zele tvoju kaparu i to je sve,od kapare zive a ne od kartica i potrosnje.

Ako hoces popuste u bilo kojoj radnji koja je na glasu idi kod njih pa trazi njihove kartice ili gledaj kad su im popusti pa ces MNOOOOOOOOGOOOOO vise ustedeti.

Tako da ne lupetaj,sve je ovde odavno jasno.

Antiprevarant
Antiprevarant
Odgovor za  No papak
jun 26, 2018 15:27

dao si sebi pravi nadimak.

Ima li dalje smisla komentarisati?

No papak
No papak
Odgovor za  Antiprevarant
jun 27, 2018 10:14

Za razliku od tebe nisam ničiji KLON,nisam ni NJIHOV ni VAŠ ja sam samo SVOJ..Što se tiče kartice rekao sam da je treba koristiti kad vam odgovara.Sipam gorivo na Energopetrolu preko 20 god.(kad nije ni postojao Lyoness).al po vašem bi trebao ići u BIJELJINU da sipam gorivo jer bi MNOOOGOOOO više uštedio.Tako sam trebao juče obići grad da bi kupio lijekove,jer MOŽDA negdje ima jeftinije.Normalno sam kupio gdje sam i prije kupovao u J.U. Apoteke Sarajevo i dobio 3% povrat koji prije nisam imao.Šta sam po vama trebao uradit u ovom slučaju??? Opet naglašavam da sam protiv bilo kakvih ulaganja(kapara i sl).Isključivost u stavovima samo daje kontraefekat(svakim danom je sve više članova)i od tih novih neki će se upecati za investiranje.Ove ljude treba upozoravati,a ne pisati da ništa ne vanja,da je sve prevara od samog dobijanja kartice…..

Antiprevarant
Antiprevarant
Odgovor za  No papak
jun 27, 2018 11:44

a ja sam kao neciji KLON zato sto se ne slazem s tobom?

Zato sto odavno sam procitao ljude kao sto si ti.Ogranicene sposobnosti rasudjivanja i logike.

Vise puta pisano da su kartice samo maska za naivce.Pomisle da se zaista moze nesto dobiti pa ih onda Lioness hohstapleri uvuku u celu pricu uzmu im kapare ,pare za seminare,zaludjuju ih par godina dok ne ukapiraju a mi im ovde pa i tebi nudimo odmah uvid u to sta ce se desiti.

Popuste uvek mozes ostvariti evo ovde u Srbiji odes u gotovo bilo koju pumpu ,Nis,OMW,EKO itd i trazis karticu za popuste i dobijes i to vise popusta nego sto Lioness hohstpleri davaju.No glupima dzabe objasnjavati.

Eto zelim ti da koristis njihovu karticu ,da verujes da su zaista dobri a jednog dana (mada mislim da si ti njihov KLON odavno) i radis za njih,das kapare,ides na seminare pa jednog dana mozda i progledas.

Za razliku od tebe uvek sam se koristio svojom glavom i logikom a nisam ko papagaj pratio mentore koji ispiraju mozak i ne daju za pravo nikome sem sebi.

Ali svako je tvorac svoje srece zar ne?

Glupi ljudi su i najsrecniji tako da uzivaj

No papak
No papak
jun 27, 2018 12:32

Ok,znači sad trebam u Srbiju po gorivo i lijekove jer ću MNOOOGOOO više uštjediti.E Hvala što si mi otvorio oči.Ja ne dajem svoje pare nikome,niti ih mislim davati…

Antiprevarant
Antiprevarant
jun 27, 2018 15:15

papak ostaje papak

No papak
No papak
Odgovor za  Antiprevarant
jun 27, 2018 21:02

I ovi iz one-coina kad budu besplatno davali ove njihove coine ja ću ih rado uzeti….

Antiprevarant
Antiprevarant
jun 28, 2018 00:10

jos si veci papak nego sto sam mislio

hahaha

magicmark1
jun 29, 2018 15:14

No papak svaka ti cast na objektivnosti a ovaj TROL Antiprevarant kad ostade bez argumenata samo te moze nazvat papkom jer mu drugo nije ostalo 😉

Moj savjet je ne raspravljat sa ovakvima jel njima nikad neces misljenje promjeniti…. uzivaju u svom neznanju i ne zele priznati cinjenice.

Da su imalo u pravu ne bi bili anonimni!

magicmark1
jun 29, 2018 15:21

Evo ja te castim onecoinom, izaberi neku ponudu 5-10 coina (100-200€) ja kupujem deal i poklanjam ti da iskoristis ponudu, ponudu vidi na dealshaker.com

Antiprevarant
Antiprevarant
jun 29, 2018 16:12

papak a sad se pojavio i magic

hahah

prevarant do prevaranta i jos imaju obraza da nekom kazu kako nema cinjenice?

Pa cinjenice su da varate narod a cinjenica je da i posle naseg pisanja ovde vase zrtve odustaju od vaseg posla pa sad vidi ko siri neistine.

A ti magicni evo imas sansu da pokazes i dokazes dokazima da si u pravu.Imas li ih?

Izvoli

ja jedva cekam da ih pokazes ili ces i ti reci ma nema sta ja da pricam kao i ostali tvoji pajtasi?

Hajde budi malo razlicit niste valjda svi ucili kod bas istog menotra?

Antiprevarant
Antiprevarant
jun 29, 2018 16:17

i jos nesto

ime ti je Mark a prezime Magic?i nisi anoniman ako sam dobro shvatio?

Ispravi me molim te ako gresim mozda nisam napisao dobro tvoje ime

hahahaha

magicmark1
jun 29, 2018 16:38

Biseru jedan trolovski ja ponosno promoviram Onelife/Onecoin javno sa svog Fb profila vec vise od 2 godine i sve je javno i stojim iza svake rijeci conjenicama. Vidis ja se ne moram skrivat kao Vi lazovi. I tebi na ovom trolovskom sajtu dokazivat, ovdje se vi morate dokazat tj. opravdat scoje lazne tvrdnje protiv cjelokupne industrije mlm-a….. naravno neces se pokazat jer bi ti slijedile tuzbe isto kao ovima u slucaju njemacke, svako normalan vas je vex prokuzio ????

Evo da te i ja pitam… pisao si da je Dr Ruja uhicena e sad mi molim te objasni di je to uhicenje????? Ili priznaj da prenosis fake informacije citateljstvu trole jedan.

Kad ces skontat da “bolesnik” koji laze narod iza anonimnosti?

Slucaj Oc ima 190 zemalja svijeta, prwko 3 000 000 ljudi posjeduje Oc i trosi ga kod preko 60000 trgovaca diljem svijeta, zakonske okvire, zatvorene sve istrage protiv kompanije i njenog poslovanja…. kuzis ti koliko moras biti malouman da tvrdis da je to prijevara?

Kladim se da ni me znas dvije osnovne vrste po kojoj dijelimo kriptovalute!?

Antiprevarant
Antiprevarant
Odgovor za  magicmark1
jun 29, 2018 17:14

pa prvo prijatelju hohstapleru nadji mi gde sam ja napisao da je ona uhapsena?Ti malko brkas babe i zabe.Ali kao sto sam i mislio od konkretnih dokaza nema nista.Ipak sam malo vise ocekivao od tebe.

I dalje si anoniman prvo da te podsetim sem ako ne ocekujes od mene da budem vidovit pa da odmah znam i tvoj FB profil?

Drugo taj “bolesnik” zna mnogo vise o kriptovalutama i IT biznisu nego sto ces ti ikada znati zato taj “bolesnik” prepoznaje veoma lako prevarante i lazne kriptovalute.

Neces naci nijednog poznavaoca kriptovaluta koji ce za One coin da kaze ista pozitivno zato sto ste vi kriptovaluta koliko sam i ja Betmen.

Znas li ti uopste osnovne preduslove da bi nesto bilo kriptovaluta?Ocigledno ne znas zato ako je neko trol ovde onda si to ti.Pokusavas da zamazes oci ljudima koji nisu u ovoj prici pa ostaju zbunjeni oko toga ko je ovde zaista u pravu,no ljudi saznavaju istinu pa je vas posao ugrozen i tvoja zarada opada pa besnis ovde i nazivas nas bolesnicima i trolovima dsamo zato sto sprecavamo da ljudi budi pokradeni.

Ako je neko lazljivi hohstapler,pohlepni bolesnik totalno dno od ljudi onda si toi ti i svi oni koji pothranjuju ocigledne piramidalne prevare kao sto je One coin.One coin je abeceda i azbuka piramidalne prevare.

Ceo sistem vam se zasniva na obmanjivanju ljudi i obecanjima.

Obecanjima koja ni jednom nisu ispostovana.Samo da napomenem:

1.Nemate blockchain tehnologiju

2.ne postojite na berzi

eto ti dva dovoljna razloga zasto ste vi kriptovaluta koliko je i pegla moje babe kriptovaluta.

Dajte mi pare i postacete bogati,to je sve sto One coin nudi.

Ljudi koji vode ovu pricu su vec odradilislicnu prevaru zvanu Big coin pa je propala.Ruja je nestala a glavni igraci napustili brod koji tone.

Mnoge druge slicne prevare i dalje postoje kao sto su

Lioness

Sc net

Inspektor za Sc net konkretno dokazima dokazao da je prevara ali tuzba zavrsila u kanti jer je “slucajno” zastarela.

Tako da ako nesto postoji jos uvek i radi ne znaci da je i posteno.Mnoge prevarantske firme su se otvarale i zatvarale u proslosti tako ce biti i saovom tvojom prevarantskom.

Cekamo taj famozni oktobar gde ce se tvoja prevara pokazati ociglednim cak i onim ljudima koji to nisu do sad shvatili.Tad ce shvatiti.Pitam se samo gde ces ti tad biti.Gde ces se sakriti i kako ces ukloniti sve postove na FB profilu da si ikad bio u ovoj prevari.

Hohstapleru.

Anoniman sam jer ne promovisem sebe ni moj posao ,i ovo radim jer mi je muka od bolesnika poput tebe ciji je jedini motiv da pokrade sto vise ljudi.

Moj motiv je jasan,edukacija ljudi da ne nasednu na prevare.

I tvoj motiv je jasan,kradja ljudi i otimanje para.

Nek auditorijum odluci ko je u pravu.

Samo da ti kazem da ovakvih kao papak je sve manje

Uzivaj dok mozes ne anonimni prijatelju X sa prezimenom X

magicmark1
jun 29, 2018 17:36

Ok ajmo betmen prvo odgovori na dvije vrste kv kad si toliki strucnjak!

Osnove kv 🙂

Da te prosvjetlim centralizirane i decentrakizirane i evo ti razlog zasto svi It-ovci ne kuze Oc, samo zato sto je centraliziran i ne mogu ga rudarit osobno ili ti vidjet ga izlistanog na privat sajtu coinmarketcap (uskoro ce i izlistan biti 08.10.2018, sto ces onda?)

Da imalo pratis kv znao bi da danas zakonski okviri preferiraju centralizirane kv, sa Aml zakonom Kyc i kyb procedurom, e vidis to sve Oc ima ?? a vasa je stvar sto ne vjerujete jer nije trenutno izlistan…. upravo pod istragom njemacke su IT strucnjaci oduzeli putem interpola servere i napravili reviziju blockchaina i potvrdili sve sto treba o postojanju Oc blockchaina!

Osnovne preduslove za kv ?? daj molim te prosvijetli me ??

Posjedujem Oc i placam njime diljem svijeta! Do sada koristio oko 150 proizvoda i usluga placenih Onecoinom, evo ubjedi me da Oc nije kv, imam kriptirani novac, brzi i sigurni transfer istog, ne moze mi ga se hakirat i ukrasti, te placam njime. E sad ti kazes da to nije kripto (kriptirana vrijednost) valuta (sredstvo placanja za proizvode i usluge)!

A Ol ti nudi da kupis edukaciju i dobijes gratis Oc pa tako kupis edukacije i Oc ako tako racunas dobijes po recimo 3€ i koristis ga kod trgovaca po 20€ i koga ja tu varam trolu jedan, da ti je malo IQ veci znao bi da tajo povecas svoju kupovnu moc ???

I gdje ti ja pare uzimam? Za tvoj info ne radim na mrezi vec ulazem u edukaciju i trosim coine, a ti uskracujes info citateljstvu da i oni imaju takvu priliku.

Biseru odavno sam proizveo Oc ajmo reci po 1€ i sad pkatim klopu u restoranu 3 coina, vrijednost klope 65€ e sad ti plati kesom 65 € a ja cu 3 coina koji su me kostali 3€ i sad mi ti odgovori tko je tu panetniji od nas dvojice??? ?????

Antiprevarant
Antiprevarant
jun 29, 2018 17:50

e moj biseru,

jel si to naucio od mentora ili si citao u edukaciji tvoje prevarantske firme?

Centralizovana i decentralizovana?

Ma tvoja kriptovaluta je NEPOSTOJECA kuzis?Ili treba da ti crtam?To sto ti neke gluposti placas kobajagi koinima to su sve trolovi tvoje kompanije koja pokusava da zamaze oci ljudima i prolongira plackanje naroda.Ti meni pare ne uzimas,nisi ti tolko pametan da to uradis prijatelju.ti pare uzimas needukovanim ljudima i ljudima koji misle da ce lako zaraditi nesto.

A kako ti to ulazes u edukaciju i trosis koine?Dobio si ih na poklon mozda?

Pa svako ko hoce da udje u pricu zvanu One coin mora da potrosi min 100 eura da kupi osnovni paket koji ti ne omogucuje da radis,tj uvlacis jos ljudi u piramide,za uvlacenje jos ;ljudi u piramidu ti treba paket od 500 eura kolko znam.Ispravi me ako gresim i ako ste u medjuvremenu pravili nova prevarantska resenja.

Dodji prijatelju u Srbiju ali samo sa One coinima u dzepu pa prezivi sledecih nedelju dana ,daj da te vidim.Posle dva dana bi prosio na ulici i pravio konkurenciju cigosima na semaforima.

Ta tvoja jeftina prica ne prolazi kod ljudi koji imaju zadovoljavajuci IQ sto ti prvenstveno nemas.Sve sto ti imas je samo pohlepa i beskrupuloznost svojstvena ljudima koji se bave prevarama.

A ovde te boli sto ja i ostali pisemo jer DIREKTNO utice na mogucnost varanja naroda (citaj tvoju zaradu) da nije tako ne bi ti ovde besneo i vredjao.

Vredjas jer nemas nikakvu drugu opciju da se sukobis misljenju koje je ocigledno u pravu.

Sam motiv pravljenja One coin price je uradila grupa ljudi na celu sa Rujom jer hoce brze pare bez motike i deluju kao sekta ali na ljudsku pohlepu i neznanje.

One coin je isto sekta,unesrecuje ljude i drzi ih u laznom osecanju pripadnosti i zanosa.Samo ti si glup da bi to shvatio.

hajde sto si glup nego si jos i pokvaren i lazljiv.

i da te podsetim i dalje si anoniman

hahaha

obozavam glupane kao ti moram ti reci.Svaka vasa recenica je poen za nas a poen protiv vas.Jos ne shvatate da ako kradete treba to raditi u tisini i ne dizati prasinu

Eto cak vam dajem i besplatne savete ali vi i dalje glupavi

sta ces

magicmark1
jun 29, 2018 18:02

Hahahahaja boze budale, na koga ja gubim vrijeme ?????????????

Majstore samo ti nastavi zivjet u svom trolovskom svijetu i bori se protiv svjetskih kompanija, bas ti je IQ visok nema sta ????

Nepostojeca kv? ?????

Upravo sam ti rekao da sam koristio preko 150 proizvoda i usluga, dnevni promet na Ds oko 7 miliona €, promet kompanije na edukaciji preko 8 milijardi al sta vrijedi trolu to govorit kad mu je IQ takav da ne moze to shvatit ???

Za tebe neka ostane nepostojeca, za mene i 3 miliona ljudi je itekako postojeca ???????

Pusa mili uzivaj u svom jadnom anonimnom svijetu gdje nista ne valja i nije moguce. ?????????

Antiprevarant
Antiprevarant
jun 29, 2018 18:14

samo da te podsetim trolu i patuljku istovremeno da si i dalje anoniman a zasto?

A posto si mnogo glup evo udostojicu te malo edukacije kod mene je besplatna ne moras placati kao sto placas kod One coina.

Mnogo ljudi ne znajuci u sta se zaista upustaju ,vodjeni velikim uspehom realne kriptovalute Bitcoin su naseli na vasu pricu,jer moram priznati da je marketing odradjen dobro i prevarili ste mnogo ljudi sirom sveta.E sad izracunaj kada svako da 500 eur minimalno da bi usao u pricu i mogao da radi,One coin je uzeo mnogo para meri se u miljardama dolara ili eura.Mrvicu od toga neka da za majmune kao sto si ti koji ce privremeno biti u mogucnosti da nesto kupuju i da imaju utisak da to zaista radi.

Sve to traje dok je priliv veci od odliva jer tako funkcionisu MLM prevare .Kada odliv postane veci od priliva ,gazde nestaju,prica se zatvara a gazde nesto kasnije osnuju novu firmu i pljackaju narod sa nekom novom idejom.

Eto to ti je sva prica ovde i apsolutno ima veze samo sa piramidalnom prevarom a nema nikakve veze sa kriptovalutama.Kriptovalute su samo izgovor jer sada su popularne,da su pegle popularne vi bi se dicili time da prodajete pegle.

Eto ti malo edukacije prijatelju posto vidim da ti treba i vidim da sve sto si naucio u zivotu naucio od OC.

Jesi li imao zivot pre njega?Verovatno nisi a posto dugo nece trajati verovatno ga neces imati ni posle vec ces raditi negde za 400 – 500 konvertibilnih maraka i prezivljavati kao stoi i sada prezivljavas.

Ali eto imao sam lep motiv samo znam da neces znati ceniti.

Za to bi prvo trebao biti vise inteligentan i voise otvore kao i vise pozitivan

Znam da ces ostati u mraku neznanja ali sta ces.

Prevarante ne mogu da zalim jednostavno,to mogu samo neka duhovno naprednija bica od mene sta ces.

ja prevarantima kazem u oci sta su i postavim odma tamo gde im je mesto

uzivaj u svojoj gluposti i nemoj se ni pojavijivati vise ovde sem ako neces da nas zasmejavas gluposcu 🙂

magicmark1
jun 29, 2018 18:25

Zasmejat cu te jos jednom gluposcu i demantirat te ??

Pune 3 godine tvrdite da je prevara i vidi vraga jos niste potvrdili i dokazali a da je prevara, pinzy, piramidalna shema (haha valjda je Vas par anonimaca pametnije od 3 miliona ljudi) odavno bi ih sve ove istrage pojedinih zemalja do sada zatvorile i ugasili kompaniju. Trolu piramidalne sheme su zabranjene diljem svijeta i sad objasni kako Oc radi punih 4 godine? Ajde pametnjakovicu????

Citiram te :

Mrvicu od toga neka da za majmune kao sto si ti koji ce privremeno biti u mogucnosti da nesto kupuju i da imaju utisak da to zaista radi.

Sve to traje dok je priliv veci od odliva jer tako funkcionisu MLM prevare .Kada odliv postane veci od priliva ,gazde nestaju,prica se zatvara a gazde nesto kasnije osnuju novu firmu i pljackaju narod sa nekom novom idejom.

Hmmmm priliv nekim cudom je veci od odliva vec 4 godine, pa daj objasni kako je to moguce 🙂 da je prevara po tebi, odavno bi priliv bio manji od odliva ??

Majke mi tebi se nesto gadno pomutilo u toj tvojoj glavici ???

Antiprevarant
Antiprevarant
jun 29, 2018 18:39

Pa svaka piramidalna prevara ima svoj vek trajanja,zavisi koliko je dobra.

Tako da tvoj OC je samo jedna obicna piramidalna prevara i nista vise.

no kad si tako tupav hajde reci ti meni nesto sto nikada nijedan priljavi hohstapler se nije usudio da kaze a to je sledece:

koliko mesecno zaradis od One coina?

hajde frajeru

da vidimo koliko ljudi pokrades.U mojoj glavi je vise manje sve ok ako je uopste neko normalan na ovim nasim prostorima ali odakle tebi ta neutaziva zelja da krades i varas ljude?

Pa da vidimo kome se to nesto poremetilo u glavici?

Meni koji sprecava prevare i lopovluk ili tebi koji krade i vara?

Ako je normalnije biti lopov i prevarant onda priznajem da se meni nesto poremetilo onda

Antiprevarant
Antiprevarant
jun 29, 2018 20:14

mislis cuveni i NE anonimni magicmark1 ? 🙂

Lazar Jovanović
jun 29, 2018 21:17

magicmark1

Druže, nudim ti svoje coine (imam ih 686) po ceni do 5€ za 1 OC. Evo ti prilika da dokažeš svoje tvrdnje. Ovakva prilika se ne propušta, ali znam tvoj odgovor. “Imaš ih dovoljno i čekaš berzu”… Je l’ sam u pravu?

Antiprevarant
Antiprevarant
jun 30, 2018 00:21

magicmark1 tesko da ce se pojaviti vise ovde.

Kada god dodje do konkretnih stvari svi ovi hohstapleri pobegnu glavom bez obzira

magicmark1
jun 30, 2018 00:47

E moj betmenu pojma ti nemas sta pricas ???

Malo ti se pomutila realnost i nagađanje?

Piramidalne prijevare su zabranjene!!! I Oc je prosao kroz par istraga na te iste optuzbe i svi potvrdili da se ne radi o piramidalnoj shemi!! Ti malo zaostajes ili nisi spreman priznat dokazanu istinu??? Mozes se ti borit koliko hoces protiv toga, samo dokazujes koliko si plitak ???

Tupavi vec sam ti rekao da ne radim na mrezi i da nemam mjesecnu zaradu, vec mjesecima!!

Ako ti je mreza 10 clanova i zarada od 500€ onda imam u zadnje 2 god bonus 500€

Tupavac jesam ti rekao da ulazem u edukaciju dobijem gratis coine, povecam si kupovnu moc i kupujem sta god pozelim… izracun sam ti vec napisao tupavac ?????

Ne sprjecavas ti lopovluk ti sprjecavas mogucnost ljudima da poboljsaju svoj standard i povecaju kupovnu moc.

Vjerojatno ti se u djetinjstvu, zivotu desilo nesto lose pa danas pljujes po svemu i svacemu i cijeli svijet ti je kriv.

Da ti budem iskren meni je tebe uistinu zao, jer nikad neces vidjeti priliku u nicemu razmisljajuci na ovakav nacin.

Pusa i odi se ohladit Oc napreduje kao ni jedna kv do sada!

Cao lipi ????

Antiprevarant
Antiprevarant
jun 30, 2018 09:48

bas lep nacin da reklamiras svoj posao.Prvi post ovde poceo si da vredjas a onda si nastavio.Odlicno prijatelju samo pokazujes prvo svoju kulturu i odgoj,verovatno su tebe tukli kad si bio mali pa vuces psihicke probleme zesce.Ko bi normalan odmah poceo da vredja a da je zadoivoljan time sto radi?Pa samo iskompleksirana osoba.

Ko je tupavac moze se videti po svemu sto si pisao.Nikakav konkretan dokaz,ulazem u edukaciju i trosim coine ma nemoj.Ako si ti usao u OC da bi se edukovao e kuku majko onda.To znaci da si ti debelo zalutao,da si slep kod ociju i glupav do bola,sto i pokazujes ovde.Meni tebe nije zao.Mislim da glupavi ljudi mogu biti opasni jer rade nesto iz svog neznanja i ogranicenosti pa i ne shvataju da cine nesto zlo.

Protiv OC su podignute optuzbe,izbaceni ste iz Kine,Italije i Norveske za pocetak.Zasto?Zato sto ste tipicna ,cista ,skolska piramida,tako da ne tupi vise majmune jer je to svima koji procitaju ove redove jasno.

To sto si ti neke stvari kao rekao a nisi,rekoa si da dobijas neke koine za 3 eura a placas nesto 65 eur to pricaj svojoj babi.Da ti koini nesto vrede ti bi bez obzira prihvatio Lazarovu ponudu i uyeo te koine jer je to dobra prilika za ljude koji se bave biznisom i ulaganjem,samo ti znas da to nije tako i da tvoji tupavi koini vrede 0.000000 eura

Kao sto sam ti rekao postojale su mnoge piramide do sad i imale su svoj vek trajanja,pa onaj koji je osmislio celu pricu je naros zamajavao vise od 10 god a ana kraju popio tezak zatvor.To ce se desiti i Vama hohstaplerima pre ili kasnije.OC propada sigurno a prva stvar taj vas famozni oktobar kad dodje pitacu te gde ces se sakriti.

Da si iole tehnicki i intelektualno podmazan ovde bi ljudima ispricao neke stvari detaljno i uputio ih zasto,kako i slicno,objasnio i time bi se bavio ,onda bi sve to imalo smisla iz tvog uhgla i ugla potencijalnih zrtava medjutim ti sve sto znas da kazes je ,OC napreduje,,mi smo najbolja KV , itd.

Prijatelju ti nemas pojma sa osnovama matematike i ekonomije.

Umesto da nesto objasnis samo vredjas.

OC je nastao koristeci Bitcoin kao odskocnu dasku,sve vreme se pozivate na uspesnost Bitcoina,prodajete glupu edukaciju za velike pare i sve sto se finansira kod vas finansira se iskljucivo iz ovaca koji ulaze u piramidu.

Nemate nikakav ekonomski ili finansijski plan koji moze biti icim potkrepljen sem slepim slusanjem vodja i “verovanjem”.

Vasa cela prica se zasniva na “verovanju” a kada vam dodje neko ko je naseo na pricu i ponudi vam koine u pola cene niko ih ne kupuje.Pitam se zasto.

Pa ako ti neces sigurno znas nekog ko hoce zar ne?Hajde budi musko jednom u zivotu a ne uvek pickica

No papak
No papak
Odgovor za  Antiprevarant
jun 30, 2018 12:34

Kriptovalute su najveća prevara današnjice.I ti KLONU tvrdiš da je bitcoin regularan.Kako može nešto bit 20000 $ prije par mjeseci,a juče 5700$ a danas 6400$.Pošto i BTC ne kontaš da znaš i njemu cijena zavisi od novih ulagača (ovaca) svježeg novca(eur,$, dinara i ostalog fiat novca).Što se tiče izlaska na berzu to je Ruja mogla odavno. IZLAZAK na najveće berze se PLAĆA I to je od 10 BTC do 50BTC Ona radi kontra svih kriptovaluta koje se trude da što prije izađu na berzu.Ona ide prvo na masu imaoca one coina.,jer bi je rani izlazak doveo blizu 0.

magicmark1
jun 30, 2018 13:29

Da majstore ulazem u edukaciju za razliku od tebe koji lupas u prazno, zato i profitiram samo zahvaljujuci edukaciji! Tesko ces ti to skuzit al eto tako je kako je.

Upravo ja to mislim o tebi : Mislim da glupavi ljudi mogu biti opasni jer rade nesto iz svog neznanja i ogranicenosti pa i ne shvataju da cine nesto zlo.

Kazes izbaceni iz Italije ?? znas li ti procitat sluzbeni dokument di ti kazu da je Oc potpuno legalan i ponovo mu je Italija otvorena nakon istrage!!

Evo ti dokaz kad trazis dokaz, citaj i placi betmenu ? ali ne anonimac kaze da je piramida?a Italija potvrdila da nije, pitam se sad vjerovat anonimcu ili drzavnoj ustanovi ? citatelji nek odluce ? : https://www.giustizia-amministrativa.it/cdsintra/cdsintra/AmministrazionePortale/DocumentViewer/index.html?ddocname=LD7RASPEGDQ3DBUPDP2SG7FOXE&q=00764

Evo ti i potvrda da veceru placam 3 Oc-a, a mene je jedan kostao 1€ fino da si pametan i imas Oc mogao bi i ti tako jeftino proci ??

Evo ti sokaz i toga, ponuda, citaj i placi : https://www.dealshaker.com/en/deal/kupon-za-konzumaciju-hrane-food-consumption-coupon/6RwYmUXadF1gPxXODgNy*QmBW1LX3KTDsJE4tfWJ2do~

Jedna od mnogobrojnih ??

Evo polovni auto za 38€ sako coin platis 1€ pa evo pobi ove dokaze biseru : https://dealshaker.com/en/deal/fiat-brava-1-2-letnik-2001-100-v-one-slovenia/LN6uNZWpRkpXqLLZ8Yp87gD*LKPSxFzcNuaNP1v84mc~

I onda ja nemam pojma o ekonomiji i matematici ???

Oc propada sigurno? Pa de konacno dokazi to pises vec 4 godine a on nikako da propadne sto vise raste rapidno ?????

Da si iole tehnicki i intelektualno matematicki podmazan znao bi da je Oc u opticaju 194 zemlje svijeta, 3.4 miliona ljudi ga poajesuje i trosi kod preko 64000 trgovaca vrlo uspjesno, dnevni promet 6 miliona € da dnevni na tom dealshakeru, prva kv koja ima Kyc procefuru koja odgovara svim trenutnim zakonskim okvirima, ?

Za tvoj info po istrazivanju sve ostale kv koristi oko 5 miliona ljudi a samo Oc 3.4 miliona pa ti racunaj matematicaru ?

Bankarski IT magazin casopis podupire pricu Onecoina : https://youtu.be/_thtCjJdWmQ

Pametnom dosta tko razumije brojeve ekonomiju i matematiku ??? osim tebi ??

Kad smo kod matematike zasto bi ja kupio coin u pola cijene 10€ kad ga mogu dobit po 1,3,5€ ajde matematicaru ozracunaj mi svoju matematiku, omas ponudu po 10€ i sluzbenu po 3, koju cea uzeti??? Ta pogodnost ti je so 08.10.2018 pa ti biraj hoces ga sad po 3 ili nakon 08.10 po oko 30 € koliko ce vrijedit… matematika ti je losa strana koliko vidim ????

Evo koloko se nasa prica zasniva na vjerovanju imas tu sve dokumentirano, ekonomski plan i ostalo ako si sposoban iscitat između redova???

Matematicaru ????

Antiprevarant
Antiprevarant
jun 30, 2018 21:07

ne seri glupane

Obrazuj se malo pa dodji da nesto napises onda

No papak
No papak
Odgovor za  Antiprevarant
jun 30, 2018 22:09

Čitaoci ovog sajta su sigurno dobro procjenili ko je kakav .Samo mi nije jasno kao KLON kako nisi pokupio bar malo kulture od autora bloga.Gdje je nastala greška??

Antiprevarant
Antiprevarant
jun 30, 2018 22:19

prema lopovima i prevarantima ne treba imati mnogo kulture vec ih treba smestiti tamo gde im je mesto a to je dno.

kuzis?

Ili si toliko glup da ni to ne shvatas?

Vas bezobrazluk koji pokazujete i zelja da nasamarite ljude i prevarite je sta?Kultura?

Da imas malo mozga trebalo bi da znas da ne trebas da psujes da bi nekog uvredio.Procitaj malo sta si napisao majmune pa ce ti biti mozda malo jasnije.

Ja uvek pustim da drugi prvo uvrede pa onda im vratim.

Tako da o kulturi nemoj ti samo govoriti.Nemas ni mozga ni kulture.A od vas bolesnika koji reklamirate piramidalne prevare bez ikakvih objasnjenja i dokaza mi je zaista muka,

Tako da uopste nema razloga da prema vama pokazujem ikakvu kulturu ,kultura se pokazuje prema ljudima sa kojima mozes kulturno razgovarati i sukobiti misljenje i cuti drugu stranu od koje mozes i da naucis nesto.

A kada se radi o ociglednoj prevari?Sta onda?>

Kultura?

Znaci ti lazes i varas a ja da budem kulturan?Jel to tako ide u tvom selu?

No papak
No papak
Odgovor za  Antiprevarant
jun 30, 2018 22:37

Hajde sad fino napiši šta sam ja slagao,neka svi vide ??

Antiprevarant
Antiprevarant
jun 30, 2018 22:46

aktivno promovises piramidalnu prevaru zvanu lioness.

Dolvoljno?

I vredjas

Dovoljno?

No papak
No papak
Odgovor za  Antiprevarant
jun 30, 2018 22:56

LJudi po ko zna koji put ponoviću svoj stav.Ne ulažite svoj novac ni u kakve MLM-ove.Sve što je besplatno uzmite i samo se smješite.Jesam li ih dobro promovisao,moj malograđanine.

Antiprevarant
Antiprevarant
jun 30, 2018 23:20

eto kulture prijatelju o kojoj ti ja pricam.

Koju kulturu ti imas?

Drugo izjava o kriptovalutama.Znas li ti sta je to uopste,kako je nastalo i uopste o cemu se tu radi?

Ne davaj izjave o necemu o cemu nemas nimalo pojma,ispadas smesan.Sve vreme ovde lupetas gluposti.Lupetas o popustima koje ti daje Lioness a lepo sam ti rekao da ako pratis popuste kod velikih firmi uvek mozes bolje proci nego sa karticom Lionessa.Ti mi kazes kupim gorivo pa ustedim 3%.

Bravo prijatelju.Pa koliko ti to goriva potrosis mesecno?1 000 000 evra?

Ili 100 evra?

Ako potrosis 100 evra ustedeo si mesecno 3 evra,odlicno nema sta ,majstor si,skidam ti kapu.

Dakle kada nesto kazes potkrepi to cinjenicama i napisi na nacin da ljudi vide da si o tome zaista napravio neku dublju analizu a ne lupetanjem bez mozga.

Zato si smesan,a realno vredjas okolinu svojom gluposcu.

Kuzis?

Ili i dalje ne?

No papak
No papak
jun 30, 2018 23:44

Prvo mi odgovori,da li sam dobar promoter?Jel ti samatraš da ljudi trebaju ulagati u imaginarne brojeve i slova,koje imaš virtualno kao što imaš virtulne pozicije u mlm-u.Bitcoin je pao, jel se smanjio broj ovaca,mora da imaš BTC ,pa braniš ovu najveću ponzi prevaru…

Antiprevarant
Antiprevarant
jun 30, 2018 23:46

pa opet cu ti reci da nemas pojma.

Znas li ti sta je definicija ponzi prevare ili piramidalne seme?

Hajde odgovori mi na to prvo pa idemo dalje.

Eto dobices besplatnu edukaciju od mene posto vidim da ti treba

No papak
No papak
Odgovor za  Antiprevarant
jul 1, 2018 00:21

Da bi ti zaradio na nekoj kriptovaluti ,mora neko dati više pravog novca nego što si ti dao tog istog.Po tebi to nije ponzi..

Antiprevarant
Antiprevarant
jul 1, 2018 00:27

naravno da nije.

ponzi sema je kada ti dajes pare i uvlacis druge da isto daju pare a ti uzimas procenat od njih.

Jel jasnije?

Kriptovalute se mogu porediti sa berzom vise,ima tu spekulacija i slicnih stvari ali nisu ponzi sema.

Govorim o pravim kriptovalutama a ne onim izmisljenim koji bi zeleli da su kriptovalute a u stvari su klasicna ponzi sema a to je One coin,S coin i slicna sranja.

Kuzis?

No papak
No papak
jul 1, 2018 10:23

Kakva je razlika između Tulipmanije u Holandiji i kriptovaluta danas? Nikakva. I jedni i drugi hoće zaraditi dolaskom novih ovaca..

Antiprevarant
Antiprevarant
jul 1, 2018 11:01

prijatelju,ti si beznadezan slucaj.Ne bi trebao da pises o stvarima u koje se nimalo ne razumes.Samo ispadas smesan i neozbiljan.Pricas o dolasku novih ovaca a stitis Lioness?Cistu piramidalnu prevaru koja bas zivi od tih ovaca.Sto se tice pravih kriptovaluta niko te ne vuce za rukav da ulozis novac.Neces naci nij jednog coveka koji se time bavi a da ti nece reci da je to rizik koji ti prihvati ako zelis,takodje ljudi koji se bave pravim kv ima nemaju nista od toga ako ti kupis.Dok ljudi koi se bave piramidalnim prevarama kao sto su Lioness,SC net i One coin ce te ubedjivati da su ti to zivotne sanse da napravis bogatstvo samo da bi zaradili na tebi.

I sad se pitam ko je ovde ovca?

A i stvarno si dosadan za neku razmenu misljenja posto mislim da jos nisi izasao iz prvog razreda osnovne.Tuga je sta sve ljudi dozvoljavaju sebi pa i ti

No papak
No papak
Odgovor za  No papak
jul 1, 2018 15:34

http://thehill.com/opinion/finance/364306-bitcoin-is-a-ponzi-scheme-and-it-will-collapse-like-one Evo još malo edukacije za klona koji je i osnovnu školu završio kod privatnika.

No papak
No papak
Odgovor za  No papak
jul 1, 2018 15:49

https://www.hindustantimes.com/analysis/why-bitcoin-is-the-largest-ponzi-scheme-in-human-history/story-L5z56wbz3hqxl2gIrf12 Kriješ se iza anti-nicka a promovišeš potajno najveću ponzi prevaru današnjice.Prava seoska varalica.

No papak
No papak
Odgovor za  No papak
jul 1, 2018 16:46

I na ovom blogu pišu ko zna kakvi ljudi i šta je problem?

Antiprevarant
Antiprevarant
Odgovor za  No papak
jul 1, 2018 17:03

papak ,budi malo originalan,upotrebi malo svoj mozak ,ne radi copy paste covece.

Imas li ti neki svoj stav,ali da ga obrazlosis kako treba ili ne?

ja sam ti objasnio zasto Bitcoin nije ponzi seama a One coin jeste.Razlika izmedju njih je ogromna prijatelju.

To sto ti lepis ovde nekakve linkove meni nista ne znaci.ja nisam procitao 3 linka da bih nesto shvatio vec sam napravio analizu i upotrebio mozak.A ti?

Da li si ti napravio analizu ili si samo zlonamerno da bi se dokazao ovde kako si u pravu nalepio linkove?

Upitaj se malo.Saberi se covece prvo.

Ako pise na tarabi p..a ne znaci da jeste

Antiprevarant
Antiprevarant
jul 1, 2018 16:21

treci link se ne moze otvoriti sto znaci da jedan tupson kao ti nije ni pogledao sta je nego je samo nasao par linkova i zalepio ih ovde.

Ako kao papagaj ponavljas ono sto ti tamo ko zna kakvi ljudi pisu a ne ukljucujes svoj mozak onda si propao skroz a ti mozak uopste ne ukljucujes.

E sad mi reci gde sam ja to promovisao Bitcoin?To dokazuje da si ti jedan maliziocni tupson koji ne vidi vise od svog nosa ali neka,verovatno imas jako puno uspeha u poslovno zivotu pa zaradis jedno 200 eura mesecno.

Ja sam samo rekao da Bitcoin i slicne prave kriptovalute nisu ponzi sema.

Definicija ponzi seme je da se finansira tako sto ja ubedim tebe da das pare i uzmem procenat od tih para,zatim ti ubedjujes druge i uzimas procenat od tih para i tako u krug sve dok vecina ljudi ne shvati da od obecanih aviona i kamiona koje su im crtali i pokazivali na video bimovima nema nista.To ti je ponzi ili piramidalna sema.Vidim da ti edukacija treba cudo je da uopste znas da citas i pises.

Shvati da ponzi sema zivi na OBECANJIMA i POVLACENJIMA LJUDI ZA RUKAV.

To Bitcoin nikad nije radio,ali ima mnogo onih koji zloupotrebljavaju ogromni skok vrednosti Bitcoina pa nude svasta,MLM koine koji su cista piramida kao sto je One coin,zatim kopanje za tebe i davanje ti mesecnog profita itd itd.

Ja nikog ovde nikada nisam ubedjivao da ulaze u to a ti nadji gde sam to rekao pa pobi ako mozes.Ali sva tvoja lupetanja ovde se zasnivaju na imaginaciji i na tvom “Vidjenju” stvari.A tvoja vidjenja stvari su pogresna jer iza tebe ne stoji nista sto si ti zaista proucio nego si video 3-4 linka i odma si ih nalepio ovde bez da si ih procitao uopste.To dokazuje koliko je plitak tvoj mozak i tvoje obrazovanje.

Meni ne treba niko nista da pise vec imam scoj mozak kojime mogu da zakljucim dosta toga.

Bitcoin je nalik berzi,na berzi se mozes obogatiti za 24 casa a isto tako bankrotirati za 24 h.I ko je tada kriv?Ponzi sema zvana “berza”?Da si imalo finansijski potkovan shvatio bi bar neka trzisna kretanja .

Veliki igraci imaju i veliki uticaj na berze a veliki igraci u Bitcoin u takodje imaju veliki uticaj.Bitcoin jeste podlozan velikim spekulacijama ,da li ce opstati ili ne zavisi od vise faktora a da li ces ti dati pare pa trgovati ili kopati zavisi od tvoje odluke kad skupis dovoljno informacija i odlucis se za to ili ne.

Kao kada kupujes akcije nek kompanije,prvo se raspitas dobro o planu,perspektivi,dinansijskoj situaciji,mogucnosti buduceg razpoja pa ulozis ili ne.

Ali daleko bilo da ti potrosis svoje vreme analizirajuci nesto dubinski.

Verujem da samo gledas fudbal,spanske serije i rialiti.

jbg tamo to neces naci

Ali neka,svako zivi svoj zivot kako misli da najbolje zna.To sto si ti nesvestan okruzenja oko tebe ne znaci da nisi dobar u ispijanju piva

Uzivaj

čegrtuša
čegrtuša
Odgovor za  Antiprevarant
jul 2, 2018 10:17

Koliko ja vidim, udaraju prevaranti slamnatim argumentima i ad hominem napadima… Ispričala sam ovu priču o Onecoin mom četrnaestogodišnjem rođaku, koji je odmah ukapirao o kakvoj se prevari radi. Bolje da zna, da se čuva ubuduće, jer hohštapleri ne prezaju ni od čega.

Vama antiMLM puna podrška i hvala na svim ovim informacijama!

magicmark1
jul 5, 2018 09:45

AntiMLMsrbija

I šta je od tih 150 proizvoda i usluga stvarno kupio magicmark1 ?

Jeftine kineske ubruse ? Šišanje u Kikindi ? Letovanje u Budvi ? Automobil ?

Za tvoju informaciju : kucu, brod, zemljiste, zube cirkon keramika obe celjusti,auto, old timer, razno razne proizvode i usluge po Srbiji i Hrvatskoj i to sve 100% Oc

(proizvode od preko 200 000€ vrijednosti)

Kazes bjezim kad treba dokazat, biseru jesi pregledao 68000 trgovaca na dealshaker.com fino si uzmi vremena pa istrazi malo sta sve mozes kupit, nema cega nema na ponudi 🙂 mislis da jevsve Kina? Pa daj si truda i malo bolje pogledaj i uvjeri se. 7 miliona dnevnog prometa na Ds mislis da je sve Kina i fake? ???

De budi malo realan i istrazi prije nego pocnes lupat.

Antiprevarant

30/06/2018 u 21:07

ne seri glupane

Obrazuj se malo pa dodji da nesto napises onda

Ovo je tvoj vrh? Odgovor na sve one dokaze o Onecoinu? Istrage, ponude, upotrebljivost coina? Hahaha ja sam mislip da ipak mozes malo bolhe od toga ?? Ili ipak nemas sta reci i pobit takve dokaze? I ja mislim da je tako ????

Lazar Jovanović

29/06/2018 u 21:17

magicmark1

Druže, nudim ti svoje coine (imam ih 686) po ceni do 5€ za 1 OC. Evo ti prilika da dokažeš svoje tvrdnje. Ovakva prilika se ne propušta, ali znam tvoj odgovor. „Imaš ih dovoljno i čekaš berzu“… Je l’ sam u pravu?

Lazar da u pravu si imam Onecoina da ne mozes ni zamislit koliko, kupovnu moc koju ti u zivotu neces imati.

Nemam potrebe kupovat jos jer ih sad trosim a imam da cijeli zivot potrosit ne mogu, biti ce za djecu i unuke.

I ja da sat tebi dokazujem vrijednost i otkupljujem od tebe?

Majstore dokazi da Oc nista ne vrijedi da je bezvrijedan, ako tako mislis pokloni accaunt nekome kome treba!

Ako ti je bezvrijedan pokloni ga i dokazi svoju tvrdnju… inace ne lupaj, suti i cuvaj ga!

Jesi voljan poklonit nesto sto nema vrijednost? Hmmmm rekao bi da nisi, zbaci i za tebe ima vrijednost ?????

Zvezda
Zvezda
jul 4, 2018 07:58

Nije me dugo bilo pa ajde i ja malo da se umešam.

Mene zanima samo jedno, ako mogu AntiMLM i Antiprevarant argumentovano da objasne da BitCoin, Ethereum, LiteCoin i ostale legalne kriptovalute nisu prevara, jer iskreno meni sve to deluje kao piramidalna prevara ali ogromnih globalnih razloga i kad jednom bude puklo, neće biti ono ‘e Jezda i Dafina ojadili 10-ak hiljada ljudi i nikom ništa, pojeo vuk magarca…’ nego će da izbije neki rat, možda i 3.svetski, ko zna. Meni je kolega (koji je inače baš zaradio od Etheriuma) to ovako objasnio: nakačiš grafičke kartice, iznajmljuješ tamo internet prostor, odnosno snagu svog procesora za algoritme i bankarske transakcije (a možda i nekim teroristima ISIS-a za planiranje nekih napada…) tamo nekom i on te nagrađuje tako što ti uplaćuje deo BitCoina, odnosno Etheriuma ili čega već i ti tako to kopaš. A blokchain to ti je da je sve transparentno, da ništa nije centralizovano (u ovo apsolutno ne verujem, neko sigurno mora da vuče konce), i ako Janko kupi od Marka neke BitCoine to svi vide i na osnovu toga se formiraju cene na tržištu… Takođe, meni zaista sve to deluje kao leba bez motike: pustiš tamo nekoliko rigova da ti greje sobu i da kopa te BitCoine, BitCoin skoči na 20.000 $ i ti si milioner a nisi k..cem mrdnuo… Ako je zaista tako onda tu stvarno neko debelo mora da propadne da bi ti uspeo, nekog moraš baš da ojadiš da bi ti profitirao. Laik sam u ovome i molim vas ne zamerite mi vi što se bavite time, nikog ne nameravam da omalovažavam ali zaista želim logično objašnjenje i opovrgavanje ovih mojih pretpostavki.

Inače, glupo je uopšte razmatrati da li je OneCoin piramida ili ne, pa to je i vrapcima na grani jasno i ovima što promovišu to sranje želim sve najgore u životu.

Toliko…

No papak
No papak
Odgovor za  Zvezda
jul 4, 2018 10:05

100% si sa ovim razmišljanjem u pravu. Nema primjene(ili je jako mala).Sve se svodi na principu da bi neko zaradio, neko mora popušiti.Pogledaj samo apsurd da se navodno možeš negdje u Kikindi ošišat za jebeni one-coin,a za bitcoin ne možeš nigdje u Srbiji.I onda stručnjaci na ovom blogu pišu, citiram ,,da bi kriptovaluta bila prava,mora da se rudari”, Gdje se to rudari XRP(Ripple) treći na CMC-u.Neznam, izgleda da je ova seoska varalica pronašla najveće nalazište kriptovaluta na svijetu negdje gore na Pešteru.

Antiprevarant
Antiprevarant
jul 4, 2018 11:57

Hej Zvezda,pusti ovog papka,posto papak ce biti do kraja zivota.

Bitcoin je inicijalno zamisljen da bude nezavisna valuta koju nece kontrolisati banke vec ce se transkacije moci odvijati brzo i bez nadzora banaka a takodje i anonimno.

U pocetku nije vredeo nista ali bilo je potrebno neko vreme i neke okolnosti mozda da se dese da bi vrednost njegova krenula da raste.Osnova Bitcoin a je Blockchain tehnologija koja radi po principu decentralizovane baze podataka i za svaku transkaciju mozra proci nekoliko provera na onim cvorovima(Bitcoin korisnicima) koje su nasumicno izabrane.Inicijalno ljudi koji su izmislili Bitcoin nasli su svoju racunicu u procentima koji uzimaju za svaku transakciju a takodje i u vrednosti koja je uglavnom rasla.

Kada se kaze kopanje ili rudarenje kriptovaluta onda se misli da vi iznajmljujete snagu vasih grafickih kartica da bi resavale komplikovane matematicke funkcije potrebne da bi sistem Blockchain a funkcionnisao a zauzvrat se dobija odredjena kolicina kriptovalute koju kopate.

Bitcoin je dokazao vec godinama da ta prica radi,transkacije su moguce,placanje takodje ali cinjenica je da kod nas nema firmi (ili ih ima jako malo)kojima mozes platiti nesto bitcoin om.E sad neko ce reci pa kako onda,sta ce mi bitcoin?

Ako imate na stanju kriptovalute mozete ih prodati na kripto menjacnicama i podignuti novac u Telenor banci a onda ga potrositi.

Sta je dobro a sta lose u prici Bitcoin a

Dobro je sto mozete vrsiti transkacije,mozete rudariti,mozete trgovati i tu eventualno zaraditi nesto.

Dobro je kako za koga sto te transakcije su uglavnom anonimne kazem uglavnom jer se realno mogu pratiti ako to zahteva policija zbog potencijalnih sumnjivih radnji.

Lose je sto su kriptovalute podlozne spekulacijama,velikim oscilacijama ,ne postoje zakonnske regulative i pretezno ih koriste ljudi koji se bave sumnjivim delatnostima.

Kriptovalute treba posmatrati kao sto posmatrate berzu jer oni jesu berza.I na berzi je sve podlozno velikim fluktuacijama kao i spekulacijama.Zato treba sve pazljivo prouciti,odluciti da li zelite da ulazite u tu pricu ili ne.

Sta se moze desiti u buducnosti?Bitcoin moze postati sve vise i vise popularan i vrednost mu moze opet visestruko povecati ko znna gde limit moze biti.

MOze se desiti da se namerno obori da bi sitni igraci ispali iz igre pa onda naglo skociti na vrednosti.

Moze se desiti da ga zakonski zabrane ameri i jos neke zelmlje pa da mu vrednost drasticno padne.

Moze se desiti da se pokaze kao ipak nedovoljno upotrebljivo sredstvo placanja pa da egzistira i dalje neprimetno kao sto je to bilo u prvih par godina nastajanja.

Sta ce se desiti verovatno znaju ljudi koji imaju ogromne kolicine coina ako i oni znaju.

Ono sto je bitno da zapamtite je da vas niko ne vuce za rukav da ulazete u bitcoin.O tome treba dobro razmisliti i odluciti da li rizikovati,jer kad krecete bilo koji posao uvek rizikujete nesto,bitno je da to bude sracunat rizik.

Ko veruje u kriptovalute on ulaze i radi s njima ko ne veruje ne radi i to je sve ok,ne vidim sta je ovde sporno?

Za razliku od Onne coin piramidalne seme koji vas vuku za rukav da ulazete kod njih i obecavaju da cete postati enormno bogati a ne postoje nigde na berzi i sada je i vrapcima na grani valjda jasno kakva je prevara u pitanju.

Kao i u svakom poslu ili berzi neko uspe neko propadne.

Otvorite kafic mozda prodjete super a mozda se pokaze kao totalni promasaj ali ako je neko preduzetnik onda koristi informacije i ulaze u skladu sa tim.

Kriptovalute nisu piramidalnna prevara sem One coina i slicnih sema koje nisu i nikada nece biti kriptovaluta vec samo sredstvo za pljackanje naroda.

NNe znam uopste zasto se dize tolika frka oko Bitcoina a ne mozemo ga nikako uporediti sa Dafinom i Jezdom jer su to bile klasicne piramide ali koje su bile drzavom potpomognute i OBECAVALI su vam kamatu.

Bitcoin nikada nista nije obecavao,Nikog vukao za rukav.Zato i niko nema pravo da se zali.

Niko i ne ume tacno da predvidi sta ce sutra biti s njim.

Eto to je neka prica o njemu ,sad ce Papak opet reci da ga reklamiram a ja kazem ne reklamiram ga i nikog ne ubedjujem da se time bavi.Ja nemam ni stete nni koristi da nekog u to ubedim a prevaranti One coin a itekako imaju koristi jer od vase uplate njima legne procenat odmah.

Zvezdo,slobodno pitaj ako ti nesto nije dovoljno dobro objasnjeno?

No papak
No papak
Odgovor za  Antiprevarant
jul 4, 2018 12:36

Ovo ti je kad neko objašnjava nešto što je pomalo pročitao,a nije shvatio kako funkcioniše.Čuj ,transakcije moraju proći nekoliko provjera cvorova koji su NASUMIČNOi izabrani,pa ljudi koji su IZMISLILI bitcoin uzimaju procentualno zaradu od svake transakcije,Kakav stručnjak za kriptovalute,nema dalje.

Antiprevarant
Antiprevarant
jul 4, 2018 14:05

kakav si ti kreten.Samo dokazuje koliko si tupav i ogranicen.Transkacije se zapisuju i proveravaju na nasumicno izabranim cvorovima ali sve transakcije se beleze,pa ti cak ubeleze i IP adresu odakle si poslao.

Jel sad malo jasnije debilu?

No papak
No papak
Odgovor za  Antiprevarant
jul 4, 2018 19:50

Bravo stručnjak ! Sve tvoje provale ostaju za anale ovog bloga.Čuj Satoshi Nakamoto zarađuje od svake transakcije.Ti si genije….

Antiprevarant
Antiprevarant
jul 4, 2018 23:00

Posto si ti strucan izvoli frajeru pa napisi nesto sto ti znas a da nisi citao u bukvaru.

Hajde da te vidim

Izvoli….

No papak
No papak
Odgovor za  Antiprevarant
jul 5, 2018 07:28

Ja sam tebi postavio konkretno pitanje,na koje nemaš odgovor.Kako i gdje se rudari XRP(Ripple),treći na CMC.Da bi odgovorio moraš da demantuješ sebe sa stavom da su PRAVE kriptovalute samo one koje se rudare.A gdje ti pročita da izumitelj BTC dobija procenat od svake transakcije. Hajde izvoli…da te vidimo sad…

Antiprevarant
Antiprevarant
jul 5, 2018 08:17

kao prvo nisam rekao da izumitelj dobija od svake transakcije. A ti jedino za sve ovo piskaranje sto si tupio si samo izgovarao gluposti,izvrtao tudje reci i maliciozno i zlo se ponasao.Nista konkretno nisi rekao zato sto i nemas sta da kazes.Ja sam Zvezdi odgovorio na pitanje a ti nisi zasluzio da i tebi odgovaram nista dok lepo ne izneses svoj stav o necemu gde cemo zakljuciti da nisi samo citao naslove vec si o necemu i razmislio.

Posto to nije izgleda moguce u tvojoj tupavoj glavici ja tebe prvo cekam da kazes nesto pametno.

Pitao sam te,nisam dobio nijedan odgovor.Ti samo svojojm gluposcu sam sebi skaces u stomak.

Hajde izvoli…

Reci nesto pametno ako imas ili ucuti ,mada nemas ti ni obraza ni kucnog vaspitanja da bi ucutao zar ne?

No papak
No papak
jul 5, 2018 09:00

Izvini puno ovo je moj dedo napisao,,Inicijalno ljudi koji su izmislili Bitcoin našli su svoju računicu u procentima koji uzimaju za svaku transakciju…Šta ćeš sam čovjek sebi ne vjeruje…

Antiprevarant
Antiprevarant
Odgovor za  No papak
jul 5, 2018 11:51

sto se tebe tice papak

izgleda da ti licno poznajes Satoshija?Mora da si povlascen posto niko drugi na svetu ne zna ko je.

Kada pravis sistem placanja od cega bi ti da zivis?

Od prodaje kokica ili?

Naravno da svaka banka uzima procenat za transkacije pa tako i kriptovalute.Nije sve u rukama Satoshija,licno verujem da covek ima par miliona Bitcoina i bas ga zabole za ogovaranja bolesnika kao sto si ti.Cela prica sa kriptovalutama se dosta rasirila,postoji blokchain sajt,postoje menjacnice itd itd,pa zar sve treba da ti crtam?Ljudi koji prate ovo su ukapirali ali ti samo hoces da unosis pometnju i neces da ukljucis mozak koji verovatno i nemas.

Nacin zarade:

provizija od transakcija

trgovanje na berzi

sam skok valuta

a ti dodaj jos nesto ako znas?

hajde majstore finansijski objasni ti nesto.

Reci evo JA ZNAM da je to i to ovako a ne onako.

Hajde da te vidim

ti i magicmark mozete zajedno pod ruku pa da potrosite vasih 300-400 eura koje zajedno zaradite

evo imate prostora ovde obojica:

Magicmark1 da objasni finansijski i trzisno zasto OC coin nesto vredi i zato ce tek vredeti?

Papak – objasni sve sto zelis ovde ali potkrepljen cinjenicama pa da vidimo

izvolte veliki umetnici biznisa..

No papak
No papak
Odgovor za  Antiprevarant
jul 5, 2018 12:15

Seoska varalico od BTC transakcija zarađuju rudari,a ne onaj koji je izmislio BTC…Eto koliko znaš.

Antiprevarant
Antiprevarant
Odgovor za  No papak
jul 5, 2018 12:48

da ,sigurno,kada promenis BTC na menjacnici to sve ode rudarima,a menjacnica zivi zato sto voli da odrzavaju servere i placaju hosting jer su dobrotvori

hahhahaa

eto koliko ti znas

ne znas NISTA

cudo da znas da citas i pises

ti i magicmark1 pod ruku pa motiku u ruke pa na selo da se okopava njiva

tamo cete biti bar korisni

Antiprevarant
Antiprevarant
jul 5, 2018 11:42

naravno,

magicmark1 je prvo pljuvao po tome sto smo mi anonimni a on nije?Sad znamo tacno coveka imenom i prezimenom i da ima kucu ,brod,zemljiste itd itd

hahahahaa

pa ti si za crtani film

3 praseta

i tebi treba ona literatura koju sam par puta vec preporucio

1. Ivica i Marica

2.Snezana i 7 patuljaka

3.Pepeljuga

sve tvoje se zasniva samo na “imaginaciji” to su ti obecali OC prevaranti a ti vec umislio d aimas

bravoooooo

sta radi hipnoza pohlepe

No papak
No papak
jul 5, 2018 17:24

Moj posljednji komentar na ovoj temi sigurno .Pošto mi nije ostavljena mogvućnost replike na posljednji komentar ovog seljobera ovdje ću napisati. Velika je razlika između zamjene k.v i transakcije k.v.Tebi je to isto pošto ne razumiješ.Ti kad pošalješ btc npr .autoru ovog bloga moraš RUDARIMA da platiš za taj prenos …Zamjena u mjenjačnici je sasvim druga stvar..Naletio si na pogrešnu osobu za raspravu oko kv.,Zamoliću Zvezdu da provjeri kod svog drugara majnera da li je sve ovo ovako što sam napisao(naravno ako želi).

Antiprevarant
Antiprevarant
Odgovor za  No papak
jul 5, 2018 22:57

sve je ovde veoma jednostavno prijatelju.Imas li neko znanje i saznanje a ti ga iznesi.Objasni ljudima.hajde da te vidim.Sve sto znas je da pljues po svemu sto neko drugi kaze.

Ako kazem da sunce izlazi na istoku ti ces reci ma jeste nemas pojma,

E sad poenta je zasto?Ako nesto tvrdis to treba i da objasnis ,medjutim ti nemas objasnjenje nizasta.

gresim li?

hajde budi musko bar jednom,posto do sada nisi bio nijednom

Lazar Jovanović
jul 5, 2018 17:27

@Lazar da u pravu si imam Onecoina da ne mozes ni zamislit koliko, kupovnu moc koju ti u zivotu neces imati.

Nemam potrebe kupovat jos jer ih sad trosim a imam da cijeli zivot potrosit ne mogu, biti ce za djecu i unuke.

I ja da sat tebi dokazujem vrijednost i otkupljujem od tebe?

Majstore dokazi da Oc nista ne vrijedi da je bezvrijedan, ako tako mislis pokloni accaunt nekome kome treba!

Ako ti je bezvrijedan pokloni ga i dokazi svoju tvrdnju… inace ne lupaj, suti i cuvaj ga!

Jesi voljan poklonit nesto sto nema vrijednost? Hmmmm rekao bi da nisi, zbaci i za tebe ima vrijednost ?????

E, moj ti… Kada bi ti znao šta je berza, i kako ona funkcioniše, ne bi se toliko brukao. Reci mi, ko je odredio cenu od 20€ za 1 OC. Je l’ vidiš i sam sada koliko vredi. Ti si 100-ti kojem nudim za 4-5 puta manju cenu od trenutne i uvek dobijem isti odgovor. Kada vi, koji ga najviše propagirate, nećete za višestruko manje novca da ga uzmete, šta misliš, ko će na berzi da ti ga kupi??? Samo mi reci, kome misliš na berzi da ga prodaš, samo me to zanima od tebe i ko mu je odredio vrednosnu cenu? Zamisli kada u oktobru, ali čisto sumnjam da će izaći na berzu, svi budu pritisli opciju SELL, a, bukvalno ćemo svi to da uradimo, šta misliš, je l’ će cena da mu ide gore ili dole? Nagradno pitanje od 686 coina, da imaš za pljeskavicu u Kikindi…

magicmark1
jul 7, 2018 17:16

E moj Lazar ja vidim da imas coin a pojma nemas sta imas, da imalo pratos sta se desava, informacije, webinare i sl. znao bi da u trenutku izlaska na burzu nece svi stisnuti sell… biseru vecina coina he u Ofc-u, coin safe-u, u rukama trgovaca znaci mozda 20% ima slobodnih za burzu….. prodavat ce kreteni kao ti u prvim damima koji imaju zanrmarivo mali broj coina na svojim acc i nimalo znanja sto ce dati priliku pravim igracima da pokupuju od ovakvih kao ti ?

Zapamti ove rijeci i javi se u Oktobru kad se ovo upravo ovako desi.

Do tad ne mislim tupavcima obdje objasnjavat. Tko Vam kriv kad niste u stanju sami proucit detaljno teoriju… hmmm pa da lakse reci prevara nego nesto bolje proucit, zato i jeste tu gdje i jeste ??

Antiprevarant da jadnice ja sam sve to kupio a to sto ti ne vjerujes puca mi ona stvar, tvoj probkem?? ja uzivam a za tvoje misljenje me zaboli, kuzis? ?

Ode sad malo u shopping coinom a vi uzivajte ??

Ekipa vidimo se u Oktobru ??????????

Antiprevarant
Antiprevarant
Odgovor za  magicmark1
jul 7, 2018 21:00

vidi magicmark1 ,oduvek je meni pucalo takodje za bednike kao sto si ti.

Znas li sta je ovde poenta price?

Poenta je da ti zelis da lazima i prevarama ubedis ljude da je OC nesto gde se mogu zaraditi pare a realnost je potpuno drugacija ,realnost je da je OC cista piramidalna prevara bez ikakve sumnje.

Nemate NIJEDAN finansijski,trzisni ,logicki ili bilo koji drugi argument kojim mozete potkrepiti svoje lazi.Sve sto ti i smrdljivci tvoje vrste mozete i umete da kazete je da je OC fenomenalna stvar a NIKO NIKADA nije dao niti jedan argument koji sam malopre pomenuo.To sto ti sebe lazes i ove ljude ovde da nesto trosis i imas silne pare to okaci macku o rep.Da ti zaista imas neke pare ne bi besneo ovde kao pokisli pas nego bi te bolelo uvo sta mi ovde pricamo,ali ja vidim da tebe ovo debelo pogadja.Pitam se samo zasto?Pa zato sto edukujemo ljude da ne nasedaju na lazi hohstaplera i taloga ljudskog kao sto si ti.

Kada dodje tahj famozni oktobar u koji se vi toliko busate a busali ste se i raniije ne znam samo u koju misju rupu ces se sakriti.A posto si od pocetka insistirao zasto smo mi anonimni i prozivao nas eto pa ti budi frajer pa nam daj tvoje ime i prezime da znamo posle oktobra ko je taj koji ce se sakriti u ukloniti sve sto ga je ikada vezivalo za OC.

Hajde budi musko jednom u zivotu a ne lazljivi pas uvek

No kao sto rekoh poenta je da je OC piramidalna prevara i da ti besnis jer je sve manje ljudi koje mozes prevariti izmedju ostalog zbog ovog bloga ovde koji je trn u oku mnogim prevarantima i lazovima kao sto si ti.

Tim virtuelnim parama koje mislis da imas ne mozes ni obrisati znas vec sta.

Uzivaj i sacuvaj pare da imas i sutra za kiflu,veliki finansijski strucnjaku

Lazar Jovanović
jul 7, 2018 18:00

@E moj Lazar ja vidim da imas coin a pojma nemas sta imas, da imalo pratos sta se desava, informacije, webinare i sl. znao bi da u trenutku izlaska na burzu nece svi stisnuti sell… biseru vecina coina he u Ofc-u, coin safe-u, u rukama trgovaca znaci mozda 20% ima slobodnih za burzu….. prodavat ce kreteni kao ti u prvim damima koji imaju zanrmarivo mali broj coina na svojim acc i nimalo znanja sto ce dati priliku pravim igracima da pokupuju od ovakvih kao ti ?

Zapamti ove rijeci i javi se u Oktobru kad se ovo upravo ovako desi.

Do tad ne mislim tupavcima obdje objasnjavat. Tko Vam kriv kad niste u stanju sami proucit detaljno teoriju… hmmm pa da lakse reci prevara nego nesto bolje proucit, zato i jeste tu gdje i jeste ??

Hahaha, pa evo, nudim ti ga za 5 puta manju cenu, a ti odbijaš. Ceo moj paket vredi 13.500€, a ja ti nudim za 3000€. Dakle, poklanjam ti 10000€, a ti kažeš da imaš dovoljno da ceo život ne možeš da potrošiš. 100% bi odbio i 3 Bitcoina za 5000€. A istog dana možeš 15000€ za njih da uzmeš. Kako to da, bukvalno, svi čekate berzu, a nećete da prodajete? Što je onda čekate, šta će vam? I nisi mi rekao, ko je odredio cenu Onecoina. Ko određuje cenu akcija Facebook-a? Facebook? Osnove berze ne poznaješ, a misliš da ćeš na njoj da tvrdiš pazar… Samo ćemo mi neznalice da odmah idemo na SELL. Ccc

Yog
Yog
jul 7, 2018 20:22

Magicmark1 – evo ja ti verujem da ti verujes kako si to sve pokupovao, znam da imas ‘dokaze’ u vidu tvojih slika pored tudjih kola i tvoje male lazi da su to tvoja (mozda ne odmah, ali evo o’ma u oktobru).

Ono sto ne verujem je da ces se ovde zadrzati do oktobra, slicno kao i svi ostali mentalno i moralno unesreceni. Ti ovde prodajes maglu, jer boli malo tamo dole kada su dokazi debeli i veliki, a tvoja prica uska i mala, pa jako tesko ulazi…u tvoju glavu.

Pa ti Lazara, koji ti je samo ponudio coine, nazivas kretenom. To vas uce na seminarima, ili ti je to kucno vaspitanje?

Tvoj kapacitet koji ti dozvoljava da pratis samo jednu liniju price, a i to jedva, se usmerio na pricu o tvom (naucno)fantasticnom bogatstvu, dok je glavna tema da je tvoj biznis, iza kojeg stojis i kojeg branis, pravno i moralno diskutabilan. Da, naravno da ce se u prevari neko obogatiti, ako ti jesi, svaka cast, to te cini vecom ruinom nego sto uopste uspevas da se predstavis.

trackback
oktobar 23, 2018 01:01

[…] Hapšenja po Indiji i Kini […]

trackback
novembar 23, 2018 09:02

[…] baš neće ove godine. Prethodno su mu tokom operacije kineske policije pod nazivom „Uragan“ zaplenili preko 7 miliona […]

trackback
mart 8, 2019 20:08

[…] i time oštetili investitore za nekoliko milijardi dolara. Pisao sam već ranije uoči hapšenja u Kini da je Onecoin prevara teška negde između 3 do 5 milijardi […]

120
0
Voleli bismo da čujemo vaše mišljenje, molimo vas da pošaljete komentar.x