Koliko stvarno vrede Lyconet šoping poeni ?
Koliko stvarno vrede Lyconet šoping poeni ?

Koliko stvarno vrede Lyconet šoping poeni ?

Na sajtu Kupujem Prodajem osvanuo je oglas tokom avgusta meseca (10. avgusta 2015), gde je postavljač oglasa Željko Milićević hteo da proda navodno akcije Lyoness-a tj. Lyconet-a, i to ne svoje nego svog kolege, kome je hitno bio potreban novac. Sve MLM kompanije koje rade na foru sa popustima i povratom novca, govore na svojim prezentacijama kako „svoj biznis“ uvek možete prodati nekom drugom. Ovaj oglas upravo pokazuje pravu vrednost takvih „biznisa“. Ni posle tri nedelje, pre nego što je uklonjen nije bilo ni jedne jedine ponude.

Na prvom mestu, da donose neke pare, niko ih ne bi prodavao. Drugi razlog zašto niko neće hteti da kupi ovaj paket „akcija“, je u tome što se uopšte ne radi o akcijama već o pozicijama ili po Lyconet-u sada zvanim kao šoping poeni. Treći glavni razlog je da ovi šoping poeni nemaju niti donose neku vrednost. Pare u Lyoness/Lyconet-u dolaze od kupovine ovih precenjenih i posve bezvrednih poena kroz spomenuti premium paket Lyoness-a. Pare se tako razdele da najviše naravno ode vrhuški. Zabludela ovčica dobije ove šoping poene da se njima zanima i zanosi, verujući da će nešto zaraditi kroz njih jednog lepog dana, dok juri nove budale koje će uložiti isto kao i on/ona 240.000 dinara, u ime neke tamo provizije i nagradnih bonusa. A kad dođe u situaciju gde mu hitno treba novac, eto prave  slike i prilike koliko stvarno vrede.

Željko Milićević je ranije ostavio nekoliko komentara na čuvenom Lyoness ORF snimku. Neki od njegovih komentara:

Nije komentarisao već godinu dana. Ali je zato na postavljeno pitanje o oglasu:

ekspresno uklonio isti za manje od 24 sata. Link za oglas: http://www.kupujemprodajem.com/Akcije-Lyconet-AG-24612145-oglas.htm gde možete sami da se uverite da je nekada postojao i da je obrisan.

Ne sumnjam da će Lyoness naći način da zataška probleme poput ovih. Dovoljno je ubediti jadnu ovčicu da ne talasa tako što će joj vratiti polovinu od uplaćenih para, ili joj utrapiti neki od vaučera (po mogućstvu sa kratkim rokom trajanja). Ne treba isključiti i pretnje fizičkim nasiljem. Ipak je ovo Srbija, gde metode štangle i palice postaju svakim danom pravilo a ne izuzetak, tako da postoji i ta mogućnost.

Na kraju krajeva ostaje i sistematsko ispiranje mozga. Među biserima od komentara na youtube, jedan se „pohvalio“ svojim ulaganjem od 2000 evra u Lyoness, ali da nije u mogućnosti da ga radi. Sem što je uplatio svoj novac i uvukao familiju da i ona uplati pare, tako da su ukupno uplatili 6000 evra, prestao je da „radi“ posao. Nema veze što je od ukupnog uloga „zaradio“ samo 600 evra po sopstvenom priznanju, on sam je pun hvale za Lyoness „biznis“:




Nakon nekoliko komentara i međusobnih vređanja sa obe strane učesnika u raspravi, pojavljuje se predstavnik firme i moli gore pomenutog da prestane sa vređanjem i da obriše sve vulgarne komentare.

Rečeno-učinjeno, Marko je uklonio sve svoje komentare, a Petar je uklonio svoje. Ostala su samo obaveštenja o komentarima na mejlu. Sem poveće količine vređanja i psovanja, saznali se i po nešto korisno. Lyoness drži na oku onaj snimak na Youtube, prati svaki komentar. Sasvim sam siguran da posmatraju i ovaj blog. Od Marka sam saznao da bi rado samnom razgovarali putem palice i štangle, jer im po njegovim rečima „stojim na putu“.

Nadam se da sam makar malo pojasnio ovim primerom koliki je jak uticaj tog sistematskog ispiranja mozga kroz MLM treninge i seminare na pojedinca i grupu, u toj meri da oni i dalje veruju da će povratiti svoj novac, i da je sam biznis nešto najbolje na svetu. Potpuno iracionalno shvatanje za koje ne postoji ni jedno drugo logično objašnjenje sem već spomenutog sistematskog i unapred isplaniranog ispiranja mozga. Na taj način bilo koja MLM firma, ne samo Lyoness, ima skoro potpunu kontrolu nad pojedincima i lako može da utiče na njihove stavove i način razmišljanja. Više o tome u narednoj temi.

Pretplati se
Obavesti o
guest

27  −  22  =  

65 Komentari
Najstarije
Najnovije Najviše glasova
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
trackback
februar 3, 2016 15:25

[…] Sećate se Željka Milićevića ? Ako ne pogledajte ovu temu. […]

Marko Pop
Marko Pop
april 20, 2016 13:39

Druze, ja sam jos uvek tu, ali iskren da budem odustao sam od prepiranja odmah one veceri kad sam i uklonio komentare. Ja i dalje stojim iza svega sto sam rekao. Jedino sto nisam rekao, a ti si se za to uhvatio i spominjes kao cinjenicu, je to da sam ti pretio „stanglama“. Ja sam u prepisci koju sam obrisao, a ti imas pristup tome, rekao moju adresu i adresu moje firme. Evo ponovicu, Kralja Petra Oslobodioca 16, Stara Pazova. Pa ti dodji ako imas nesto da razresis samnom, ja bi, da mi je neko pretio. A posto si obican mali pacov koji samo sedi i blati sve i svasta, necu ti nista vise reci, jer si ocigledno niza sorta, i samo jedan u moru maloumnika koji jos uvek zive u 90′ godinama i ne veruje ni sam sebi. Samo cu te pitati zasto ne objavis ovo http://www.lyoness-corporate.com/en-US/Press/Press-Releases/PressRelease-Items/Lyoness-is-not-running-a-pyramid-scheme/ . Mozes cak da se prijavis da odes na press konferenciju u Bec i tamo da im izneses svoje cinjenice i da srusis kompaniju. Ja bi ti prvi zahvalio, ne govorim ironicno, jer bi spasao ljude od prevare. Ali, ponavljam, posto si obican bezmozgas ti neces razmisliti da li ta prica moze ili ne moze da se odrzi, nego je tebi samo u glavi da tu moraju neke pare da se daju i da tu „uvlacis“ ljude u nesto, da li mi uopste mozemo da pricamo na tu temu? Budi mi pozdravljen, za sve informacije i dalju komunikaciju imas gore adresu.

Marko Pop
Marko Pop
Odgovor za  AntiMLMSrbija
april 22, 2016 10:00

Vidi se da ima smisla to sto pricas. Idi kucaj jos tekstova tipa „Kako se niko ne buni protiv Lyonessa, eeeej“ i „Zasto vise niko ne pljuje MLM kompanije, nisam valjda ja jedini pametan ovde“. Samo da bude jasnije ljudima koji citaju ovo, ja stojim iza svake svoje reci i svako me moze naci i proveriti to sto pisem. I ja to hocu. Jer sam u celoj toj prici. Ne toliko aktivno kao pre, ali jesam. Ne dozvolite da vas obmanjuje neko kome su izvor informacija predrasude i ko tacno zna kojim recima treba da se koristi da bi pridobio paznju i poverenje. Razmisljajte svojom glavom. Samo toliko.

Antiprevarant
Antiprevarant
Odgovor za  Marko Pop
maj 6, 2016 02:39

mi razmisljamo svojom glavom,ali tuga je to sto ti nemas tu privilegiju.

Ako tvrdis da Lyoness nije prevara onda si ti jedan bedni mali lazov.A zasto vise nisi tolko u toj prici kada pretpostavljam da zaradjujes milione pa ti dosadilo jel?

Verovatno ni ti nemas ni za kiflu

Marko Pop
Marko Pop
Odgovor za  Antiprevarant
maj 6, 2016 02:46

Druze ti ako mislis da sam ja jedan mali bedni lazov ti me onda nadji i spasi ostale ljude od mene. Prosto. Ovako ne znam da li si smesniji ili jadniji. Ja, kao sto sam rekao, stojim iza svake svoje reci. U prici nisam jer sam obavestio sve svoje prijatelje, neki su usli, neki nisu, pa ovi sto su usli nisu toliko zeleli da budu aktivni, a ja nemam nameru da vucem nekog za rukav doveka i da ga guram u poslu. I onda sam shvatio da je bolje da pokrenem svoj biznis, da postanem preduzetnik, sto sam i postao, a Lyoness pogodnosti i dalje koristim, samo vise ne organizujem sastanke i ne zovem ljude na prezentacije. Sto nikako ne znaci da ja ne verujem u taj sistem. Prosta racunica, uzecu mene i moju firmu u obzir: ja dam mom drugaru besplatnu karticu (clanstvo u lyonessu je besplatno, nemoj da te neko laze da je drugacije), i on dodje kod mene u radnju i kupi ruzu za 150 dinara, i dobije 7% (koliko moja radnja daje popusta) popusta, i onda dodjes ti, nemas tu karticu, i platis tu ruzu isto 150 dinara i ne dobijes ni dinara nazad, ko je tu pametan? Samo mi daj jednostavan odgovor, mani se vredjanja i nebuloza, jednostavan odgovog zelim, ako je moguce. Pozdrav

Marko Pop
Marko Pop
maj 6, 2016 02:50

Da ne ostanem nedorecen, nisam u prici jer smatram da je multi level marketing za osobe od prilike u starosnoj dobi od 45 pa na vise godina. Iz prostog razloga jer tom poslu moras maksimalno da se posvetis i da imas jako dobar stomak za to, jer smo mi zemlja u kojoj zivi preko 50-60% idiota i debila koji glasaju za Vucica i koji gledaju razne rijalitije i razmisljaju guzicom a ne glavom, i otuda losa prodja lyonessa jer ti coveku kad kazes „Evo ti dzabe kartica, pokazes je tu i tu i ustedeces nesto, i ako je nekom preporucis imaces neke sitne zarade od toga“ on te pogleda belo i kaze „Necu.“. E zato vise nisam tu.

Marko Pop
Marko Pop
maj 6, 2016 02:52

A ti upisi gore svoje ime ako smes, nemoj se kriti. Najveca pobeda u zivotu je kad smes jasno i glasno da kazes sta mislis i da se ne krijes. Ja apsolutno nemam problem ko god da mi dodje na vrata jer znam da nikad nikog u zivotu nisam zajebao za 5 dinara. Ovde se prepirem sa vama jer sam ja prvi bio kao vi, u nista verovao nisam, ali kad sednes i razmislis i izracunas, ovde nema pola posto prevare. Ljudi, oni zaradjuju 0.1% od svake kupovine od svakog clana, tj. od preko 5 miliona clanova. Da li vi stvarno mislite da ce oni nekog da zajebu za 300-500-2000 evra?

Antiprevarant
Antiprevarant
maj 6, 2016 03:20

Pa vidi ovako prijatelju.

To sto si rekao da je clanstvo u Lionessu besplatno je jedna VELIKA LAZ.Dakle u startu si se zajebao i slagao.Zasto ovo kazem,zato sto sam imao kontakt sa covekom pre tacno 5 godina koji je probao da me uvuce u to.Bila je prica kao o nekom poslu koji je dobra prilika.Kada sam saslusao laprdanje tog lika nisam znao dal da placem ili da se smejem.Posto sam se tada bavio nekom prodajom ali ne MLM prodajom,on je trebao da kupi nesto od mene sto je kostalo 300 eura,ispricao je pricu o milionima,naravno nije imao ni pice da plati.E sad vidi,da bi se uslo u taj nazovi „biznis“ preporuceno ulaganje je bilo 7 pozicija po 50 eura ukupno znaci 350 eura.

Tolko o besplatnom clanstvu.Kao prvo u Lionessu i SC netu koji je samo kopija ovog prvog niko ne zivi od popusta nego od kapara,mozda zvanicno sada clanstvo jeste besplatno ali daju ti clanstvo da bi posle pokusali da te ubede da pocnes da pravis „posao“ a to mozes samo preko ulozenog novca odnosno kapara.

Slatkoreciva prica o velikom novcu zaradjenom na lagan nacin,milionima avionima itd.Samo nastupanje za takve firme je da se ljudima smuci,ako se bavis slicnim stvarima onda te otvoreno prozivam da si prevarant.Ako kazes da nisi objasni kako funkcionise tvoja firma,ako je kopija Lionessa nemamo sta da pricamo.

O tim famoznim popustima nemoj me samo zasmejavati,kao sto rekoh od toga niko ne zivi a a ko znas poslovanje Lionesa i slicnih firmi vrlo dobro znas da je teska prevara u pitanju a pretpostavljam da si ovde dosao da mesetaris.Mozes pricu prodavati ljudima nedovoljno inteligentnim i nedovoljno informisanim ,ja sam te sisteme odavno prostudirao,da sam hteo da se bavim prevarom onda bih usao u neki od tih sistema,ali za to stvarno treba imati stomak,gledas ljude u oci i pricas im bezocne lazi.Stomak je zaista potreban.Ako si uvukao samo jednog coveka u takav sistem onda si ga i zajebao,tako da ne govori o tih 5 dinara nikoga da nisi.Lioness i SC net su najogavnija piramidalna sema uvek sam rad da ti i matematicki to dokazem,mada samo malo ukljucis mozak i sve je jasno.Zakon se jos nije ozbiljno pozabavio takvim semama,ako se tvoj posao svodi na samo to da uvodis nove ljude koji ce ti placati kaparu,clanarinu,pretplatu kako god to da nazoves je cista ,najcistija moguca piramida.

Eto,imas sansu da predstavis svoju firmu i da vidimo cime se bavis.Ali kao sto rekoh ako je to sa karticama i popustima sve je vec odavno jasno.

Imenom i preizmenom nema potrebe da se predstavim jer ja sam ovde samo da skrenem paznju ljudima da ne dopuste sebi varanje od svakojakih hohstaplera a ne da promovisem svoj biznis.Ti da bi promovisao svoj biznis je neophodno da to uradis.A ovo ti dodje kao marketinski blok.

Pa izvoli…

Marko Pop
Marko Pop
Odgovor za  Antiprevarant
maj 6, 2016 03:27

Nema moj posao nikakve veze sa Lyonessom, u pitanju je prodavnica. Nemam nameru da se sa tobom ovde objasnjavam, kad ti ja kazem da je besplatno clanstvo i da je glavni izvor finansiranja Lyoness-a procenat koji uzima od svake kupovine, ti me demantujes recima „E sad vidi,da bi se uslo u taj nazovi „biznis“ preporuceno ulaganje je bilo 7 pozicija po 50 eura ukupno znaci 350 eura. Tolko o besplatnom clanstvu.“ Da li uopste razmisljas sta pises? To ti je ko kad bi ti ja rekao da na pijacu mozes da odes da razgledas za dzabe ali je PREPORUCLJIVO da ipak poneses neke pare ako hoces nesto da kupis. Slobodno me prozivaj, ja sam ovde taj koji je ostavio kontakt adresu i slobodno moze svako da proveri ovo sto pricam. A ti si taj koji sve ima u malom prstu a kladim se da zivis prosecan zivot, kakav i zive ljudi koji „sve znaju“.

Antiprevarant
Antiprevarant
maj 6, 2016 03:39

Sjajno.Pretpstavljam da si ti veliki mag preduzetnistva,pa si propustio VELIKU sansu za milione u Lionessu i onda si otvorio prodavnicu.Odlicno.Sve si rekao prijatelju.Ko god ima malo mozga dalje i ne treba da gubi vreme s tobom.

Sad mi samo ovo objasni.

Rekao si da je glavni izvor finansiranja Lionessa procenat od kupovine (sto ne znam kolko moras da budes pokvaren i namazan da izjavis)

Objasni jednostavnu matematiku:

Zasto se onda uzimaju kapare?

Zasto se posto se kupovina desi onda lako i brzo ne raspodeli to sto se potrosilo ,pa svakom svoj procenat od kupovine i milina?

Zasto?

hajde matematiko moja.

Vidi prijatelju,kakav god zivot da vodim ,vodim ga postenije nego ti.

Bavim se IT strukom,imam finu platu,nisam milioner ako te to zanima ali mi i nista ne fali.

Medjutim jedna meni draga osoba je uvucena u sektu zvanu SC net ,sto je isto sto i Lioness,radi 3 god,puko je oko 3-4 000 evra na tu prevaru,Ali ne vredi ga ubedjivati,naseo je na vase fore o milionima itd.

Dakle da se vratimo na matematiku

hajde

KAPARE

ZASTO?

Marko Pop
Marko Pop
Odgovor za  Antiprevarant
maj 6, 2016 03:45

I ti mene ne mozes otvoreno prozivati da sam ista jer si ti skriveni lik. Otvoreno prozivas nekog kad stojis iza imena i prezimena koje dobijes po rodjenju prijatelju moj. Ne brini, necu ja nikog traziti niti traziti neka objasnjenja, ja znam gde sam i sta sam i sa svim ljudima koje sam „uvukao“ sam u odlicnim odnosima jer smo se jednostavno slozili da u Srbiji „nema leba“ od MLM-a, ne zbog toga sto Lyoness ne funkcionise, nego sto smo napacen narod koji nikom nista ne veruje. Ne krivim narod zbog toga, ali ga krivim jer ne sedne i ne razmisli o tome, ili bar pita nekog „strucnjaka“ nego svi imaju pametne kumove, komsije ili ko zna kog koji „zna nekog ko zna nekog koga su jednom zajebali, piramida“, za to ih krivim. Treba se utopiti u sivilo, raditi za 25-30 000 i ne talasati puno, ne daj boze da spomenes da ti je zelja da zaradjujes 1500-2000 evra mesecno, ti si odma lud. Takva smo drzava jebi ga. A sto se tice kapare odgovori ti meni, DA LI TE NEKO TUCE PO GLAVI DA ISTA UPLATIS? I odgovori mi na jos jedno pitanje DA LI TI IKO BRANI DA POTROSIS TO STO UPLATIS? Ne znas nista ti o Lyonessu, to se vidi. Ti si samo cuo da ti je neko, ko zna ko, rekao da treba da uplatis 350e i sad to ne izbijas iz glave. Znam da ti nista ne fali, to i jeste sustina zivota u Srbiji, samo da nista ne fali, da ima da se pojede i da se spava u toplom, sta ce ti vise? 🙂

Stefan
Stefan
Odgovor za  Marko Pop
oktobar 14, 2017 01:07

🙂 Bitno je da nismo gladni i da nam je toplo. To je nas moto. Cim covek spomene nesto ambicioznije, odmah gradimo negativan stav. Sto je bas meni to spomenuo? Samnom da gradi biznis? Sta on ima od toga(to je prvo pitanje, nedaj boze da neko zaradjuje od nas) On da gradi neki biznis, sto bi ga ja zanimao? Garant hoce da me uvuce u neku prevaru. Pazljivo sam procitao ceo tekst i svaki vas komentar. U potpunosti se slazem sa Markom. On je ulozio 6000 eur (3 premium clanstva) I izasao iz posla, ali i dalje ne pljuje po kompaniji, jer tacno znam o cemu prica. Jednostavno kao i svugde, koliko radis toliko i zaradis, a ovde je to jako tesko raditi, moras I ti prvi da dajes dobar primer, da drzis nesto, da vozis dobra kola, da ljudi prvo vide kako ti zivis da bi ti verovali. Na primer, onaj oglas sto ste okacili „Lyconet AG akcije“ od onog lika. Zapazio sam da tamo u balance programu ima samo jednog Lyconet Marketera iza sebe(verovatno neki drugar) upravo taj koji navodno prodaje akcije. On je uplatio 240.000 I mislio je da ce to samo od sebe kroz neko vreme da mu napravi neke pare. Naravno da nece. Ovde se pare prave na zdravoj osnovi. Lyoness ti placa za svaku preporuku, za jednu preporuku imas trajni benefit, dokle god ta osoba koristi tu karticu. Znaci taj covek da bi zaradio neke pare, mora da napravi neku mrezu potrosaca. E to je greska ljudi, sto oni rade ovako: Uzmem premium clanstvo I jurim ljude koji ce to isto da urade. Ok, dokle god bude novih premium clanova, bice provizija, ali sta kad onaj tamo 10-ti ne bude uspeo nijednog da nadje. Tada prestaju provizije, I ta osoba krece da pljuje Lyoness jer ne dobija novac vise. Logicno, Ovde zarada ide iskljucivo iz partnerskih firmi, na zdravoj osnovi. Znaci dolaze i dolaze novi Premium Marketeri, ali jedan od njih mora napraviti mrezu potrosaca, ne marketera, nego potrosaca. Mora da se desava promet da bi to moglo da funkcionise, a ne samo da se jure premium clanstva. Da bi Premium Marketer napravio biznis, on naravno mora da gradi svoj tim Marketera, I mora i da preporucuje ljudima koji ce biti potrosaci i provlaciti svoje kartice u partnerskim firmama, jer odatle sve pocinje. I naravno, zato Lyconet Premium clanovima otkljucava „Merchant Marketer“, mogucnost da registruju i umrezavaju partnerske firme i sklapaju partnerstva. Tada pocinje zarada. Npr ja preporucim Lyoness soluciju nekoj partnerskoj firmi kao sto je PerSU(lanac od 140 marketa). Taj Persu u svakoj svojoj prodavnici ima buntove kartica i deli svojim potrosacima loyaliti karticu sa kojom ce imati povrat novca svaki put kada pazare kod njega, a sto je najbolje, I kada budu pazarili u bilo kojoj drugoj partnerskoj firmi (400firmi u Srbiji, 75.000 u svetu), znaci i kad njegovi kupci budu pazarili I kod njegove konkurencije, npr Maxi, on ce zaraditi. I sad npr, ja sam kao Merchant Marketer registrovao PerSu, I PerSu je kroz godinu dana napravio mrezu od 15.000 potrosaca(POTROSACA prvenstveno, 15% od toga su cak i Marketeri). Znaci ja sam registrovao npr vlasnika PerSu-a I njegovu firmu. Samim tim sam Lyonessu doneo novu partnersku firmu u kojoj se moze obavljati promet, Lyonessu sam doneo novih 15.000 ljudi u sistem, novih 15.000 korisnika. Persu-u sam onda samim tim doneo 15.000 stalnih potrosaca, dobio je reklamu, I svakim danom nove potrosace. I zasto me onda Lyoness ne bi nagradio za to? Jel tako? Logicno da cu dobijati proviziju dokle god se taj promet obavalja, u odredjenom procentu od istog. Kraj price, nema prevare nikakve. Svima dobro, Lyonessu, Partnerskoj firmi i meni. Svaki mesec kada partnerska firma uplati rabate, novac se proknjizava I raspodeljuje na ljude koji su zasluzni iskljucivo za stvaranje tog prometa. A piramida, pa mi ceo zivot zivimo u piramidi. Drzava je jedna velika piramida, svaka firma u kojoj radimo je piramida. Samo to niko ne spominje tako, jel da. A ljudi koji se zamlacuju samo time da jure nove Premium clanove da uplate avanse, ti se nece leba najesti, jer ako ja nadjem 3 Premium clana, I od ta tri, dvoje ubace jos jednog, treci npr nijednog, I posle vise nijednog, tu onda ni nema zdravog osnova da vam nakon toga Lyoness nesto placa. Poenta je napraviti mrezu potrosaca, jer sve pocinje od prometa a ne od avansa, a avans sluzi samo da kada napravite mrezu npr vecu, onda cete zazaliti sto nise poceli sa premium clanstvom, jer kada mreza bude pravila ozbiljan mesecni promet, manje jedinica ce vam Lyoness isplatiti. Ali nikad ne znas ni svoj potencijal, potencijal prometa, pa zato neki ljudi pribegavaju da uzmu sto vise jedinica u pocetku sa velikim ocekivanjima, pa ne uspeju da izgrade mrezu koja ce praviti promet I onda naravno ne mozete da ih naplatite, ali neko i uspe. Npr Marko je to uradio, I zahvaljujuci mentalitetu u nasoj drzavi, nije uspeo da napravi mrezu, I izasao je iz toga, ali ne krivi Lyoness, nego mozda sebe ili jednostavno ljude, jer je ovde stvarno tesko graditi takav biznis. Ali cak i tako posto nije uspeo, on nije izgubio tih 6000eur, nego ce ih vratiti kroz svoje kupovine I kupovine ljudi iz svoje mreze u zavisnosti koliku je mrezu napravio. Kroz benefit vaucere ce isplatiti svoj ulog. Do poslednjeg dinara. Jedino je malo zajebano sto npr vidis da ti ne ide, I ne mozes da kazes, e meni ovo ne ide, vratite mi pare. Pa kad pogledate, u koji god biznis da ulozite pare, znate i sami da je to rizik, ili uspe pa zaradite mnogo vise, ili ne uspe, ali znajte da ste onda ako ne uspe, sigurno pukli te pare I necete dobiti nista nazad. E ovde cak i ako ne uspete, naravno nece vam ni Lyoness sutra isplatiti novac, ali bar ce za razliku od drugih poslovnih investicija, vratiti taj novac kroz vase kupovine koje cete svakako kroz godinu dana obaviti. On ce svakako ziveti i sipati gorivo, jesti, pazariti itd. A to vam provereno nijedna druga investicija nece omoguciti. Ili dobijes vise, ili pucas sve. Tako da taj Zeljko Milicevic nije nista bukvalno uradio, I ocekivao je da ce na ulozenih 240.000 da sedi kuci i gleda TV, za godinu dana imati 600.000.

Antiprevarant
Antiprevarant
Odgovor za  Stefan
oktobar 14, 2017 11:19

ti si covece samo jedan glupi hohstapler koji je posle ovolike price ovde nije procitao ocigledno nista ili malo.

Drzava i firme nisu piramida i to sto si rekao nema nikakve veze s mozgom.To su te naucili tvoji tupavi i pokvareni mentori kako bi imao nesto da lupetas posto nemas 2 grama mozga da izmislis nesto svoje.

Sto se tice Lioness kao i SC neta tu se ne radi ni o kakvoj firmi niti poslovnoj prilici niti tome da ljudi koji nece da rade ne uspevaju.Ovde se radi o klasicnoj navlakusi za naivne,pravoj piramidalnoj semi gde osnivaci uzimaju pare na racun kapara koje se nikada potrositi nece.

Dakle vec je o tome pisano ovde dosta puta a ako ti i posle svega toga zatvaras oci i ne otvaras mozak to znaci da si teski retard,da si naveo neku poslovnu delatnost koja je zaista takva o tome se moze i diskutovati ali o klasicnim prevarama nemamo sta da pricamo.Posto ti i tebi slicni nisu poslovni ljudi,tako da nemoj sebe i druge u tim piramidama stavljati tamo gde ne zasluzuju,vec ste svi vi najobicnije lopovcine ,prevaranti i hohstapleri.

No najteze je to sebi priznati.

niko se od vas nije ostvario ni u jednom poslu sem u prevarama zar ne?

Tuzno je sto uopste postojite i sto imate smelosti da svoj jad,neobrazovanost,pokvarenost i zlu nameru javno iznosite.

Dejan
Odgovor za  Marko Pop
novembar 6, 2019 04:59

Ti si druze pod jedan nedojeban…nadji nesto seksualno a da nine tvoje molim te…drugo odvratan si…trece misina si nasakrivenija…jezik ti se vuce po plocicama dok kenjas…ne verujes ni sebi…placas sve po cenama od 100% i plasis se sebe da nisi u pravu. Druze..nebio ti u kozi! Mare care odro si karu o skrivenog…zamisli sta bi bilo da je javan hahahha

Antiprevraant
Antiprevraant
Odgovor za  Dejan
novembar 6, 2019 08:01

ooo, de si Deki glupane?

Ajmo ispocetka.kolko radis dugo Lioness i koliko zaradjujes?

Pricano vise puta a ti mali debilcicu utuvi to sebi u glavu ako mozes jer verovatno ti lakse udje u dupe.Tvoj gazda Hubert kada ne bi uzimao kapare bi firmu zatvotio u roku od mesec dana pa svi tvoji soping oeni,kupci,formula 1 i ostale p materine ne bi vredele ama bas nista.Da imas mozga znao bi motiv nas a ne zvao nas hejterima.Verovatno tebi nista u zivotu nije sveto pa mozes da gledas kako neko vara,otima narodu,pljacka.verovatno kad bi gledao da neko siluje dete na ulici prstom ne bi mrdnuo jer to jelte tebe ne dotice.

E vidis nas ovde dotice.Ne mozes ispraviti sve nepravde u zivotu ali mozes da probas da popravis bar neke.U zivotu sam se uvek borio protiv ljigavih ,pokvarenih i losih ljudi koliko sammogao i boricu se.Da li sam zbog toga hejter?

A gde cemo tebe da stavimo?Mali sitni lopovcic ,bez mozga,bez svesti,bez casti ,kome nije strano da laze i krade.Pogledaj se malo u ogledalo pa se onda usudi da nekom nesto kazes .Sitne isfrustrirane spodobe koje misle da je zivot kad nekom maznes koju paru da imas u dzepu i zavuku negde djoku da se istresu

Djeksi(mlm_lopovi)
Djeksi(mlm_lopovi)
Odgovor za  Dejan
novembar 6, 2019 08:12

Eee ovo da se uslika i da se pusti u centralu lajonesa!!!!!Nek vide kako njihovi promoteri pišu gadosti i gube vreme umesto da dovlače nove članove. Imate na yt prezentacije gospodina Daničića ali dobro i slike i textovi će sve kazati. Božeee Dejane,grofe od Aranđelovca zašto brukaš firmu ovako drskim nastupom? Jaooooo,ja sam u šoku,zašto si tako nepristojan ? Ja mislio u Lajonesu sve fini ljudi a ti Dejanče tako? Dejanče ako nastaviš da vređaš zvaću centralu i kazaću Dejan što njače kroz nos umesto da radi vredno,vređa preko neta ljude ! Ima uši one klempave da ti zavrnu Hubert i kancelarija ???. Molim te Deki budi uljudniji,kakvo te treskanje kare – izvin’te na izrazu spopalo u 5 ujutru ? Šta je nema više žrtava a ?

Marko Pop
Marko Pop
maj 6, 2016 03:52

I ja sad tebi do sutra mogu da odgovaram na pitanja, tebi je ispod casti da priznas da sam u pravu. Takvi ste vi programeri, najpametniji cvikerasi koje mrzi da dignu guzicu iz stolice nego se kriju iza laznih imena i pljuju po svemu.

Evo ti odgovori:

Zasto se onda uzimaju kapare?

Kapare se ne UZIMAJU, kapare se dobrovoljno UPLACUJU na racun u banci.

Zasto se posto se kupovina desi onda lako i brzo ne raspodeli to sto se potrosilo ,pa svakom svoj procenat od kupovine i milina?

Kad se kupovina desi sve se raspodeli ODMAH.

Postenije ne vodis zivot od mene jer ja u zivotu nisam nikog za nista zajebao niti ikome ista dugovao. A ti besni iza kompa, radi svoj neki posao od kuce, ali tako je. Gledaj da imas za kiriju, a dete ako bude bice, jebi ga, odvajace se od usta.

Antiprevarant
Antiprevarant
maj 6, 2016 03:59

hahaha

kakav si ti smesan lik prijatelju.Vidis tu zelju sto imaju ovi koje si pomenuo da zaradjuju 1500-2000 evra mesecno ja sam ostvario.

Ali verovatno tako sto sam sedeo ispred TV a i gledao rijaliti program,ili sam isao na mitinge Vucica,a pre njega Tadica,Slobe i Vuka.

Hahahaa

Ali sad ces verovatno reci,samo tolko?

Kao prvo ko ti je dao za pravo da prozivas druge ljude i sudis o njihovim zeljama u zivotu?Neko je srecan sa 200 eura mesecno,neko sa 2000 a neko nije srecan ni sa 2 miliona.Samo ti si mnogo ogranicen da bi uopste mogao razmisljati o tome.

Pricas o Lionessu kao o nekoj dobroj firmi,a onda na moje pitanje ne znas i ne smes ni da beknes jel znas da ces da se uvuces u klopku iz koje nema izlaza.Znas da je prevara u pitanju.Kao nema ovde leba za to.Hahahaha

Prijatelju,koliko si ti knjiga procitao u zivotu?Ja mislim da nisi vise od dve.

Prvo moras malo da se edukujes da bi nesto mogao diskutovati.

Dokazano da njavise prevare,piramide,igre na srecu i slicne stvari najvise prolaze u zemljama sa losim standardom.

Mislis da bi neko u Svedskoj i slicnim zemljama obratio paznju na to?Bas ovde je pogodno tlo.A ako nisi uspeo znaci i da si i za to nesposoban.

Sta prodajes?Cvece?

Na pijaci?Pravi si biznismen ,divim ti se

hahhhahaha

I ti prozivas ljude koji gledaju rijaliti i glasaju za Vucica?

hahahaahahaha

Ti si jos gori od njih,slep kod ociju.

Savet:

knjigu u sake.Edukuj se,imas da biras: matematika,fizika,informatika,pravo,ekonomija,astronomija itd.

Pa lepo postanes neki ing ili doc ili prof pa se zaposlis u nekoj lepoj firmi ,bavis se intelektualnim poslom i zaradjujes fine pare.

Uh,al sta ja to tebi pricam

za to treba ipak imati malo mozga….

Marko Pop
Marko Pop
Odgovor za  Antiprevarant
maj 6, 2016 04:04

Vidim po tom „hahahahahahahahahahahahahaha“ koliko imas mozga.

Polako, nemoj samo da razvalis tastaturu. Nije problem, mene nece ljudi toliko shvatiti kao tebe, ti ipak pricas tim jezikom koji vecina razume. Ali ja ipak stojim imenom i prezimenom iza svih ovih recenica. A ti si samo obican programer cvikeras sa ogromnim kompleksima, koliko mogu da zakljucim, pa bi se ti ovde svadjao i pokusavao na sve nacine da me „taknes“ da se ja spustim na tvoj nivo. To se nece desiti. 🙂 Pozz

Drazen
Drazen
Odgovor za  Marko Pop
decembar 23, 2016 10:22

To sto ti stojis iza toga „imenom i prezimenom“ ne mjenja stvar da si ipak obican prevarant.

Antiprevarant
Antiprevarant
maj 6, 2016 04:11

sad si me opet zasmejao

kasno je treba da se spava a smejem se.

Nemoj molim te samo da pricas o nivou.Pa koji nivo ima covek koji se bavi najgadnijim prevarama?To sto si stavio ime i prezime znaci da si u pravu?Pa i ovi ucesnici rijalitija su svi sa imenom i prezimenom.Mozes da probas da se ubacis,jedino tako ti mozes zaraditi neke pare.Probaj,za to ne treba imati nimalo mozga samo zelju a ti si pravi kandidat

a to sto mislis da svi kooji se bave IT strukom nose cvikere i slabi su fizicki,uopste ne znas koliko si se prevario

No i to govori o tvojoj inteligenciji

Uzivaj u neznanju i samo da t ikazem,neces se ti ovde leba najesti

hahahaa

Marko Pop
Marko Pop
jun 26, 2020 01:56

Pa ja nisam znao da si bio gasen, ja sam video samo da vise nemam pravo komentara, tako da se ova rasprava nije jos zavrsila ljudi moji. Pisem podugacak tekst ali ce vam biti jasnije, samo citajte.

Evo me i dalje tu, vodim firmu od 2014 sasvim korektno i solidno, dekoracije balonima i sve oko balona za lepe prilike, svaka godina sve bolja, u istom lokalu je i cvecara od moje mame, koja posluje fantazija za nase uslove u drzavi.

Ta cvecara je ona firma iz prepiske za koju sam rekao da smo, pored para koje smo dali da svi budemo premium clanovi, dali smo i jos neke parice da ubacimo i firmu u sistem, i iskreno sad dok vam ovo pisem razmisljam da i svoju firmu ubacim.

Citam druze ovo sto si postavio, posle toliko godina, i ne verujem.

Sad uvidjam da nisam bio mentalno spreman za svadju u koju si me uvukao, iako mi je tad dugogodisnja devojka a sad zena govorila „Sta se prepires sa idiotom?“.

Mislio sam da si zabranio komentare na temu zbog komentara koji glasi:

„Ti si druze pod jedan nedojeban…nadji nesto seksualno a da nine tvoje molim te…drugo odvratan si…trece misina si nasakrivenija…jezik ti se vuce po plocicama dok kenjas…ne verujes ni sebi…placas sve po cenama od 100% i plasis se sebe da nisi u pravu. Druze..nebio ti u kozi! Mare care odro si karu o skrivenog…zamisli sta bi bilo da je javan hahahha“

Napisan od strane:

Dejan

06/11/2019 u 04:59

To nije moj komentar, Dejane hvala na podrsci, jesmo ga odrali o njega, ne bi se javljao ovako kasno da sam ja sam uzeo i napisao taj komentar. Spreman sam na svaku proveru ako ima neka provera.

Moj komentar na taj „vulgaran“ komentar je da je skroz tacan.

Pogotovo ono na dranje necega o NEKOG.

Generalno nisam ovakav lik, ali morao sam da se javim jer tek sad vidim da sam uvucen u raspravu od strane anonimusa (izmanipulisan) i sad imam situaciju kad ja kucam na google u pola 2 ujutru u search „Lyconet za preduzetnike“ ( https://prnt.sc/t6mlm4 ) , da bi firmu svoju ubacio u sistem i dobio maltene besplatni brutalni lojaliti sistem, tvoj clanak izadje prvi i ljudi treba da citaju one grozote koje ti o meni javno objavljujes.

Druze to nije lepo. Ti si mene realno navukao da se svadjamo. I sad me blatis.

Stvar je u ovoj tvojoj recenici u clanku koji si objavio, https://prnt.sc/t6mhxp , a ona glasi:

„Od Marka sam saznao da bi rado samnom razgovarali putem palice i štangle, jer im po njegovim rečima „stojim na putu“.“

Ja smatram da si ti mene tu predstavio mnogo losije nego sto jeste, izvrnuo si kontekst, i ponudio bi ti par opcija pre nekih drasticnijih mera u pravnom smislu, jer sam imao razgovor sa prijateljem advokatom koji kaze da bi mozda bilo nekih elemenata za tuzbu za vredjanje ugleda.

Meni se iskreno ne cima oko toga, ali moracu da se pozabavim na tu temu ako ne prihvatis jednu od opcija.

Opcije su ti:

1.Da lepo nastavimo prepisku kao normalni ljudi, gde ti ja iznosim CINJENICE, a ti svoje PROTIV CINJENICE, znaci ne linkovi uhapsenih osudjenih, nego lepo barataj necim sto ima smisla.

Ja ne pricam da li je tamo neki gazda uhapsen jer je trazio krivine i poslovao na svoju ruku, to me ne interesuje, ili da je neko isao i trazio za avanse novac u kesu i onda to potrosio, jer su to za mene nebuloze i za to ne moze biti okrivljen CEO SISTEM.

Za propuste mozes okriviti sistem, kao i svaki, ali za LOSU NAMERU I VARANJE LJUDI PO DEFAULTU ne mozes, Lyconet ne mozes.

To je kao da ti meni pricas da je mercedes prevara jer je neki lik u nekoj zemlji otvorio zvanicno predstavnistvo mercedesa i muljao nesto i uhapse ga.

Sve dok ja ne budem uhapsen i osudjen za poslovanje sa lyonessom, ili ti imas nekog ko je uhapsen, i dodjes mi sa presudom da je kompanija lyoness ZAJE*ALA nekog za pare, a ne on sam sebe svojim privatnim „sposobnostima“, ja mislim da sam pobednik u nasem online duelu.

2.Obrisi clanak. To ti je jednostavnije jer veruj mi da baratam cinjenicama i veruj mi da je u lyoness-u, sadasnjem Lyconetu, sve cisto. Ako ti prvi radis cisto.

Iskreno sad razmisljam da se jos objasnjavam i da te poducim na brzinu ali sam umoran. Generalno, SAMO DEO price, koji moze meni da zivot promeni sa Lyconetom, je taj prijateljski bonus.

Da imas firmu skontao bi ga, jer vrlo jasno kaze DOVEDI MI COVEKA DA KOD MENE KUPI NESTO U MOJOJ PRODAVNICI I BICES NAGRADJEN.

E tako ja karticu kojih imam oko 200-300 u radnji, na jednoj strani logo lyonessa a na drugoj logo moje cvecare, PODELIM mojim kupcima u MOJOJ radnji, i ti ljudi KUPUJU gde inace kupuju, i pokazivanjem te kartice oni ostvaruju popust koji im se isplacuje na BANKOVNI RACUN kad se nakupi ne znam ni ja koliko para zbog same cene kostanja transakcije (200-300-500 din).

Lista velikih firmi (ima ih jos puno na sajtu https://www2.cashbackworld.com/rs/search?st= ) u kojima pokazivanjem te iste kartice, koju su dobili kod mene, ti ljudi dobijaju POPUST:

GIGATRON 1.5% popusta, WOBY HOUSE 1.5%, SPORT VISION 7%, DELFI KNJIZARE 4%, UNIVEREXPORT 2%, BOMAR 5%, LILLY 3%, SPORTINA OUTLET 10%, XYZ 10%, CINEPLEXX 3.5%, PER SU 1.5%, DEXY CO KIDS 7%, PARFOIS 10%

Znaci, ti ljudima dajes besplatnu karticu (za njih), tebe kosta 200-300 din da se izradi kartica, toliko kosta i u banci za tekuci racun kad pravis, i oni sa njom samo dobro mogu da imaju.

CAK DOBIJES JEDNOM GODISNJE POTVRDU OVERENU POTPISANU DA SU ONI PLATILI POREZ REPUBLICI SRBIJI ZA TVOJA PRIMANJA, ZNACI POREZ NA PRIHOD JE PLACEN, SVAKE GODINE MI UREDNO STIZE DA IMAM DA PRAVDAM AKO SE ZARADI MNOGO PARA.

Da li mi tu ista imamo vise da pricamo?

Da li ces se ti sad vatati za temu „DA, ALI KOLIKO ONI TU IMAJU PARA“? ili „DA ALI EVO U ITALIJI PLATILI KAZNU“ ili „DA U NORVESKOJ CE MOZDA PLATITI KAZNU“ ili „ENO TAMO SU PRED ISTRAGOM ISTRAGE“ ti bukvalno manipulises ljudima tvojim bljuvotinama. To je kao da kliknu na vest „UBIO SEBE PA ZENU FOTO VIDEO“.

To tvoje mozda jeste ISTINA ali MENE NIKO NECE UHAPSITI ZA OVO I JA RADIM SVE PO ZAKONU (REPUBLIKE SRBIJE) U LYCONETU.

I to sto ti predstavljas kao najvecu i glavnu istinu nema veze sa mozgom, to su izolovani slucajevi gde su napravljeni licni propusti i ljudi su kaznjeni.

Tako da druze moj ja imam u firmi ceo registrator faktura ka i od lyonessa/lyconeta/myworld-a, i sve je placeno na vreme, i sve i dalje funkcionise i ljudi stede i zaradjuju.

A mislim da ce od sutra jos vise.

Nisam ga samo odrao o tebe, nego sam ga i obrisao o tebe.

A sto se tice DRAZENA, druze, kad mi tako kazes nesto, otvoreno, ja tebi opusteno mogu da kazem da si jedna obicna bedna vucibatina i klosarcina i zao mi je i tebe i tvog zivota.

Replika?

Marko Pop
Marko Pop
jun 28, 2020 01:43

Razmisljao sam da svaku temu na ovom smetlistu nagadjanja iskomentarisem, vezano za temu, ali zaista nemam nameru da se ovde prepucavam sa vama. Ovde sam jos malo, bice reakcija, moram odgovoriti, i palim nazad u moj prezauzet zivot, na realizaciju brutalnih projekata u radnji. 🙂

Prvo ovako da krenemo, sedim danas sa ortakom i stize mi mejl da je moja kupovina na aliexpressu evidentirana u lyconetu i da sam dobio pare na racun.

Nije nesto strasno, ali meni kaplje, vama ne. 2% je 2%.

Kupio sam nesto za radnju ili sebi za zajebanciju, nebitno, i dobio sam popust na to sto bi inace kupio.

Popust se ostvaruje veoma lako i besplatno, popunite online pristupnicu za lyoness [reklamiranje nije dozvoljeno] , ako posle ovog teksta budete hteli da pristupite, sto nije iskljuceno, mozete mi se javiti ali ne mora niko da bude preporucitelj, firma vam onda bude upline i onda uvezete cashback nalog, sa aliexpress sajtom.

Instalira se addon za chrome, pre kupovine na aliju samo aktivirate addon i dobijate popust. Za dzabe.

Evo sajta pa vidite cashbackworld.com/rs/cashback/sr-cyrl-cs/859000027-aliexpress .

Ovo je jedan profi sajt, mislim na [reklamiranje nije dozvoljeno] ,da vam ja kazem, ovo ne kosta 400-500-600e, ovako optimizovan, dizajniran, ne moze.

Evo glavni hejter je it-ovac (ocigledno neuspesni) ako i dalje radi u firmi. A nema svoju.

Vi ako se razumete kenjajte izgled sajta, ali budite iskreni prema sebi da li se zaista razumete? Vidi se da ulazu pare u online.

Idemo dalje.

Da li vi znate koliko je lyoness izgradio ili obnovio skola i pomagao raznorazne projekte za pomoc drugima, obolelima, pogodjeni prirodnim katastrofama itd?

Da li znate da se cela filozofija lyonessa zasniva na uzimanju od ogromnih firmi i vracanje para u zajednicu u vidu realizacije raznoraznih projekata?

Ne znate?

E to je ljudi moji zato sto ste zaslepljeni, iz samo vama znanih razloga, i nesvesno hejtujete bilo sta pre provere.

Meni je to licno Hubert rekao na jednom seminaru i bas sam ispratio tada sta su radili, iskreno sad nisam ni pratio.

Ali ja sam toliko samouveren da evo sajta CHILD AND FAMILY fondacije, koja se direktno finansira od strane lyoness-a lyconeta, kako god, slobodno prelistajte ako hocete, ne ujeda da se informisete pre kenjanja.

Nemojte odma hejt, znam da ste navikli, bacite oko prvo: [reklamiranje nije dozvoljeno] .

Ovaj po meni deluje jos skuplje.

A nije profitabilan.

Hm.

Samo da vas pitam, jel ste culi da se lyoness zalaze za ocuvanje zivotne sredine?

Niste.

E pa to je isto zbog onog od gore sto sam napisao.

Jebi ga…

Isto brdo projekata o alternativnim izvorima energije, sadjenje suma, itd itd. Ali jbg vi to ne znate jer ste obicni zajedljivi komentatori. Vas 3-4. Eo sajt. [reklamiranje nije dozvoljeno]

Sad mozda i uvidjate sta hocu da kazem.

Mentalno, ali jos strasnije, i cinjenicno, ne da vas derem ko volove u kupusu nego ne znate gde bijete.

A NE RADIM LYONESS VEC 4-5-6 godina. lol

Firma je brutalna, raste non stop, to se vidi po svemu, ako samo gledas objektivno a ne kao vi, polusvet.

Vi ste obicni pojedinci, vas 3-4, hejtera, kenjate tu u komentarima a ni ne procitate ga pre postovanja.

Mozak malo da ukljucite zaradjivali bi neke pare i ne bi imali vremena za ovo, ne znam ni kako da nazovem, delovanje na internetu.

A svi anonimni.

To mi je najsmesnije.

Vas 3-4 brbljate tu svi ste na recima ubistveni.

Da se vratim na temu, jel vidite koliko ovi ulazu u sve i svasta?

Od cega?

Od avansa?

Ne misevi moji, avans ti trosis u partnerskoj firmi.

Do zadnjeg dinara.

Ovo sve se finansira od kupovina u partnerskim firmama.

Lyoness od svake kupovine svakog clana ima 1%.

To je opste poznato.

Bar je bilo do pre 4-5 godina, nisam se raspitivao u poslednje vreme ali zvacu kancelariju u ponedeljak.

Da spomenemo i sva ova sportska desavanja, clanstva sa klubovima itd…

Pa ljudi moji sto se vasa firma ne reklamira tako i ne saradjuje sa takvim imenima ako je to kerov ku*ac, kako vi to predstavljate?

Podsmevate se. Neko je sedeo, mozgao, pregovarao, sklopljene su ozbiljne saradnje, a vi, vas 3-4 sedite i mislite da ste bitni sa vasim otrovnim komentarima?

Otrovstina.

To izlazi iz vasih usta.

Ne bi sedeo u istoj prostoriji ni sa jednim od vas.

Prepoznao bi vas po kenjaju za stolom.

Vi ne pricate, vi kenjate.

Svi do jednog.

Vas 3-4. Ej 3-4.

I najpametniji ste.

Nama je svima ispran mozak vi ste najpametniji.

Poredite SCnet sa lyonessom i smatrate da ste dostojni konverzacije. Scnet o kojem ne znam puno ali znam da je balkanska kopija lyonessa. Pa to je i razlog zasto ne uspevamo, ne zato sto ne vala sistem, on je najbolji na svetu u toj oblasti, nego zato sto je ovo BALKAN.

I balkanci iskopirali sistem i pokusali da varaju, uzimali ljudima kes.

I vi to poredite i uzimate kao primer kad pricate o lyonessu. Boze me sacuvaj.

Pa ja sam pricao na oko 100 termina sa takvim ljudima.

Pokusavao da im objasnim ocigledno.

Ali nisam uspeo.

Jer ste to vi, zapravo.

Pljujete po necijem radu, grupica od par anonimusa.

Tako da… ne znam sta bih vam vise napisao, bas mi je drago da sam se vratio ovde posle toliko godina i sa radoscu sam sve dokumentovao, celu prepisku i sve ovo, da imam cisto za ne daj boze.

Ja cu se zadrzati ovde jos malo, ocekujem neke odgovore, nesto, jos tu da ispolemisemo sta imamo, pokopam vas zvanicnim dokumentima, celu jednu kupovinu cu dokumentovati slikama i screenshotovima, sve od trenutka kad neko kupi nesto kod mene, do trenutka kad dobije pare na racun.

I tu cu zavrsiti pricu sa vama jer stvarno mislim da sam mentalno 5 nivoa iznad vas i sablasno mi je da vidim da je ovo govno od sajta i dalje zivo, jest da ima 2 komentara mesecno, ali je zivo.

Trebalo bi to gasiti i lepo svi da razmislite sta radite u zivotima.

Niste dobri ljudi.

Ni malo.

I sa time bi zavrsio ovo izlaganje.

Replika?

JahocubitiSlobodan
JahocubitiSlobodan
jun 28, 2020 20:41

Drago mi je sto ovaj lose dizajnirani bedni wordpres sajt utice vise na ljude nego onaj prtelepi od ovih sto mantaju narod. A ti Marko si nezadovoljan sobom, ako si superioran onda sta dolazis na ovaj sajt i zasto sam sebi govoris da deres nekog, kao da se hrabris, kao da ne verujes u to. Ako je ovih 2-3 ljudi nedostojno konverzacije zasto se ih uplices u istu.I zasto ako neces da se prepucavas sa nikim dolazis i prepucavas se sa nekim, I zasto ako neces sa nekim da pricas , trazis repliku ako si vec formirao neko misljenje. Ocigledno je da si nesigurna licnost i da ti kazem te fore sa reklamiranjem sadrzaja je vec ovde bilo, nije ti neka fora.

Marko Pop
Marko Pop
jun 28, 2020 20:57

Ti nisi dostojan mog odgovora mali čoveče. ? Ništa nisi pročitao šta sam pisao, nemaš poštovanja, dakle zašto bi te udostojio odgovora? Meni je bitno da ljudi koji u budućnosti budu čitali ovo, ako razmišljaju svojom glavom, razumeju o čemu pričam. I da razumeju kakav sam ja čovek, a kakvi ste vi. Pozz

Marko Pop
Marko Pop
jun 28, 2020 21:03

Samo moram spomenuti, zbog drugih ljudi koji možda isto kao i ti prelete preko svega i čitaju samo poslednje komentare, da sam uvučen u raspravu pre 4-5 godina, i sajt je tad bio ugasen. I ja sam do pre par dana mislio da nemam pravo komentara ili nešto slično. Uglavnom ja sam gore u „članku“ spomenut i to bogami lepo, pa sam došao da objasnim neke stvari posle toliko godina. Čisto da ne bude da je vaša zadnja. Moja firma 7 godina u Lyonessu, uredno isplaćuje provizije, ljudi koji kupuju kod mene dobijaju popust i to je to. Cela filozofija. Nisam uhapšen. Pozz

JahocubitiSlobodan
JahocubitiSlobodan
jun 28, 2020 21:05

Ah ko da je bitno dal sam dostojan tvog odgovora, ali posto si mi odgovorio ocigledno jesam i to jako brzo ko da si samo cekao da neko nesto napise, cucao si iza coska. Nemam potrebu da citam posto je vec isto napisano jedno 1000 puta sigurno, ali nemoj da se ljutis procitao sam neki pocetak i sajt je bas lep ali posto je sve ostalo napisano x puta stvarno nisam hteo da trosim vreme koje imam u izobilju. Tako da nemoj o postovanju , ti da imas postovanja ne bi spamovao sa mlm tekstovima na isti nacin ko i desetine pre tebe.

Marko Pop
Marko Pop
jun 28, 2020 21:10

I isto tako sad gledam opet tvoj komentar, pa i ti si Šešelj humor lik. Ti u 90% teksta tvog komentara mene ismevaš, 10% je o wordpress sajtu, a imaš 0% zaista pametnih reči i uopšte vezano za temu. Ti si onaj lik koji kad nema gde u verbalnom duelu pribegava najgorem načinu rasprave sa nekim, ismevanje fizičkog izgleda, materijalnog statusa itd… U redu je nekog sprdati na taj račun, ali ga prvo moraš pobediti činjenicama. A u mojim komentarima je 100% istine što se tiče mog poslovanja sa lyonessom. Moja firma 7 godina u Lyonessu, uredno isplaćuje provizije, ljudi koji kupuju kod mene dobijaju popust i to je to. Cela filozofija. Nisam uhapšen. Pozz

Marko Pop
Marko Pop
jun 28, 2020 21:11

Iskreno proveravam odgovore svaki dan po 10 puta. Iskreno ti kažem. Jer sam željan rasprave posle toliko godina ali sad me nećete uvući u priču da vas psujem kao pre 5 godina iako ste zaslužili. Tako da spremi se ?

Marko Pop
Marko Pop
jun 28, 2020 21:14

I u mom slučaju se ne radi o poštovanju tebe, nego o branjenju istine. Mene za ovih 7 godina niko nije zajebao za 1 dinar u lyonessu a kad čitam vaše bljuvotine čovek bi pomislio da te tuku ako ne plaćaš neke penale ili kamate nekim GAZDAMA. Bože me sačuvaj.

Marko Pop
Marko Pop
jun 28, 2020 21:16

Nego što mi se gazda ne javlja ni na jedan komentar?

Marko Pop
Marko Pop
Odgovor za  AntiMLMSrbija
jun 29, 2020 09:40

Evo ga javio se a nije ni procitao sta sam pisao. Cisto da se zna zbog ljudi koji ce u buducnosti ovo da citaju. Sad sam zvao kancelariju, cekam da me kontaktira menadzer da mi kaze koji su uslovi uvodjenja firme. U cvecari sa besplatnom karticom ostvarujete 7% a kod mene u firmi ce biti 12-15%, jos nisam odlucio. Svi ljudi koji imaju nedoumice mogu me kontaktirati na [email protected]. Itekako ti treba promocija ovog smetlista budalastina, imas 2 komentara mesecno. Na sjajne stvari gubis zivot lol

Marko Pop
Marko Pop
Odgovor za  AntiMLMSrbija
jun 29, 2020 10:03

I moram da postavim ovo kao odgovor na tvoje lazi da je Lyconet zabranjen u Nemackoj, https://prnt.sc/t8dnn4 , evo imate u Najku u Nemackoj 3% . Koja si ti zmija otrovnica pa to nije normalno haha. 3919 firmi u Nemackoj posluje sa Lyconetom. Evo screena https://prnt.sc/t8dqrr . Da vidimo kako to izgleda na karti. Screen https://prnt.sc/t8dri5 . Aj da jos zumiramo recimo jedan Frankfurt. Evo screena https://prnt.sc/t8dsah . E na svim ovim crvenim pinovima vi ostvarujete popust ako ste postali clan Lyconeta besplatno. Znaci kod mene uzmete dzabe karticu i sa njom ostvarujete popust na celom svetu, nema posebnih kartica za drzave.

Italija 28 500 firmi… https://prnt.sc/t8dvth

Poljska 4181 firmi… https://prnt.sc/t8dv0h

Kakav projekat… A ZABRANJENI SU U NEMACKOJ I ITALIJI. To moze samo kad se ljudi fokusiraju na pametne stvari i menjaju svet. Vi ste manjina, shvatite, kenjate do bola. ISpraticu ovih dana da li raste broj firmi, ako raste, eto dokaza da ste lazovcine obicne. Neka vide ljudi.

JahocubitiSlobodan
JahocubitiSlobodan
jun 28, 2020 21:23

Ja tebe ne ismevam, nego na osnovu onog sto pises formiram misljenje, ja nisam kriv sto je zilion ljudi pre tebe isto pisalo.

A to je da si nesiguran stoji, da se ti vracas negde posle x godina i ispravljas krive drine , mislim stvarno.

Ovde je stvar o tvom egu i uverenju da radis pravu stvar i branjenju istog, ne istine. I to radis na tipican nacin.

Gazde ce se vec javiti, ja mogu ovako seseljevski da ispaljujem u trenutku.

Marko Pop
Marko Pop
jun 28, 2020 21:35

Da si pročitao moje komentare ne bi tako lupetao. Ti nisi ni članak pročitao. Ja sam tema u članku i moram da se branim. E sad što ste udarili na tvrdog šta da vam kažem. Činjenice su na mojoj strani. Pre 4 godine kad sam uvučen u raspravu u komentarima na ovom članku samo me je jedno jutro dočekalo „komentari nisu dozvoljeni“. I sad kad opet mogu da solim po vama ja to ne treba da radim? Lol

JahocubitiSlobodan
JahocubitiSlobodan
jun 28, 2020 22:00

Lol pa ti si camio iza coska 5 godina, koja si ti legenda.

Marko Pop
Marko Pop
jun 29, 2020 00:01

Nisi ti mene razumeo prijatelju moj, mani me Šešelja. Potpuno sam zaboravio na vas odmah kad sam video da su zabranjeni komentari, što bi se reklo 4 godine nisam posećivao ovaj sajt jer sam i tad znao da sam izlupao verbalno gazdu i onog „antiprevaranti“ paćenika. Ali kad sam kucao na google „lyconet za preduzetnike“ vi ste mi prvi iskočili i zato sam se javio da vas preslisam malo. Ljudi pa avon radi na istom principu, amway postoji 100 godina, da li ste vi ludi? Vi poredite izolovane slučajeve, hapšenja ljudi koji su bukvalno na svoju ruku ili nemarom prekršili zakon, sa sistemima koji itekako mogu da funkcionišu kad se matematički objasni njihov princip funkcionisanja i isplata. To je bukvalno kenjanje. Vi kenjate po lyonessu neosnovano. Ja ti opet kažem da kod mene sve funkcioniše sjajno u firmi što se tiče poslovanja sa lyonessom a ti pričaj šta hoćeš. I još jednu firmu planiram da uvedem u sistem, mislim da ćemo davati 10-12 do max 15% svima koji uzmu karticu. Prijatno ti bilo.

scnetprevarant
scnetprevarant
Odgovor za  Marko Pop
jun 29, 2020 07:10

O popara se vratio da pokaze da ima pisu. Koliko si zaradio na branju cveca?

Marko Pop
Marko Pop
jun 29, 2020 08:53

Druže, čekamo gazdu, ne smetaj. ?

scnetprevarant
scnetprevarant
jun 29, 2020 10:50

Jel primaju te lajo kartice na tom tvom pokeru online koji trosis?

JahocubitiSlobodan
JahocubitiSlobodan
jun 29, 2020 12:05

Marko provaljen si ispostovao sam te i procitao sam sve sta si napisao, size svega je da tebe grebu tekstovi i gugl pretrazivac i da ti prave problem da navlacis narod. Sam si sebe predstavio tamo svojim ponasanjem, kao navukli te mangupi. I svi trubite o divnoj stednji a ta stednja nije problem eh da je samo stednja, vama je dupe zinulo za premijumima, profitnim pravima i slicnim otimacinama.

Jedno je istina ovaj blog radi svoj posao a ti sebi samo dalje skodis.

Marko Pop
Marko Pop
Odgovor za  JahocubitiSlobodan
jun 30, 2020 00:08

A ti sto hoces biti slobodan, veruj mi da nemas pojma sta pricas, meni se je*e da nekog navlacim, ja hocu lojaliti program za firmu i to ce biti lyconetov lojaliti program koji svima preporucujem jer se dobije za smesne pare a lojaliti sistem u firmi u danasnje vreme da dobijes je preskupo. Tako da druze ja i ti ne pricamo o istim stvarima i zaista mi se ulazi u dublju raspravu. Pokazali ste kakvi ste dripci, ovaj anonimus me tu trazi po netu, hahaha JEL MOZDA HOCES DA SE TUCEMO? Sta me trazis? Imas gore adresu ako ti nesto nije jasno.

scnetprevarant
scnetprevarant
jun 29, 2020 14:33

Da zaradjuje od lajomuda platio bi lepo zeni da ukloni silne mladeze sa lica.

Marko Pop
Marko Pop
jun 29, 2020 23:55

Ja sam vam ovde objasnio neke stvari, i vi opet pokvareno otrovno provocirate jer to ste vi. Mislim da ovih nedelju dana moje bleje ovde kod vas neće biti nedelju dana nego i kraće jer zaista imam mnogo projekata u realizaciji i u glavi koje moram da završavam i stvarno mi ne treba više ENERGETSKIH PIJAVICA. Koji divan mlm naziv. A istinit.

Marko Pop
Marko Pop
jun 30, 2020 21:35

Gde si scnetprevarantu, kericu jedan, gde si da lajes? Opet ti kazem, imas gore adresu, dodji i nadji me i u lice mi reci to sto mi ovde govoris. Klosaru obicni. Drago mi je sto ste svi ovde pokazali svoje pravo lice. Jedino je Jahocubitislobodan koliko toliko ispao koliki toliki covek. Ja sam prvi isto takvo misljenje, kao on, imao o MLM poslu dok nisam poceo da radim lyoness pre mnogo godina, video da je to ta matematika koja mi je objasnjena i za mene nije bilo vise dileme da li prica pije vode. Mislim da zatvaramo temu. A ja cu se svakako povremeno javiti da vas obavestim koliko novih firmi je uslo u sistem u zemljama u kojima je lyconet zabranjen. 😉

Milica
Milica
Odgovor za  Marko Pop
februar 15, 2021 08:46

Marko za neupucene, potpuno si u pravu! Ja sam se prva prijavila i uclanila u istu i to potpuno besplatno! Mogu da shvatim i to da su ljudi skepticni i da ne veruju jer jos uvek zive kao sto ti sam kazes u 90-im i ne shvataju da smo u 21.veku gde gotovo sve funkcionise online tako da nemas potrebe da se bespotrebno opterecujes oko ovakvih stvari! Na kraju krajeva neka ih neka ostanu u tom ubedjenju ako zele, oni su na gubitku! I neka pricaju, prosto… Dokoni ljudi koji nemaju na sta da utrose svoje slobodno vreme necim moraju da se bave a mi cemo da ih razumemo ? Pozzz

scnetprevarant
scnetprevarant
jul 8, 2020 13:58

Jeli poparo sta iz iskustva radi bolje, stangla, auto dizalica ili pendrek? Treba mi za ove demonstracije.

Milica
Milica
februar 15, 2021 08:52

I da… Moram da kazem jos samo jedno! Sve o kompaniji govori sama cinjenica sto su joj partneri mnogi poznati brendovi pre svega kao i prodavnice i td. Pa se sada zapitajte zasto jesu kada ste vec TOLIKO upuceni u sistem! ? Hvala ? Pozzz

Milica
Milica
Odgovor za  Milica
februar 15, 2021 09:00

Pardon, ne kompaniji nego platformi, pogresno sam se izrazila a za dobro UPUCENE neka razmisle ? Pozzz

J.j.j.
J.j.j.
oktobar 14, 2021 09:21

Otvorene Ukrajina i Albanija. Cestitam.

J.j.j.
J.j.j.
Odgovor za  J.j.j.
oktobar 15, 2021 17:22

Ukro mi neko nik. Hik. Evo napio sam se od srece

Djeksi
Djeksi
Odgovor za  J.j.j.
oktobar 15, 2021 17:34

De si J.j.J ? Nema te bre sto godina da nisi dobio

posao čoveče ? Ja reko zaposlio se ovaj al’ slaba

vajda od tebe ?. Samo Lajones šljakaš ?.

J.j.j.
J.j.j.
Odgovor za  Djeksi
oktobar 21, 2021 20:37

Blokiran sam bio. Ni jedan komentar se nije mogao objaviti. Valjda ove moderatore boli istina. Sad sam se iznenadio. Neko nesto objavio s mojim nikom a i pustili mi komentare. Koliko li ce trajati ne znam. Inace pratim blog i i dalje se ne mogu nacuditi pojedinim glupostima i upornoscu da istraju s njima. Al neka. Evo vrijeme radi za mene. Godine prolaze ly opstaje. Uzivajte.

Saša Milenković
Saša Milenković
Odgovor za  AntiMLMSrbija
oktobar 28, 2021 07:02

Centralna banka Rusije je Lyconet označila kao preduzeće koje ima odlike finansijske piramide i nelegalnih finansijskih aktivnosti:

https://cbr.ru/inside/warning-list/detail/?id=9091

J.j.j.
J.j.j.
Odgovor za  AntiMLMSrbija
oktobar 29, 2021 19:09

Aj da probam idu li komentari

Antiprevarant
Antiprevarant
februar 19, 2021 10:00

sve o kompaniji govori zdrava logika i matematika koju ti ocigledno nemas.Proglasavana za piramidalnu prevaru u vise zemalja i platila odstetu a u Austriji se vodila debela bitka oko toga.Cak i to je sasvim dovoljno pametnom da vidi da tu nisu cista posla.U medjuvremenu promenjeno ime da ih ljudi ne bi povezivali sa Lionesom sad se zovu Lyconet ma daj.Svi koji se bave ovim pslom bez obzira da li nesto zaradjuju ili ne su teski prevaranti i nikakvi ljudi.I mafija postoji i bavi se svojim poslom i ljudi zaradjuju pare ali to ne znaci da ne kradu,pljackaju ,ucenjuju i rade ostale gadosti zar ne?

A te fore da dokoni ljudi sede i nemaju sta drugo da rade ostavi svojoj mami i tati ,jer ocigledno su bili dokoni dok su te pravili.

Uvek cu naci vremena za vas prevarante i hohstaplere da upozorim posten narod i do sada mi verovala ili ne odlicno ide

milica
milica
februar 19, 2021 14:55

ne vrijede nista…vidim da partneri njihovi obmanjuju,kao povecaju cijene a onda imas popust uz SP…njesra

Antiprevarant
Antiprevarant
oktobar 27, 2021 14:10

Djeksi,tek je sad skupio pare da plati internet,zato ga nije bilo 🙂

Posto mu prevare tako dobro idu hahahh

Saša Milenković
Saša Milenković
oktobar 28, 2021 07:34

Pre nekoliiko dana pregledao sam zvanične finansijske izveštaje sa APR-a za preduzeće myWorld d.o.o. Beograd. Još je interesantnije nego što je to slučaj sa finansijskim izveštajima InFace-a – preduzeće godinama posluje sa (relativno) ne malim gubicima; naročito je interesantno uporediti gubitke i osnivački kapital.

Kada budem stigao, uradiću analizu finansijskih izveštaja za prethodnih nekoliko godina i uporediti ih da vidimo kakvi su trendovi i kuda vodi poslovanje, a predlažem g-dinu AntiMLM da, ukoliko se slaže, da se otvori nova tema u vezi sa finansijskim izveštajem koji ću mu poslati, naravno sa svim referentnim linkovima i pratećim dokumentima.

Još će biti interesantnije da se uporede finansijski izveštaji iz prethodnih godina za InFace, da se utvrde trendovi i predvidi dalji razvoj i to kada se na sajtu APR pojavi izveštaj za 2021. godinu. I za ovo predlažem da se napravi nova tema.

65
0
Voleli bismo da čujemo vaše mišljenje, molimo vas da pošaljete komentar.x