Kangaroo Treasure prevara – nova jezda-dafina šema
Kangaroo Treasure prevara – nova jezda-dafina šema

Kangaroo Treasure prevara – nova jezda-dafina šema

Kangaroo Treasure se zvanično vodi kao kompanija iz Srbije, registrovane u APRu od strane kineskog državljanina sa početnim ulogom od 100 dinara.

Kangaroo Treasure prevara – nova jezda-dafina šema

Omogućuje dnevnu zaradu radom online zadataka, preduslov naravno je morate prvo da uplatite neke pare.

Uprošćena računica kaže da ćete uplatom od 2000 dinara koji spada u VIP1 i ispunjavanjem dnevnih zadataka u proseku zarađivati nekih 30-40 dinara dnevno.

Kao i svaka prevara tog tipa do sada, daje se bonus na zarade reda 10% za svakog novog naivca koga uvučete u šemu.

https://www.youtube.com/watch?v=OFR2Y4rwo_Q

Dopuna 28-avgust 2022: Okačena rezervna kopija snimka i screenshot lika koji je vršio promociju, jer je 24 sata nakon objave teksta sakrio sve snimke.

Po komentarima na klipovima domaćih promotera ove šeme, izgleda da je ista ova prevara već bila u Bangladešu, odakle se brzinski izgubila čim je navukla poveći broj naivčina da uplate. Naši promoteri po običaju ne haju na upozorenja, jer velika većina zna da se radi o prevari ali na ovaj način mogu lepe pare da uzmu dok šema još uvek nije došla do zasićenja pa će posle da kukaju kako su sami obmanuti.

Dopuna 3. septembar 2022:

Kolega sa iZarade je našao snimak za Bangladešku verziju prevare, E time store i uverite se sami kolika je razlika između Bangladeške aplikacije i ove Kengurovske:

https://www.youtube.com/watch?v=GXTNq7LV_2s

Apsolutno nikakva. Aplikacije su identične, sem što je jezik drugačiji.

Po komentaru autora snimka iz Bangladeša, organizatori E Time Store (preteče kengurovog blaga) su pobegli sa velikom količinom novca.

Zabrinjavajuće je koliko naš narod nema pameti i nikako da nauči da nije posao tamo gde je uplata obavezna (tzv Pay-to-Play) kako bi se kao zaradilo.

Povezan tekst:  Fivola prevara se gasi

Prostom računicom, ako uplatite 2000 dinara i treba da radite te neke zadatke da bi ste ispunili dnevnu kvotu od 30 dinara, to znači da vlasnik firme moze da komotno odvoji 300 dinara od same vaše uplate i novcem koji ste mu uplatili vas „isplaćuje“ minimalno deset dana. Od svakog novog koga mu uvučete, on će samo da doda na tu odvojenu cifru za narednih deset dana.

I tako u krug, dokle god mu dovlačite nove naivčine, gazda će da nagrađuje svoje glavne promotere. To su vam uvek bili oni najglasniji u promociji i odbrani prevara ovog tipa. Kad se šema zasiti, tj. presahne sa novim članovima i uplatama, kad se istroše i te minimalne rezerve koje je organizator odredio za svoje najvrednije pulene, samo će se pokupiti i nestati sa većinskim novcem. Posle će svi da kukaju kako im je ostao dužan, među njima i ovi najglasniji, uz opaske „pa eto isplaćivao me mesecima, ne znam zašto je puklo“.

Znaju takvi dobro zašto je puklo, nego neće hteti da priznaju da je njima bila lepa zarada od referalnog bonusa, i to dokle god su uvlačili nove. To što je 90% uvučenih na kraju ostalo bez para ih ne dotiče, jer takvima je bitna samo vlastita zadnjica.

Dole možete da vidite dva Youtube kanala sa najvećim brojem klipova za potrebe Kangaroo Treasure promocije. Ima još takvih kanala na Youtube ali mahom sa malim brojem pregleda i ne toliko bitnih detalja vezanih za ovu prevaru.

Kao što smo mogli da vidimo na primeru prvog kanala i klipa, jedan od tih menadžera radi u nekoj od lokalnih kancelarija, tako da pored navodnog Kineskog gazde, imamo verovatno i domaće saučesnike, jer prevare ovog tipa teško može odradi samo jedno lice.

Povezan tekst:  Ponzi šeme na Balkanu vode kineske bande

Kad šema pukne za koji mesec što je neminovno, slušaćemo garant srceparajuće priče tih lokalnih menadžera kako su obmanuti i da su ostali bez ičega.

Da kancelarije nisu nikakav pokazatelj legitimnosti kompanije dovoljno je da se podsetimo slučaja Elite internacional i ICI Finance.

Pretplati se
Obavesti o
guest

  +  69  =  74

113 Komentari
Najstarije
Najnovije Najviše glasova
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Poljoprivredni kombinat "Kengur"
Poljoprivredni kombinat "Kengur"
avgust 26, 2022 14:22

Poljoprivredni kombinat „Kengur“ predstavlja:

Jebo Jebić
Jebo Jebić
avgust 27, 2022 20:53

Evo bre ja ću ti kažem seratoru naj običniji koji si skinuo reči sa Bloga ako to i nisi ti, Saša Blogger ovde postavio kad si video koliko možeš zaraditi na ovakvim stvarima kad ljudi udju da čitaju kakve gluposti pišeš. Prestani da sereš molim te, prvo nemaš pojma ni o čemu pišeš, drugo nemaš argumente treće nemaš dokaze validne a ne komentare od tamo nekog Šaje Paje iz Bangladeša ??? evo ja ću da komentarišem da si jedno govno i svako ko bude pročitao moj komentar misliće da si govno jer je neko tamo napisao da si ti govno i to sa lažnog naloga, na engleskom jeziku. Aj bre batalite ovu priču

Djeksi
Djeksi
Odgovor za  Jebo Jebić
avgust 27, 2022 21:20

Zemo ko te uznemirio toliko 🙂 ?

Da nisi besan od nekih kineskih lekova 🙂 ?

Propašćete ko Infejs a možda ćete i na robiju ?. Spremi vunene gaće 🙂 .

Jebo Jebić
Jebo Jebić
Odgovor za  Djeksi
avgust 27, 2022 22:17

A ne ne nisam besan.. Samo mi se povraća od vas takvih ??? hoćemo hoćemo, sigurno ćemo ići na robiju ?? pre bih rekao da će na robiju ići neko sasvim deseti, a priredio nam je ovde da možemo da kuckam komentare dok njemu raste zarada. I zato neću dugo da se mlatim sa vama bezmozgovićima, mi zaradjujemo dok vi pasete travu.. Muuuu..spremi tange da se kecaš za dinar, možda te i platim.

Djeksi
Djeksi
Odgovor za  Jebo Jebić
avgust 27, 2022 21:47

Lepo pišeš sa engleskog samo mnogo mi ovo liči na srpski jezik,naročito psovke. Definitivno tikvan godine na blogu?.

Druže pošto vređaš druge,da te pitam

Da li si svestan da spadaš u grupu primata orangutana ????.

Jebo Jebić
Jebo Jebić
Odgovor za  Djeksi
avgust 27, 2022 22:21

Ni ti nisi bolji od onog gore.. Muuu… Jesi li sada razumeo nešto, pošto vidim da moje napisano na srpskom nisi? Ili ako ni to nisi razumeo, čitaj ponovo i ponovo tamo šta sam napisao.. Bolje da ja vredjam nego ljude da prozivam prevarantom a nemam nikakvu osnovu za to. Plus delim javno moje mišljenje ?? prostakluk koji može leeepo da se plati.

Djeksi
Djeksi
Odgovor za  Jebo Jebić
avgust 28, 2022 08:09

Zemo jel ovo tvoja pesma i od ovog tvog drugara kineza ? : KINEZI TRANVESTITI ?.

Izvinjavam se komentatorima i Antiši ali realno sa prostacima se mora ovako ??.

Jebo Jebić
Jebo Jebić
Odgovor za  AntiMLMSrbija
avgust 27, 2022 23:14

Sličan primer? Ni jedan sličan primer u istoriji nije postojao, da bi to znao bilo ko mora da bude član i da nauči par stvari, da se edukuje. A vi skeptici i nzm kakvi sve teoretičari zavere koji radite po drugim projektima i iste oglašavate a ovaj pljujete mi drmate kavez.. Čovek je moj drug i stavio je privatno tako da neki i dalje mogu da vide, a neki ne. Iz razloga što ga ovaj pametnjaković što je ispisao tekst (koji će da ispašta zbog toga) naziva prevarantom, a kako je ovo još novo kod nas šta god bude bilo nekakvoj neprijatnosti uzrok, ljudi koji ova sranja budu čitali pljuvaće njega. Da bi ljudi poput vas zaradili. Na kraju krajeva samo glupi ljudi ne shvataju da se ovde ulazi na sopstvenu odgovornost kao i sve drugo što se radi preko interneta. Mi ne krijemo da se ulazi na sopstvenu odgovornost, čak privatnim ugovorima u nekim slučajevima se garantuje bezbednost tudjeg ulaganja. Skeptičari do koske poput vas, ne edukovani ljudi, teoretičari zavere nam ni ne trebaju i možete da bijete rat protiv mojih kolega i mene jer znate da sve ima svoj rok trajanja, sve što ima početak ima i kraj, i kad stane vi ćete reći „rekli smo vam da je prevara“ daj molim te.. Svaka firma kad pukne, prevara je jel? Bez vas se može, ali ne uzimajte nas u usta radi vaše zarade na bogovima.. Jadno

Jebo Jebić
Jebo Jebić
Odgovor za  AntiMLMSrbija
avgust 28, 2022 21:23

Ti ili nisi pametan ili misliš da sam ja glup ???. Brt tebi ovakve gluposti donose popularnost i čitanost i drugih blogova ??

Što se tiče sličnih navedi ih a da su imali saradnju sa državom, radili sa nacionalno valutom koju kontroliše poreska i banka i sve i svako i bili legalni. A promena računa je jer je bila trgovina na malo, a sad je trgovina na veliko, 2 firme DOO obe za istu stvar rade, a biće ih i više kao i više vlasnika moguće, radiće na rešenju toga da im se račun odmrzne, ako im je stalo do njihovog novca, iza platforme ima i amatera to jeste, i tako su dozvolili razne propuste na štetu njih samih. Pravi rad postoji evo iz najobičnijeg primera jer smo svi koji smo za vreme propusta dobili mnogo više novca koji smo zaradili „klikanjem“, ne potvrdjivanjem tudjih porudžbina nego virtuelnim poručivanjem.A mogli su jednostavno da na odredjeno vreme zamrznu zadatke ili naloge ili bilo šta, da smanje zadatke. Ima ljudi koji su za noć dobili sve što su zaradili klikanjem unapred. A zašto, zato što platforma taj novac ne uzima od nas samih (kako vi tvrdite bez dokaza) već ima realan izvor novca koji zaradjuje, makar i okretanjem novca. Mnogi smo odradili više nego što nam je bilo ograničeno, tipa 350 od 25 mogućih.. algoritam postoji i pravi rad i obračunavanje postoje i lično sam video. A to što ste vi neverne tome na osnovu rekla kazala ili na osnovu šema na koje ste se sami upecali rešili da stičete popularnosti ovim putem to je nešto drugo.. Kao što sam rekao to vaše „za koji mesec“ će da traje opet „za koji mesec“ sve i posle 10 godina trajanja, jer idete na to sve što ima svoj početak ima i svoj kraj kad tad i uživo a kamo li i na internetu. Ali to ne znači da je prevara, jednostavno dosta je bilo i adios, ili se unutar kompanije razno razna sranja izdešavalo i ćao kao i svaka fabrika ili firma koju vode ljudi. Rekao sam šta imam, a ti ako si imalo pametan prestaćeš ovo da radiš, blati koju kompaniju hoćeš, zabole me uvo, ali ljude ne diraj.

Saša Milenković
Saša Milenković
Odgovor za  Jebo Jebić
avgust 28, 2022 08:07

Mi ne krijemo da se ulazi na sopstvenu odgovornost, čak privatnim ugovorima u nekim slučajevima se garantuje bezbednost tudjeg ulaganja.“

Rešenje ove „svađe“ je veoma jednostavno – objavite Ugovor ili dajte link ka Ugovoru, pa da procenimo o čemu se radi. Javna objava dokazuje da li je ili nije reč o prevari. Ukoliko se ne objavi javno, eto razloga za sumnju.

Jebo Jebić
Jebo Jebić
Odgovor za  Saša Milenković
avgust 28, 2022 21:28

Misliš da će to da spreči autore ovakvih tekstova? Ako će da spreči evo pitaću kolege da mi pošalju sa tim da imena ili bilo kakvi kontakt i lični podaci ostanu skriveni.

Saša Milenković
Saša Milenković
Odgovor za  Jebo Jebić
avgust 29, 2022 07:30

To da li će da spreči – ne znam, ali će sigurno da razjasni način poslovanja, pa na osnovu toga da se izvuče zaključak o čemu se radi. Očekujemo konkretno – tekst ugovora. Nadam se da nije kao i većina MLM sistema, da na konkretno pitanje NEMA konkretnog odgovora. Čekamo razvoj situacije.

Daka
Daka
Odgovor za  Jebo Jebić
oktobar 14, 2022 10:12

Da te čujem sad debilko?

Jebo Jebić
Jebo Jebić
avgust 27, 2022 21:30

Hahahaha

Poslednji uredio 2 godine pre od Jebo Jebić
Djeksi
Djeksi
Odgovor za  Jebo Jebić
avgust 27, 2022 21:43

Ajde frajeru obrazloži šta je to što te je uznemirilo do kostiju 🙂 ?

Jel i kineski pišeš kao srpski dobro ?

Vidim engleski ti baš ide ??.

Budjenje
Budjenje
avgust 29, 2022 10:17

Ovako, imala sam priliku da sve lepo iscitam sto se komentara tice.

Ja ne vidim problem da ljudi sa svojim novcem rade sta im je zelja, da iskoriste dati trenutak i zarade novac, ako vec mogu i pruzena im je prilika.

Niko te u ovaj vid zaradjivanja ne tera silom, vec ti se lepo predoce neke stvari. Tebi danas sigurnost ne moze niko pruziti, cak ni rad u drzavnoj firmi danas ne pruza nikakvu garanciju.

Sledece sto mi je fascinantno u ovom vasem izlaganju to je da vi niste upuceni ni u samo funkcionisanje. Na vasem mestu ja bih pre bilo kakvog ovakvog ili slicnog teksta prvo usla i bila deo cele te price. Jer pisati o prevari je zaista neumesno, a da nisi na svojoj kozi to osetio.

Uzimati u usta coveka koji je poput svakog drugog korisnika platforme, a ne poznavati ga, a na njegovo celo stavljati potencijalnu metu, je vise nego neuljudno.

Necu biti nekulturna, niti bezobrazna, vec cu aamo reci, cemu blacenje ljudi, mozete da kazete sa je nesto ovako, ili onako, ali nije u redu, jer vi sami niste bili ni u jednom trenutku deo cele price.

Pitam se samo jedno, da je tako kako kazete, ja ne bih na svom racunu imala tri puta vise nego sto sam ulozila.

Svako ko zeli da zaradi moze, i to ako je pametno ulozio i pokrenuo sve.

Tako da imam predlog za vas i vama slicnima, pokusajte da nesto prihvatite realno, i tek ako na sopstvenoj kozi osetite kao problem, onda tako i iznosite u javnost. Od 100 posto ljudi, 99 posto nikakvih problema nije imalo, problemi nastaju onog trenutka kada vi i vama slicni ne razaznaju razliku izmedju mogucnosti koja je realna da se zaradi i onoga sto je prevara.

Ovde je realnost zarada, dobra zarada, solidna zarada, odlicna zarada.. A dokle ce trajati, pa ponavljam onaj ko nije alav i ko pametno radi, ne moze ni u kakvom slucaju biti ostecen. Garanciju vam vise u zivotu ni roditelji ne mogu pruziti, ni redovni posao koji obavljate. Garanciju nemate u zivotu ni za sta, ali sanse da se nesto zaradi treba iskoristiti.

Hvala na paznji i prijatno

Saša Milenković
Saša Milenković
Odgovor za  Budjenje
avgust 29, 2022 11:14

Treba razlikovati GARANCIJU i RIZIK. Pričali smo o riziku ulaganja. Garancija postoji na proizvod, uslugu i vremenski je određena. Rizik je nešto sa čime se susreću ulagači. Firma osnovana sa 100 rsd, netransparentni tokovi novca, multi Level način poslovanja, diskreditacija sagovornika umesto iznošenja argumenata, gašenje šema nakon određenog vremena u pojedinim državama, blokada računa, pričanje o zaradama u neodređenim terminima (velika, solidna, dobra, mala i sl.) umesto navodenja konkretnih brojeva (količina novca i vreme potrebno za to), nedostatak proverljivih informacija o povraćaju investicije, – govori da se radi o sistemu gde, ukoliko hoćete da uložiti novac i vreme, treba uložiti toliko novca i vremena da vam ne bude žao da sve to bacite u vetar

Jebo Jebić
Jebo Jebić
Odgovor za  Saša Milenković
avgust 29, 2022 12:05

Čoveče ti da te lično zanimaju sve te informacije trudio bi se da ih sam saznaš jer postoje, a ne da ovde Nagadja te šta je i kako na osnovu rekla kazala. Svaka firma DOO može da se registruje sa 100 dinara ? taksi firmu možeš da otvoriš za 100din, raspitajte se malo pre nego što počnete napadati..2) nigde ti kao običan radnik ili član firme bilo koje ne možeš videti kako firma raspolaže novcem.. Ja to ni u filmu nisam video… 3) multi level je najjednostavniji i najbrži način širenja bilo čega.. 4) argumenti koliko god da bivaju iznošeni nećete biti zadovoljni jer je VAMA SVIMA Cilj da dobijete popularnost na zlooglašavanju pojedinih ljudi kao novih projekata, kao tipičan internet novinar koji želi da dobije publicitet a boli ga duše šta je zapravo sa druge strane.. 5) blokada računa je jer je bila trgovina na malo, svako ko ima ili je imao vlastitu trgovinu zna da posle odredjeno iznosa na svom računu ulazi u obračun pdv koji je dužan da plati, što više imaš to više plaćaš, jednostavno nisu platili ili nisu imali odgovornu osobu za to što isto ume da bude slučaj po firmama, iz tog razloga samo prenos sredstava je blokiran, da se na i sa njega više ne bi uplaćivalo a ni isplaćivalo, imaju drugi. 5) dokaza o tačno zaradi ima koliko hoćeš, širom interneta, a na platformi je jasno prikazano kako se došlo do te zarade, ne u procentima već direktno u iznosima, svaka jedna para je zabeležena. Ja lično sam upravo noćas povukao oko 35.000 3x za redom a uložio sam ukupno 380e iz više delova.. i leći će mi ako ne danas onda sutra samo za 10% umanjeno. Na platformi mi je ostalo oko 1100e.. Za 2 ipo meseca aktivnog rada. 6)Nedostatak kakvih poverljivih informacija o povraćaju investicije? Sve je javno prikazano na koji način se zaradjuje i vraća sama investicija, ovo je honorarni posao.. Kakvi ugovori sa firmom bre kakvi bakrači?? A što se tiče toga kako ugovor sklopljen privatno izmedju 2 osobe može da izgleda pre nego što bude overen kod notara mogu da pokažem samo ako pošaljem nekome jer iskreno ne znam kako ovde da postavim datoteku.. A na kraju krajeva samo jedan dodatak, sve je preko interneta rizično a i uživo, gde god da se ulaže novac..

Saša Milenković
Saša Milenković
Odgovor za  Jebo Jebić
avgust 29, 2022 13:03

Pisao sam moju procenu o RIZIKU ulaganja, a ne tome koliko treba za osnivanje… Ne postoji Ugovor, ili bilo kakva izjava volje!? Problemi sa poreskom i blokada zbog neplaćanja poreza (nepoznavanje osnova knjigovodstva i računovodstva)!?. Napisao sam „pRoverljivih“, a ne „poverljivih“ informacija. Treba pažljivo čitati.

Napad na ličnom nivou i lepljenje etiketa?

I na kraju, ako ne grešim, Zakon o trgovini, SG 52/2019-3, član 43 govori da se radi o Piramidalnih trgovini.

Djape
Djape
Odgovor za  Saša Milenković
avgust 30, 2022 11:47

Ulozeni kapital za osnivanje doo,to stvar pojedinca.I Vi i ja i svako moze dati 100 dinara i otvoriti doo.Tako je dozvoljeno i tako ce svako raditi ako to zeli.A evo,radite u drzavnoj firmi,ko Vam garantuje da ista nece nikada propasti.Nema garancije.Jezda i Dafina su primer ponzi sheme iii,veliki broj ljudi ulozilo,rizikovalo ali,isti taj broj ljudi se i abnormalno obogatilo ili izgubilo sve.Kada se rizikuje,rizikuje se sa onilikim iznosom koji mozete da alalite,bas zato sro ne moze niko da vam garantuje da ce trajati vecno.Tako da nema svrhe pricati o tome da li ima garanciju ili nema ili sta vec.Svako ulaganje je sopstveni rizik.

Pozdrav i bez nervoze

Mveceee
Mveceee
avgust 29, 2022 10:41

Ovako…. druskane da lepo zaobiđeš nas sa tvojim komentarima i ostalo.. radim ovo već dugo tako da sam 1000000000000000% siguran da je ovo siguran posao. Dizao sam i skoro 10 puta taj novac koji sam uložio u to. Tako da mi nemojte pričati o mom poslu…

Mveceee
Mveceee
Odgovor za  AntiMLMSrbija
avgust 29, 2022 12:30

Dodji da cepamo drva pa cu ti reci kako se zovem i odakle mi novac… a isto tako prvo reci ti svoje ime pravo pa ce mo dalje da isemo ja i ti…. Naravno ako smes da das svoje PRAVO INE A NE OD SKROZ DRUGOG COVEKA KOJI SA OVIN POSLOM NEMA NISTA A KAKOMILI DA KORISTO INTERNET… TAKO DA SAMO SE JAVI I RECI DESI DA DODWMO DA POPIJEMO KAFU I LIČNO DA SE UPOZNAMO….

Cefy2000
Cefy2000
Odgovor za  Mveceee
oktobar 13, 2022 18:30

Kad ono mesec i po kasnije pogodite sta bi.

June sto ovde preti batinama ispalo tacno kao sto i opisano. Hostapler i prevarant. Treba nahvatati sve nase sto su ucestvovali. Kinezi pobegli, ali stoku ovde isto takodje, ako si zaradio i dinar od ovoga, u zatvor na 10 godina…

Pravednik
Pravednik
avgust 29, 2022 10:51

Ovaj članak je tipično ogovaranje. Proziva se osoba koja je dala sebe 100% da drugima pomogne. Pisac bloga proizvoljno iznosi neproverene informacije. I pokazuje svoje neinformisanje iz ekonomije nepoznavanjem tercijalnog sektora poslovanja. Tipično iznoseći neistine iznosi proizvoljne zaključke. Samo mi koji radimo ovaj posao znamo koliko je truda uloženo da bi firma uspešno poslovala. Ali najgore od svega je optuživanje čoveka za saučesništvo u prevari. Ova izjava je osnova za krivično pokretanje postupka protiv pisca ovog bloga.

Budjenje
Budjenje
Odgovor za  Pravednik
avgust 29, 2022 11:05

Apsolutno se slazem. ????

Zakon o trgovini, SG 52/2019-3
Zakon o trgovini, SG 52/2019-3
Odgovor za  Pravednik
avgust 29, 2022 11:39
<strong>Забрана пирамидалне трговине</strong>

Члан 43.

Забрањено је организовање, обављање, рекламирање и подстицање пирамидалне трговине.

Пирамидална трговина, у смислу овог закона, представља трговину којом се купцима омогућава куповина робе или услуге искључиво од лица укључених у ланац или мрежу препродаје робе или услуга (чланови мреже), и то када продавац условљава куповину:

1) обавезом плаћања чланарине или друге накнаде организатору мреже или другом члану мреже;

2) обавезом куповине исте или друге робе у количини или вредности за које продавац зна или мора знати да су неразумно високе;

3) обавезом налажења других лица која ће се бавити препродајом робе из понуде продавца, ако је право на награду за налажење тих лица условљено претходним плаћањем или давањем посебне накнаде продавцу.

Vanja Jankovic
Vanja Jankovic
Odgovor za  Pravednik
septembar 4, 2022 00:13

Reci ti meni hoce ljudima biti isplacen njihov novac novac kada se bude gasio sajt???

Mirko
Mirko
avgust 29, 2022 10:54

Postoji gomila stranih sajtova koji rade pola godine , godinu uzmeš pare i odeš sa tog sajta…

Ne vidim toliko polemisanje oko ovoga neka radi 5 meseci , ti za tih 5 meseci uzmeš milionče sa ulogom od 50 000 i neka zatvore sajt slobodno.

A to što pričaš da ti drugi plaćaju host i domen to je samo zato što si nesposoban da zaradiš da blog sam sebe isplati

Veliki sportski pozdrav!!!

Budjenje
Budjenje
Odgovor za  AntiMLMSrbija
avgust 29, 2022 12:44

A kakve veze imaju pomenute banke sa ovim? Neka me nekonprosvetli, i zasto pravite piramidu od necega sto nije, i to me prosvetlite…. Molim vas…

Ivan
Odgovor za  AntiMLMSrbija
septembar 8, 2022 10:02

Evo ja cu da vam odgovorim za Jezdu i Dafinu, ljudi jesu nudili i dali mnogo vecu kamatu nego sto je obecano, e sad to su neki ekonomski pojmovi koji ovi „stručnjaci“ za internet ne razumeju, mesaju babe i zabe(prosto receno). Bankarski sektor posluje na drugaciji nacin a internet sektor na drugaciji, sto se tice kangaro treasura oni posluju na dva nacina a ni jedan nacin nije slican bankarskom poslovanju. Ukratko sam vam rekao malo nesto koje vam sigurno nece biti jasno jer vi verujete samo u prevare a nista sto se pominje na ovom blogu ne spada u prevare, gledano sa pravne strane.

Ivan
Odgovor za  AntiMLMSrbija
septembar 23, 2022 19:04

A koja to firma javno objavi ugovor sa drugom firmom, pa ti ne smes ni da kazes kako se zoves a trazis da ti neko javno pokaze ugovor, nemamo o cemu da pricamo, mozda si u pravu a mozda i nisi, svakako kad se skrivas kao i da ne postojis…pozdrav za teoreticare zavera..?

Tamo Neki
Tamo Neki
avgust 29, 2022 11:46

Ovako, kao prvo nisi u pravu, kao drugo tvoji dokazi uopste nisu validni.

PA DA POCNEMO:

1.Osoba koja spominje, kao sto kazes, u svom tekstu Banglades, stavio je blog gde ima 2 komentara koja cak ne mogu da se provere, i u komentarima mi ne vidimo o kojoj se aplikaciji radi, jer je ne spominju

2.Cinjenica je da Banglades ima preko 150 miliona stanovnika – koja je korist da se zeznu 2 osobe, koji li je tu profit pod pretpostavkom da je prevara za te prevarante, logicno da bi trebalo da ima vise ljudi,

3.Zasto na netu za tu prevaru nema dokaza, da su ljudi prevareni kao sto napominjes, pisali bi se blogovi, ostecenih ljudi grupe, znaci, kao sto smo zakljucili do sad broj nebi trebao da bude samo 2 osobe nego mnogo vise (minimum 100 000) s obzirom na broj stanovnika Bangladesa, a toga nema.

4.A sada malo o parama i muzenju kao sto si napomenuo, posto nisi koliko vidim ni upoznat sa platformom, jer da jesi – znao bi:

tacno je da za Vip1 treba 2000, Vip2 je recimo 20 000 itd. ali takodje postoji i Vip 0, gde se prilikom registracije dobija kinta, znaci ne das ni banke, mnogi ljudi su sa Vip0 dosli do Vip2 a da nisu ulozili ni dinara,

5.Na osnovu cega zakljucujete da je ovo MLM, jer ljudi nisu u obavezi, nit im zarada zavisi od toga da sire mrezu i slicno sto je kod MLM-a osnov zarade.

6,Obzirom da ne znas na koji nacin funkcionise platforma, i da se pozivas na blog gde se osoba ogradjuje i govori da ne znaci da ce kod nas da se desi nesto tako, a da pritom nije dao ni dokaze koji mogu da se provere, smatram da je jako neozbiljno…

7.I na kraju dali znas nekog licnog da je ostecen i na koji je nacin ostecen? Objasni ljudima, kako im se slicna stvar ne bi desila, tj da je ova platforma ostetila, ako nije i ne znas onda bi te molio da ne pricas gluposti. Hvala

Šta kažu ozbiljne firme o piramidalnoj šemi
Šta kažu ozbiljne firme o piramidalnoj šemi
avgust 29, 2022 11:47
Mveceee
Mveceee
avgust 29, 2022 11:52

Ovako da se lepo ostavite svi vi koji pripadate CRIPTOFEMILI grupi nas pošto izgleda da tamo ne dobijate mani mani pa onda ste krenuli na druge projekte na internetu. Radim ovaj posao i radiću ga zato što je pravi posao u pitanju a ne laznjak drugo to. Kao trece PREKINITE DA PRICATE NEKE PRICE ZA KOJE NEMOZETE DA GARANTUJETE I OSTALO. Jer dosadni ste sa tim… FIRMA POSTOJI I POSTOJACE SVE DOK IMA PRAVIH LJUDI DA IH VODI…. Tako da sa luzerima poput vas ne pada mi na pamet da komentarišem… evo i ovde da napišem da javno podržavam ovu platformu i sve koji u njoj rade…

Saša Milenković
Saša Milenković
avgust 29, 2022 12:14

Zanima me da li će „gospoda“ da nas udostoje prikazivanja ugovora ili se ovde radi o još jednom od slučajeva zaobilaženja poreskog sistema ove države i netransparentnog poslovanja? Moje lično mišljenje je da neće, ali da ostavimo par dana da me demantuju konkretnom dokazima (objavljivanje ugovora)

Budjenje
Budjenje
avgust 29, 2022 12:33

Vi i dalje ne kapirate kljucnu stvar, da prozivate ljude, i nazivate ih organizatorima neke prevare!

Za to se krivicno odgovara, jer niti sam ja, niti ste vi ti koji smo vlasnici firme…

Povezivanje odredjenih ljudi, i blacenje njihovog imena znaci da vi imate neki problem sa rim ljudima… Cifre odredjene postoje, ali ko ste vi da ja vama iznosim moje finansijske podatke, i zasto vama toliko smeta da neko zaradjue novac po bilo kom osnovu, osim ako ne zelite da taj novac pivucete na svoju stranu da se kod vas ulaze…

Ponavljam da biste bili sigurni da je nesto prevara, morate sami da se uverite u to… A ne da sirite glasine…. Po proizvoljnom nivou, i zbog tamo nekih rekla kazala…

Garancija i rizik… Ako rizikujem sama rizikujem, ne trazim garanciju nikakvu… Ali idem hladne glave ne blateci nikoga….

Vi kao da imate poriv da non stop pominjete jedno prezime, a ponavljam zbog takvih stvari mogu se snositi debele posledice.

Budjenje
Budjenje
Odgovor za  AntiMLMSrbija
avgust 29, 2022 13:18

Moj mail moja privatna stvar,ahahahahaahahaha

Jel realno za sta se vi kacite… Za nebuloze totalne. Zensko sam, i koristicu mail koji mi nije preopterecen trenutno, to vas ne treba da zanima, kao na primer ni iznosenje tog podatka ovde u diskusiju.

Niste nikada bili deo cele price da biste mogli da se sluzite IZNOSENJEM NEOSNOVANIH OPTUZBI NA RACUN BILO CIJEG PREZIMENA!

To je prvo i osnovno.

Drugo da biste mogli da otvarate diskusiju prevare, morate biti prevareni…. Ovde se takodje radi o tome da su vam mnogi skrenuli paznju da samo funkcinisanje ne znate.

Ja nisam neko ko koristi prostacki i vulgaran recnik, ako razmenjujemo misljenja, ajde onda da ih razmenjujemo na validnim osnovama.. Vi to prvi ne radite!

Kada vam se uputi normalna kritika, vi reagujete u skladu aa samo vasim ubedjenjima ne iniskustvima. Ovde vam ljudi govore iz sopstvenih iskustava…

A iskustvo je veci dokaz od obicnih slova na papiru, zar ne?

Budjenje
Budjenje
Odgovor za  Budjenje
avgust 29, 2022 13:51

I jos nesto, posto ste mi onemogucili da se nadovezem na odgovor sa prijavama u poreskoj, dodacu samo da je poreski sistem Srbije samo vase prijave cekao da bi izvrsili provere.

Koliko ste neupuceni u sve, vidim da ste jos vise neupuceni u podatak da poslovnice i nakon provera rade normalno. A da neregularnosti postoje odavno bi im bio katanac na vratima. I da gde sam ja spomenula tuzbu? Nigde, samo sam rekla da se krivicno odgovara za spominjanje necijeg prezimena, lika i dela u javnosti, oslovljavajuci ga kao prevarant bez validnih dokaza.

Hvala lepo na paznji prijatan dan vam zelim, bez mnogo briga

Saša Milenković
Saša Milenković
Odgovor za  Budjenje
avgust 29, 2022 14:33

Pošto sam neupućen, red je da se proveri, po konkretnoj prijavi: da li se plaća porez na zaradu prema zakonima RS. Takođe prema prema čl 43 Zakona o trgovini, da li se radi o piramidalnom poslovanju, kao i da li se posluje u okviru šifre delatnosti.

Pa ako su i čekali, dočekaće za koji dan.

Takođe Vam želim prijatan dan.

Saša Milenković
Saša Milenković
Odgovor za  Budjenje
avgust 29, 2022 13:20

Da ne bismo se ovde svađali, pretili tužbama i sl., u narednih par dana napisaću prijave tržišnoj (prema čl 43 Zakona o trgovini) i poreskoj inspekciji (oporezivanje zarade) i to poslati nadležnim upravama u svim gradovima gde god se nalaze predstavništva KT-a. Ukoliko bude sve regularno po njihovim nalazima, javno ću se izviniti i priznati da sam pogrešio

Artista Real
Artista Real
Odgovor za  Saša Milenković
avgust 29, 2022 17:52

U redu, slažem se. A šta ćemo sa tim što ste mene iskaljali i uništili mi privatan život? Evo ja sam spreman da idem u bilo koju inspekciju i instituciju lično. Lokal pored mog lokala je advokat i sa njim sam se prvo savetovao i savetujem oko svega. Da li je ikako moguće da se skloni moje ime i prezime i slika sa vašeg bloga jer mi urušavate privatan život? A za to može neko da odgovara vrlo ozbiljno. Ja se iskreno borim za svakog čoveka sa kojim saradjujem i iskreno iznosite laži gde kažete da ja lično pozivam ljude da ulože svoj novac i da im garantujem. Nikada nikome nisam garantovao ni za šta, posebno ne za tuđ novac. Iskreno, 80% mog tima je prilično dobro zaradilo od ovog posla, za nekih par dana će bukvalno svaki član mog tima biti u finansijskom plusu. I iskreno bih voleo da vidim kako sam ja to nekoga prevario za novac. Što se tiče toga da me optužujete i stavljate moje slike i podatke, da li ste svesni kakve posledice trpim zbog toga? Da li će neko od vas da odgovara zbog toga? Da li ste svesni da je to zabranjeno što ste uradili? Čak me i ne zanima to što ste krivično delo uradili uvrede časti, zanima me da neko odgovara jer mi je uništio privatan život. Budite fer i recite mi šta ćemo sa tim?

Artista Real
Artista Real
Odgovor za  AntiMLMSrbija
avgust 29, 2022 18:10

Iskreno, ne znam šta će biti za par meseci sa ovim poslom osim da ja i svi moji prijatelji ne budu oštećeni. Da, stavio sam svoje podatke ali ne da bi ti uzeo te podatke i rekao da sam ja prevarant. Ako se ne plšiš daj mi neki kontakt, evo imaš moj mejl, da se čuješ sa mojim advokatom, ako si siguran da si u pravu a da sam ja prevarant. Evo to je moj predlog. Kad već kažeš da sam prevarant ajmo ti i ja lepo na sud pa da vidimo ko je kriv. Iskreno, da je ovo prevara i da znam za to ja ne bih bio ni jednog sekunda deo ovoga. Budi siguran u to. Ajde pošto si rekao da sam prevarant ajde da rešimo to pitanje na sudu odmah, i da imamo papir ili ti ili ja. Ko je u pravu

Artista Real
Artista Real
Odgovor za  AntiMLMSrbija
avgust 29, 2022 18:36

Jel me zezaš? Rekao si da ću da odgovaram, da sam saučesnik, da se pitaš ko je još odgovoran osim mene, mogu da ti navedem koliko god želiš primera gde si me stavio u kontekst prevare. Jel stvarno misliš da nisi? Jer mi ovo moramo rešiti, napao si me lično i privatno. Na ovaj ili onaj način moraš odgovarati za svoje postupke, iskreno, zabole me uvo za KT i za sve ostalo, ti si mene lično postavio na tapet kao prevaranta. Ajmo da rešimo to pravno odmah, zahtevam da to rešimo na sudu, da vidimo, ako sam prevarant da idem da odgovaram za to. Ako nisam, da ti odgovaraš jer si me doveo u situaciju da ne spavam dva dana, da ne jedem, doživeo sam stres, psihički nisam dobro posle optužbe na osnovu mog jutjub kanala gde sam izneo svoje mišljenje o poslu kojim se bavim, kao i 50 000 ljudi pored mene. Pri tom, nikada nikoga nisam ubeđivao da se bavi bilo čim, nikoga nisam terao da uloži pare u bilo šta, čak i u opisu mojih videa stoji da je to moje iznošenje iskustava sa ovim poslom i da nikako ne preporučujem nikome da ulaže svoj novac. Ti mene ne poznaješ, ali kunem ti se da ja nikada nisam bio prevarant, niti ću ikada dozvoliti da budem deo bilo čega sličnog. A ti budi čovek i stavi se u moju situaciju, da vidiš kako je kada svi iz tvoje okoline počnu da te zovu i da pričaju kako se priča da si prevarant. Ili ajde da idemo na sud da rešimo to. Ako sam kriv, želim da odgovaram. Ali moja slika i ime neće da bude u kontekstu prevare i za to ti ponavljam da ćeš morati da odgovaraš.

Artista Real
Artista Real
Odgovor za  AntiMLMSrbija
avgust 29, 2022 18:45

Hoću naravno da pokrenem tužbu, daj mi samo podatke tvoje, pošalji mi privatno ako nećeš ovde da bih mogao da pokrenem tužbu. I upravo si me nazvao idiotom, to isto verujem da misliš da nije uvreda? Ajde očekujemcda mi daš svoje podatke da rešimo pravno ovo. Ja tebe nijednog sekunda nisam uvredio a ti si izneo niz uvreda, za to moraš odgovarati.

Artista Real
Artista Real
Odgovor za  AntiMLMSrbija
avgust 29, 2022 18:55

Ovo je tvoj odgovor? Vidim koliko si spreman da se suočimo na sudu i da dokažeš da sam sve to što si naveo. A sve ostale ljudi koji ovo čitaju molim da mi prijave bilo kakvu prevaru za koju misle da sam odgovaran, želim da odgovaramvza sve loše što sam uradio. Evo javno imenom i prezimenom. Jer očigledno ova osoba ne želi ili ne sme da idemo na sud i da dokaže da ja varam ljude i da stane iza svojih optužbi protiv moje časti. Ja sam svakog sekunda spreman da odgovaram za sve loše što sam uradio. Nijednog sekunda nikoga nisam vredjao a ovde sam izvređan, imaju tekstualni dokazi. I posle svih uvreda i dalje želim da se javno dokaže da sam kriv za bilo šta. Kao i to da vlasnik ovog bloga lično vređa ljude u svojim komentarima.

Artista Real
Artista Real
Odgovor za  AntiMLMSrbija
avgust 30, 2022 10:41

Iskreno, nisi vredan tolike pažnje. Opet kažem, časnije je stajati imenom i prezimenom iza svojih reči nego biti anonimni bloger. Ni meni nije do provlačenja po sudovima dve, tri godine. Ali ako kažeš da sam ja nekog prevario voleo bih da to dokažeš, kao i obrnuto. Niti ja imam bilo šta protiv tebe ili bilo koga sa ovog bloga. Da si pisao konkretno o KT ne bih imao ništa protiv, čak bih izneo svoje mišljenje i to je to, ali ti si mene stavio u prvi plan kao da sam ja KT. I ja sam ovde samo stao u svoju odbranu, a ne u napad na tebe ili bilo koga. Ponavljam ako je prevara želim i ja da znam to i da ne budem deo toga.

Artista Real
Artista Real
Odgovor za  AntiMLMSrbija
avgust 29, 2022 18:17

I još nešto, ako je prevara, hoću i ja da se otkrije da je prevara. Evo prvi sam uz tebe da to otkrijemo, veruj mi. Takođe, ako sam jednu osobu ja lično prevario želim da odgovaram. A ti si mene optužio a ne KT. Dakle, nemaš apsolutno pravo da objaviš moje podatke i kažeš da sam prevarant, to je krivično delo. Raspitaj se malo po tom pitanju. A ja ti dajem reč da ću učestvovati sa vama u otkrivanju svakog vida prevare ovde. Ovo što si ti uradio je napad na privatno lice, i uvreda časti. Ako si hteo da izneseš optužbu na KT, onda pokreni oštužbu protiv njih a ne protiv mene. I protiv mog youtube kanala. Jer je jedino to na udaru, konkretno ja.

Sonja Vujicic
Sonja Vujicic
avgust 29, 2022 16:24

E ovako. Pises gluposti. Ja znam da sam zaradila i zaradjujem u Kengurovom Blagu. Vec sam pisala o tome. Imala sam 250 eura i morala sam da okrecim i promenim plocice. Posle dva meseca od kada sam u ovome zaradila sam dovoljno da sve to uradim i ostao mi je novac . Ti si ocigledno u problemu ali ne znam zasto odgovaras ljude da zaradenovac. Ja znam da sam zaradila tri puta vise nego sto sam ulozila stan mi je cist i sredjen. A ti si samo ljubomoran. Ja se vidis ne krijem iza glupih nadimaka potpisijem se imenom i prezimenom

Artista Real
Artista Real
avgust 29, 2022 17:31

Evo ovako, onog trenutka kada se imenom i prezimenom predstaviš tada ću te smatrati ozbiljno. Do tada ti mogu samo reći da je ovaj tvoj blog prijavljen nadležnim organima i onog trenutka kada saznam tvoje podatke pokrenuću privatnu tužbu zbog klevete i korišćenja mog imena i prezimena, kao i slike. Budi siguran da ću te pronaći. Ja sam u životu sve bio ali prevarant nikada a ti ćeš da odgovaraš za to što me nazivaš prevarantom, obećavam.

Saša Milenković
Saša Milenković
Odgovor za  AntiMLMSrbija
avgust 29, 2022 19:12

Mislim da ovu situaciju jedino može da razreši tržišna i poreska inspekcija i da njihov izveštaj okonča sva nagađanja

Artista Real
Artista Real
Odgovor za  Saša Milenković
avgust 29, 2022 19:14

Ja se slažem sa vama. Odmah želim da se reši svako moje povezivanje sa prevarom. Evo javite mi za sve što mogu da pomognem tu sam.

Saša Milenković
Saša Milenković
Odgovor za  Artista Real
avgust 29, 2022 19:52

Hvala na ponudi. Već imam poprilično iskustva u svemu tome, tako da do kraja nedelje odradiću sve kao što sam naveo u mojim prethodnim komentarima.

Djeksi
Djeksi
Odgovor za  Artista Real
avgust 29, 2022 23:26

Pozdrav druže,ja sam Đeksi i ne posedujem srpska dokumenta. Posedujem samo ličnu kartu Republike Srpske Krajine 🙂 🙂 . Da li bi mogao i mene da dopišeš u tužena lica ? Mislim ako te vređa deo iz rep pesme : U bulju se trpaju kinezi tranvestiti ?. Nemate proizvod,imate uplate i gazda je kinez. Budi druže realan,promovišeš prevaru i oštećuješ budzet Srbije. A za to se glavi robija. Tako da slobodno nas prijavi :). Samo ne znam kako će me uhapsiti kad uporno imam samo RSK ličnu kartu 🙂 . I IMAM PITANjE : JESI VIDEO TI OVOG TVOG GAZDU KINEZA ? ? SAMO TI PRIJAVI JEDVA ČEKA PORESKA DA IMA ŠTA DA RADI ?.

Artista Real
Artista Real
Odgovor za  Djeksi
avgust 30, 2022 10:30

Sam način tvoje komunikacije je problem, kao i tvoj rečnik. Onog trenutka kada se dokaže da sam bilo koga ja lično oštetio želim da odgovaram za to. A da li je KT nekoga oštetio ili će oštetiti to stvarno nije u mojoj moći, i ne mogu da utičem na to. Iskreno ne bih voleo da bilo ko bude oštećen. Druga stvar, država Srbija kao i KT treba da regulišu te pravne stvari, a ne mi. Ja sam našao oglas na internetu za online posao i počeo da radim na sopstvenu odgovornost, i nikome nisam garantovao ni za šta niti sam nešto loše uradio. Snimio sam video klipove u kojima sam pričao o svojim iskustvima sa ovim poslom, i naglasio da ne preporučujem ulaganja para u bilo koji vid ovakvih poslova osim ako nije na sopstvenu odgovornost. Tako da ne vidim na osnovu čega sam ti ja kriv za bilo šta. Pri tom, ja sam samo jedan od 50 000 ljudi koji se bavi ovim poslom. Razlika je samo jer se ja svuda predstavljam imenom i prezimenom i mislim da je tako ispravno. Opet ponavljam ako sam ja kriv za nešto onda je još 50 000 ljudi u Srbiji isto. I voleo bih da znam šta to pogrešno radim kao i šta sam ti lično ja kriv za bilo šta.

Djeksi
Djeksi
Odgovor za  Artista Real
avgust 30, 2022 13:22

Sladjane jesi ti ovo 🙂 https://youtu.be/sTxmrgCQF8I

Sačuvati za uspomenu snimak ?

J.J.J.
J.J.J.
Odgovor za  Artista Real
avgust 30, 2022 15:24

Druze, uzalud ti trud. Ja ulazim odje svaki mjesec ili dva da procitam nebuloze dvojice antija i jednoga ljakseta. Malim slovima kao sto vidis. Sasa je malo skolovaniji i ozbiljniji a ovo troje veze s mozgom nemaju. Nejjaca argumentacija protiv njih je tvoja zarada i naravno duze trajanje biznisa. To ih ubi. Lyoness ne mogu podnijeti bas zbog tih cinjenica. Dovoljna ti je njihova anonimnost i neznanje konkretno o ovom tvom poslu za koji ja prvi put cujem. Batali ti ovo i ulazi svako malo odje da se smijes njihovim glupostima. Pozdrav.

Djeksi
Djeksi
Odgovor za  J.J.J.
avgust 30, 2022 15:41

De si Crnogorac ?? ?

E koliko beše ima proizvoda preko Lajonesa da se poruči ? 116 prodajnih mesta ?

De ti je Dejan Daničič ? ?

  • CRNOGORAC J.J.J uhvatio wi fi
  • pa se javlja posle 3 godine ??
J.J.J.
J.J.J.
Odgovor za  Djeksi
septembar 3, 2022 16:17

Tu sam ti ja sve ove godine. Citam i smijem se. Ako je to bitno Srbin sam iz cg. Kad te vec interesuje u cg ima 329 partnerskih firmi a na aplikaciju sad provjerih ima 691345 proizvoda koje mozes poruciti. Ja licno ne narucujem skoro nista online ali koristim karticu i u cg i u inostranstvu dje god podjem. Vasa istina se svodi samo na lupetanje. A mogao si sam skinuti aplikaciju i provjeriti za svaku drzavu koliko je partnerskih firmi ili proizvoda. Ali i ako se to desi slucajno onda ces izaci s pricom kako je neka partnerska firma bila u sistemu a vise nije itd… Stara prica godinama a ja i dalje svakog mjeseca dobijam isplatu. Nije vise sedmicna kao nekad. Eto motiv za jos neku teoriju zavjere kako je nekad bilo sedmicno a sad nije. Jedini koji se od vas ozbiljno bavi nekom provjerom podataka je Sasa. Vi Anti i Ljakse samo nastavite da nas zabavljate. Pisacu vam ponovo za koju godinu. Cao

Djeksi
Djeksi
Odgovor za  J.J.J.
septembar 3, 2022 19:23

Haha ne naručuješ zato što za tvoju čuku / Berane / nema dostave ???. Pa zvaću Tehnomaniju da pitam što nisu u sistemu ?.

Jorgos
Jorgos
avgust 31, 2022 00:56

Volela bih da me neko od drugara ovde edukuje. Ljubazno bih zamolila. Nemam ja damfa da citam opsirno i detaljno no samo letimicno iz navike. Smatram da ima ovde onih kojima je poznato da su navike JACE OD LJUBAVI. Elem, koliko shvatam ovde je neko takmicenje u lajkovima. Jedna strana se macuje sa drugom, jedni kazu NEEEEEE KENGUR ua bua to je laz to je prevara, aha ok. Tamo oni drugi obrazlazu da novac pravi novac i da ulaganjem svog novca dolazite do novca. Hmmmmmm KAD DOBRO RAZMISLIM ne bih se deranzirala da lajkovima stavljam svoje novce u MRZITELJSKE dzepove kad mogu da ulozim i od lajkica na reklamu dobijem novac koji ide u moj dzep. VAS MLADICI I DEVOJKE KOJI SIRITE DEZINFORMACIJE O KENGUROVOM BLAGU bih zamolila da napravite video objavu kako i koliko u vase SUPLJE dzepove ulazi od gledanosti i lajkova tih vasih sirenja dezinformacija, tih vredjanja i bljuvotina. Ljubazno zahtevam od nekog od vas da mi objasni zar je vasa mladost toliko bedna i siromasna i nema pricu iz okruzenja koja bi bila izuzetno dobro pracena i koja bi skupila bezbroj lajkova. Hvala. Ma zar ste vi Bogom dani da usmeravate moj novac a da namecete NASLOVOM gledanje srama i sljama koji objavljujete Cime ste uzneseni da vredjate.Mozda je taj vas pokvareni i suplji dzep inspiracija??? Srpska mladosti to je sramotno, bedno i mizerno. Ma bre, gori ste i od nostalgije, kurira informera i ostalih novinarskih gamadi koje zive od novca naroda. Sjasite pustite da ljudi zaradjen novac trose po svojoj volji. Nemoj da sam procitala da sam nesto gramaticki pogresila i te „krive Drine“. Sa postovanjem sam Drina napisala velikim pocetnim slovom a informeri, kuriri, sase i ostali ( su tu gde jesu i pomoci im nema, jer svaka laz je kratkog veka) koji zaradjuju na kurvenjaka neka nas prost svet ostave na miru i ne usmeravaju nasa novcana sredstva. Pozdrav drugari.

Saša Milenković
Saša Milenković
Odgovor za  Jorgos
septembar 2, 2022 09:29

Hteo sam da napišem da pre nego što ste naučili da pišete, trebali ste da naučite da razmišljate. Međutim, Vi niste naučili ni da pišete. Ne mislim da vredjam, već pišem o korišćenju slova „s, č, ć, đ, ž“ u korespodenciju.

To što ste uložili novac u šarenu lažu (brendirali lokale), a pisanje na ovom i drugim blogovima vam ne odgovara, to je vaš problem. Predstavljate se kao pametni, pa mi nije jasno kako to da mi sprečavao da koristite VAŠ (zarađen!?) novac, molim Vas da nam objasnite?

Gospođice, čitav tekst vam je u duhu pesme Branimira Štulića „nedeljni komentar“. Pesma počinje rečima: „Čitam nedeljni komentar koji jasno kaže: ko ne misli ovako taj kleveće i laže…“. Zar stvarno mislite da su ljudi toliko naivni?

U toku dana dodaću citat iz udžbenika Klinička psihijatrija, Jovan Marić,, Beograd 1995, strana 206. – Poremećaji ličnosti, paranoidna ličnost. Citat Poremećaj ličnosti – Narcistična ličnost sam postavio prošle godine na ovom blogu. Pa neka čitaoci ovog bloka sami procene….

Djeksi
Djeksi
Odgovor za  Saša Milenković
septembar 2, 2022 10:20

Ne mogu naći onaj komentar gde si napisao da imaš kovid. Drži se Saša,pa kad prođe čeka nas Pivnica 59 a u Našu tajnu nećemo jer tamo radio neko koga lično znam 🙂 .

Kibou
Kibou
Odgovor za  Djeksi
septembar 9, 2022 20:07

Dobro jel slao neko to u Trzisnu inspekciju ? 😀

iZarada Dobriša Marić
iZarada Dobriša Marić
septembar 3, 2022 17:49

Kao što reče prijatelj iz Bangladeša na screenshotu u tekstu, E-Time Store apsolutno identična aplikacija kao i ovo naše Kengurovo blago tako da sve priče o svjetski poznatom brendu iz Sijetla finansiranom od strane Madrona Venture Group-e padaju u vodu. Sajt (http://e-timestore.com) je naravno ugašen poslije nekoliko mjeseci poslovanja ,a vlasik pobjegao sa novcem, da bi poslije navodno bio uhapšen. Ne vidim način da to drugačije završi kod nas.

Poslednji uredio 2 godine pre od AntiMLMSrbija
Denjah
Denjah
septembar 14, 2022 21:10

Platforma kangaroo treasure je napravljena da bi se ispoljila pohlepa kod ljudi.

petar
petar
septembar 18, 2022 12:56

Iako su se vlasnici bloga (i još poneki, pretpostavljam) dostojno potrudili da razobliče prevare i raskrinkaju prevarante, ja bih ovdje dao svoj prilog njihovim naporima. U tu svrhu dajem internet adresu članka u kome se govori o piramidalnim šemama, i, sasvim konkretno, o Onecoinu:

https://balkans.aljazeera.net/teme/2022/9/17/kako-je-bugarka-izvela-jednu-od-najvecih-cyber-prevara-ikada.

Izdvojiću, po mom mišljenju, ključni dio članka: „Piramidalne i ‘Ponzi’ finansijske prevare je najlakše prepoznati po tome što su suviše dobre i uspešne. One često obećavaju zaradu od 30 do 50 odsto uloženog kapitala za manje od godinu dana, što je nemoguće, čak i u najvećim svetskim ekonomijama.“ Onaj ko nije u stanju da sasvim argumentovano oponira ovom stavu, pa čak ni da navede neki članak sa protiv-stavom iz koliko-toliko kredibilnog izvora informacija, neka prizna grešku i ili zauvijek zašuti.

Jack
Jack
septembar 19, 2022 00:56

Ja sam usao 161.000, i podigao 900.000 do sada… Nek je prevara i neka nestanu, sad se igram njihovim parama.

Mile
Mile
Odgovor za  Jack
septembar 19, 2022 10:19

Jacke, Jacke…..

To mogu da budu samo tvoji vlažni snovi i ništa više. Pa ko će ti poverovati u takvu glupu laž?

Ime je nebitno Proverite moje tvrdnje na netu
Ime je nebitno Proverite moje tvrdnje na netu
Odgovor za  Jack
septembar 27, 2022 20:05

Samo sto se neigras sa njihovim parama nego parama prevarenih ljudi. Takvih sema je zadnje dve godine izuzetno mnogo. Jedan od nedavnih primera je „Alibaba“ app. nemislim na Alibaba sajt vec na scam aplikaciju koja je gotovo identicna ovoj koju vi koristite. Ljudi su se kunuli u nju. Sistem i prica isti. jedina razlika je da umesto kao nekih komentara koji vi navodno postavljate klikom se vrsi potvrdjivanje transakcije. Ali to je samo razlika u prici jer korisnici app su radili apsolutno isto sto i vi i isto kliktali. Od toga zarada ista… Sve copy-paste. Ljudi podizali pare od zarade, oni koji su prvi poceli su DOBRO ZARADILI ali je u jednom trenutku sve nestalo i najvecu zaradu imao onaj koji je iza svega. Jako puno ljudi izgubilo svoj ulog, oni koji su visi u semi su zaradili ali na racun drugih i to je to. Kad ce ovo puci… to neznam. Ali sigurno je da ce puci i vi cak iako mozda nakraju dobro prodjete znajte da te pare niste zaradili vec ste prevarili druge i to mnogo njih.

Ime je nebitno Proverite moje tvrdnje na netu
Ime je nebitno Proverite moje tvrdnje na netu
Odgovor za  Ime je nebitno Proverite moje tvrdnje na netu
septembar 27, 2022 20:19

https://www.liewebs.com/en/fraud-and-online-scams/scam-fraud-cjonstyle-gmarket-pyramid-trading-platform-cryptocurrency-aliexpress-ebay-taobao-alibaba/?fbclid=IwAR32TUge7WubiuX5G80X7F3xFRHY6siAnVQA5EhbN_UGLspWyOvzt9wGspg Evo i jedna internet adresa za one koji znaju engleski koja odlicno objasnjava sistem funkcionisanja.

To sto vi kazete da ste podigli pare od njih nije uopste upitno, jer nijedna velika prevara nebi se dugo odrzala ako bi odmah sve pare uzeli sebi. Ova kao i ostale bas zato i funkcionise, zato sto dele deo kolaca dok se ne uspori prijem novih koji ustvari finansiraju.

Ime je nebitno Proverite moje tvrdnje na netu
Ime je nebitno Proverite moje tvrdnje na netu
Odgovor za  AntiMLMSrbija
oktobar 14, 2022 15:26

E evo i ja da se javim sada kada su stvari izasle na videlo i zelim da ti kazem da ti mnogo ljudi, koji su ovde na jedan jako ruzan nacin komentarisali, duguju izvinjenje a pojedine po mom misljenju je takodje trebalo prijaviti odseku za Visokotehnoloski kriminal(koje nije uradilo nista da upozori na hiljade ljudi koji su sada prevareni) zbog njihovog zalaganja u ovoj prevari i posto su se kunuli u kangaroo i nas pravili ludima, da osete posledice pa da se opamete. A tebi svaka cast jer ne samo sto si se potrudio da napravis ovakav sajt vec si se i raspravljao s osobama koje su bile zaludjene i ipak nisi digao ruke u nadi da ce se bar neko izvuci na vreme!

Ime je nebitno Proverite moje tvrdnje na netu
Ime je nebitno Proverite moje tvrdnje na netu
Odgovor za  AntiMLMSrbija
oktobar 15, 2022 19:59

Sad to govori jer je svesna koliko je ljudi uvukla i koliko je ljudi kivno kako na glavnog iz KT tako i na nju. Jer iskreno ako te neko uvuce u nesto pa nisi ljut samo na glavnog vec i na onog ko te na to navukao. Par meseci pre ovog je moj drug usao u pricu Alibaba app. i onda pitao mene dali bih i ja to hteo. To je prvi put da vidim takav tip aplikacije. Zdrav razum mi kaze da nije moguce zaraditi 30 i vise posto od nekog tamo kliktanja(tu je bilo kao odobravanje transakcija sa nekim bezveznim objasnjenjem). Uradio sam domaci, lepo to istrazio i bilo mi je jasno da je prevara. Pomogao sam drugu da iz tog izadje na vreme. Pre par nedelja prijateljica me pita za USDT novcanik. Osoba koja se uopste nerazume u kripto i nema nikakvih dodira sa tim. Odmah mi je bilo jasno da je tu nesto sumnjivo. Cim je pocela da objasnjava, znaci sve copy-paste iz alibabe. Tako da sam i nju upozorio na vreme. Zao mi je sto je mnogo ljudi izgubio pare ali se jasno pokazao mentalitet ljudi kojih nije briga ako zaradjuju na racun drugih i jasno se iz cele price vidi da Odsek za visokotehnoloski kriminal neradi nista kad su dopustili da ovi otvaraju po Srbji kancelarije(Ko zna mozda su se i neki od njih navukli :O )

Miloš
Miloš
oktobar 7, 2022 11:12

Evo u Srbiji se ugasilo.. šmugnuli su i ja sam izgubio svojih 60k… Jel može na bilo koji način ovo da se prijavi?

Djeksi
Djeksi
Odgovor za  Buljas
oktobar 13, 2022 13:57

Pošalji SLAĐANICI IZ ARANĐEELOVCA ?.

KAKO BEŠE PREZIME ? STANOJLOVIĆ ?????

SLAĐANE SLAĐANICEEE GDE JE TUŽBA PROTIV NAS KOJI SMO UKAZIVALI DA JE OVO PREVARA ? ?

Ајс Нигрутин : У БУЉУ СЕ ТРПАЈУ КИНЕЗИ ТРАНВЕСТИТИ???

СТИЖЕ МИЛИИИЦИЈААА?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️

ХАХАХА ШТО МИ ЖАООО ??

Glup narod
Glup narod
oktobar 14, 2022 10:59

Cela ta prevara je uspela jer je glup narod preporucivao i hvalio se KOLIKO SE ZARADIO IZ PRVOG I DRUGOG PUTA svima.Komsijama,prijateljima,rodjacima,prijateljima na drustvenim mrezama.

Cela prevara je zamisljena da se dobije PRVOG PUTA i DRUGOG PUTA.Nakon dobijenog drugog puta ti razglasis svima“kako si dobio dobre novca za vrlo malo vremena i bez imalo truda“.

Bez zelje da bilo koga prevaris ti nesvesno ubacis u masinu za prevare sve svoje clanove porodice,prijatelje,komsije,kolege koji nasednu jer ti veruju.Ali ti im „preporucis“ iz dobre namere zeleci da i oni zarade.Kao i „ti“ koji si „zaradio/zaradila“ ali samo prvog i drugog puta.Treceg puta nema vise.Ostanes bez svega.Ali nakon dva dobijena puta tvoja podsvest kaze“Ma dobicu i treceg puta dobio sam dva puta dobicu i treceg i cetvrtog puta…“.

Ulozis i treceg puta.Sve izgubis.I ono sto si zaradio i prvog i drugog puta i ono sto si ulozio treceg puta.

Taj treci put je u proseku bio ne 20 hiljada.100 hiljada dinara je prosecni ulog bio iz treceg puta.A pre toga su dobili mozda 10,15 hiljada.Koje su bile dovoljne da stave 100 hiljada.

Cista psihologija.

Ne samo da si izgubio novce vec si izgubio i prijatelje,rodjake,kolege,komsije.

Zauvek.

Ali to je cena kocke.Znao si da je to kocka usao si svesno i izgubio.Cao pozdrav dovidjenja.Ajmo sledeci ko je na redu.

OVa prevara je u principu presek stanja NERADNIKA u zemlji i lakovernih sa VISKOM PARA.

Ivan s.
Ivan s.
novembar 10, 2022 21:48

Gde je Jebo Jebic i ostala bratija? A da, postavili su pateticnu i jadnu online peticiju. Nije mi zao ni jednog prevarenog od strane KT.

Djeksi
Djeksi
Odgovor za  Ivan s.
novembar 11, 2022 05:40

Eno ih nose Slađanu Stanojloviću glavnom promoteru za Srbiju u zatvor duge gaće i karmine ????.

HAHAHAHA SLAĐAN STANOJLOVIĆ KANGARO TREASURE !

DOLAZI VREME ROBIJE DRUGOVI !

SAD SAMO NAPISATI KO JE BIO GLAVNI PROMOTER I DA MILICIJA REŠI SLUČAJ !

SLAĐAN STANOJLOVIĆ KANGAROO Treasure

SLAĐAN STANOJLOVIĆ KANGAROO Treasure

SLAĐAN STANOJLOVIĆ KANGAROO Treasure

SLAĐAN STANOJLOVIĆ KANGAROO Treasure

SLAĐAN STANOJLOVIĆ KANGAROO Treasure

SLAĐAN STANOJLOVIĆ KANGAROO Treasure

SLAĐAN STANOJLOVIĆ KANGAROO Treasure

SLAĐAN STANOJLOVIĆ KANGAROO Treasure

SLAĐAN STANOJLOVIĆ KANGAROO Treasure

SLAĐAN STANOJLOVIĆ KANGAROO Treasure

SLAĐAN STANOJLOVIĆ KANGAROO Treasure

SLAĐAN STANOJLOVIĆ KANGAROO Treasure

SLAĐAN STANOJLOVIĆ KANGAROO Treasure

SLAĐAN STANOJLOVIĆ KANGAROO Treasure

SLAĐAN STANOJLOVIĆ KANGAROO Treasure

SLAĐAN STANOJLOVIĆ KANGAROO Treasure

SLAĐAN STANOJLOVIĆ KANGAROO Treasure

SLAĐAN STANOJLOVIĆ KANGAROO Treasure

SLAĐAN STANOJLOVIĆ KANGAROO Treasure

SLAĐAN STANOJLOVIĆ KANGAROO Treasure

EVO SAD ĆE GUGL DA IZBACI ODMAH ISTINU KO JE BIO GLAVNI PROMOTER PONZI ŠEME .

DA SE NE ZABORAVI ISTINA

RADI SLAĐANKA NAŠEG

A MI ĆEMO SE NEKAKO SNAĆI :):)

113
0
Voleli bismo da čujemo vaše mišljenje, molimo vas da pošaljete komentar.x